Parašė Salvijus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 svarbu, jog liko sios patogios ir minkstos kedes, o ne idiotiski bei kieti dazno DRakono "minkstasuoliai", kaip kad vazinedavo i Sestokus... po tokiu uzapakali dar Lentvaryje iskausdavoParašė Al1 Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš Vilniaus į Šeštokus važinėję tie patys DRakonai (su tais pačiais "minkštasuoliais") į Šeštokus dabar važinėja iš Kauno. Dar į Kybartus nuvažiuoja...Parašė statyba Rodyti pranešimąsvarbu, jog liko sios patogios ir minkstos kedes, o ne idiotiski bei kieti dazno DRakono "minkstasuoliai", kaip kad vazinedavo i Sestokus... po tokiu uzapakali dar Lentvaryje iskausdavo
 Po gruodžio 11 d. tuo įsitikinau ne kartą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, keik aiškiau pasidarė, kas tie moduliniai traukiniai, kuriuos planuoja pirkti LG. Tai stumk-trauk traukinys, susidedantis iš 3 ar 4 vagonų ir specialiaus tam traukiniui pagaminto lokomotyvo. LG planuoja 2013 m. paleisti pirmąjį tokį traukinį maršrutu Vilnius - Klaipėda, o iki 2016 m. šiame maršrute visiškai atsisakyti vagonų, tempiamų šilumvežių. Modulinio traukinio maksimalus greitis bus 160 km/h.
 
 Apie tai rašoma šiame rašte, kuris yra iš Palemono - Gaižiūnų ruožo rekonstrukcijos dokumentacijos.
 https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0295&LID=92651
 1.6.1 priedas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, keik aiškiau pasidarė, kas tie moduliniai traukiniai, kuriuos planuoja pirkti LG. Tai stumk-trauk traukinys, susidedantis iš 3 ar 4 vagonų ir specialiaus tam traukiniui pagaminto lokomotyvo. LG planuoja 2013 m. paleisti pirmąjį tokį traukinį maršrutu Vilnius - Klaipėda, o iki 2016 m. šiame maršrute visiškai atsisakyti vagonų, tempiamų šilumvežių. Modulinio traukinio maksimalus greitis bus 160 km/h.
 
 Apie tai rašoma šiame rašte, kuris yra iš Palemono - Gaižiūnų ruožo rekonstrukcijos dokumentacijos.
 https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...0295&LID=92651
 1.6.1 priedas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad visuose LG eksplotuojamuose traukiniuose (senuose ir naujuose) tokios pačios problemos. Problema glūdi ne traukinių techniniuose parametruose, o peronų aukščiuose.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).
 Estijoje beveik visi peronai pakelti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkas forume jau rašė, kad jei peronas bus pakeltas, tai tuo keliu negalės važiuoti dauguma krovininių traukinių, jie tiesiog kliudys peronąParašė Salvijus Rodyti pranešimąTai kad visuose LG eksplotuojamuose traukiniuose (senuose ir naujuose) tokios pačios problemos. Problema glūdi ne traukinių techniniuose parametruose, o peronų aukščiuose.
 Estijoje beveik visi peronai pakelti. 
 
 Tai taip išeina jog peronus pakelti galima, bet tik ten kur yra apvažiavimas krovininiams traukiniams.
 
 Bet kaip su ES direktyva, kad visi peronai turi būti to paties aukščio?Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJeigu bus Škoda EJ575 tipo vagonai, tai galima vertinti kaip teigiamus pokyčius? Dabartiniai traukinių vagonai aptarnaujantys Vilnius-Klaipėdą maršrutą stokoja ergonomiškumo (aukštos grindys, pakopos, statūs laipteliai, siauri praėjimai).
 
 Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKažkas forume jau rašė, kad jei peronas bus pakeltas, tai tuo keliu negalės važiuoti dauguma krovininių traukinių, jie tiesiog kliudys peroną 
 
 Tai taip išeina jog peronus pakelti galima, bet tik ten kur yra apvažiavimas krovininiams traukiniams.
 
 Bet kaip su ES direktyva, kad visi peronai turi būti to paties aukščio?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netiesa, kiek teko važiuoti dyzeliniais traukiniais (elektriniais neteko) Estijoje visur peronai buvo aukšti - Talinas (kelias iš kurio važiuoja tik dyzeliniai ir tarptautiniai), Tartu, Piarnu, Valga tiek mažos tarpinės stotelės ruožuose Tartu-Valga (dėl kitų ruožų nežinau).Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.
 
 
 
 Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?
 Yra forume foto.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.21, 18:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai vadinasi problema keleiviniuose traukiniuose? Jie nepritaikyti aukštiems peronams? Juk kai darė oro uosto stotelę, galėjo padaryti aukštą peroną, bet taip neatsitikoParašė Al1 Rodyti pranešimąBet jei bus tokios paties tipo sėdynės, kaip dabar dviaukščių traukinių 2 klasėje, komforto lygis sumažės. Turėtų būti tokio paties tipo, kaip dviaukščių pirmos klasės sėdynės - jos praktiškai identiškos Lenkijoje modernizuotų vagonų sėdynėms.
 
 
 
 Nėra jokios ES direktyvos, kad peronų aukščiai būtų vienodi. Buvusiose TSRS resublikose aukšti peronai naudojami tik ten, kur važiuoja elektriniai traukiniai, pritaikyti aukštiems peronams. Kadangi visų elektrinių traukinių gabaritai (plotis) yra didesni už krovininių, tai problemos dėl perono kliudymo nėra. Estijoje aukšti peronai tik ten, kur važiuoja elektriniai. Ten, kur dyzeliniai, peronai žemi. Tik neaišku, kaip yra tose stotyse, kur stoja ir elektriniai, ir dyzeliniai. Gal naudojami atskiri keliai?Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gabaritai neleidžia to. Juk rašiau, kad elektriniai traukiniai platesni, todėl peronas toliau nuo bėgio ir krovininiams netrukdo.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTai vadinasi problema keleiviniuose traukiniuose? Jie nepritaikyti aukštiems peronams? Juk kai darė oro uosto stotelę, galėjo padaryti aukštą peroną, bet taip neatsitiko
 
 Estijoje nieko gero, nes tarp perono ir dyzelinio traukinio gaunasi pavojingas tarpas, į kurį galima įkristi.
 Be to Estijoje tikrai ne visi peronai aukšti. Ten, kur važinėja elektriniai, jie aukšti, o kur tik dyzeliniai - žemi, bet rekonstruojant statomi aukštesni. Visgi jie yra žemesni už senuosius elektrifikuotų ruožų peronus.
 
 Štai koks pavojingas tarpas tarp perono ir traukinio susidaro.
 
 http://gallery.balticrailpics.net/di...114&fullsize=1
 Comment

 
							
						


 
							
						
 
							
						

 
							
						


Comment