Būtų iš viso auksinis, jei dar ketvirtas vagonas + originalus dažymas ir pats važiuotų!..
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
 Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
 Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reiškia, viena iš "Pesų" arba abi buvo išvarytos į Vilnių TP atlikti. Tokiu būdu ir važiavo DR1A ir AR2 junginys.Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
 Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
 Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo metu, dabar tik 10 PESA. Nežinau tiksliai planai "Lietuvos geležinkeliai", bet girdėjau jie ketina pirkti 4 traukiniai EJ-575Parašė Furbo Rodyti pranešimą Sveiki. Ar tiesa kad LT yra 12 pesų? Ar šiais metais atveš dar naujų pesų? Sveiki. Ar tiesa kad LT yra 12 pesų? Ar šiais metais atveš dar naujų pesų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 PESA 620M dabar 12 vnt. - 009, 010, 013 - 022.Parašė Railfan-O.F Rodyti pranešimąŠiuo metu, dabar tik 10 PESA. Nežinau tiksliai planai "Lietuvos geležinkeliai", bet girdėjau jie ketina pirkti 4 traukiniai EJ-575
 EJ-575 planuojama pirkti 5, esant reikalui dar 1.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 033, 034, 037, 039.Parašė robertas Rodyti pranešimąGal kas žino ir galėtų pasidalinti informacija, kiek LG yra dyzelinių traukinių RA2, kokie jų numeriai, kurie važiuojantys, kurie ne? Kada į Lietuvą atgabenti pirmieji traukiniai RA2 ir kokiais maršrutais dirbo Vilniaus regione?
 
 Būčiau dėkingas 
 Važiuojantis, ko gero, tik vienas. Kelios galvos seniai Vilniuje stovi.
 Pirmieji atgabenti 2008 metų balandžio m.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip taip, muziejui.Parašė jawa Rodyti pranešimąMačiau prie dažymo Vilniuje električka stovi , zaliai nudažyta... ja statys ten kur prie pirmojo kelio ta pastata atnaujino, ir prie jo yra aklakeliai, tai ten stoves , priešais garveži ))) )))
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
 Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
 Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.Koks dvigubas traukinys iš Kauno 9:35h. važiuos iki Kazlų Rūdos, praktiškai įsitikinti nusprendžiau spalio 23 d.(sekmadienį). Rytą pavaikštinėjęs, viadukais ir į kalnus palaipiojęs geležinkelio stoties prieigose, PESA-ų kažkaip nepamačiau (tiesa, netvirtinu, kad depe tikrai nebuvo). Kaip įprasta, 8:20h iš Kybartų grįžęs drivagonis DR1A nuvažiavo į depą, iš Marijampolės 8:55h parvažiavo automotrisa AR2 ir nuvažiavo į aklikeliį prie tunelio... Laukiau , kur iš ten važiuos, ir pamačiau iš depo išvažiuojantį trivagonį DR1A.Parašė robertas Rodyti pranešimąReiškia, viena iš "Pesų" arba abi buvo išvarytos į Vilnių TP atlikti. Tokiu būdu ir važiavo DR1A ir AR2 junginys.
 Pagaliau į trečią kelią atvažiavo neįprastas traukinių junginys: trivagonis DR1A ir vienvagonis AR2.
 Važiuojant susidarė įspūdis, lyg tai prie traukos prisideda ir AR2 variklis.
 Stovėjimas Kazlų Rūdoje kažkaip neprailgo. Atkabinimo metu buvau išlipęs. Įsitikinau, kad kabeliu į vieną valdymą traukiniai nesujungiami: kiekvieno mašinistas valdo atskirai. Kauno stotyje pajudant iš vietos išgirdau dvitraukai įprastą "mašinistų pokalbį" garsiniais signalais (pirmas ilgą švilpuką įjungė vedantysis, tuo pačiu atsako antrasis).Paskutinis taisė Vitas; 2011.11.09, 14:49. Priežastis: Gramatinių klaidų neįžiūrėdamas vis tik padarau :(
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkur nuo lapkričio pradžios Kaune jau nepamatau dvivagonių DR1A (į Kybartus 7:48; 15:15 ir 17:50h. vis važiuoja trivagoniai, 9:35 ir į Marijampolę -vis PESA). Ar Vilniuje ir Radviliškyje dvivagoniai dyzeliniai traukiniai DR1A važiunėja?
 Automotrisės AR2 per pirmą lapkričio mėnesio pusę Kaune taip pat nemačiau...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaizdelių, kai sugedusį dyzelinį traukinį D1 traukia šilumvežis M62, ypač netrūko 1993-1994 metais. Ir ypač Radviliškio-Šiaulių mazge.
 Bet radau filmuką, kaip taip pasitaikė 2009m. gegužės 25 d.
 Filmuke užfiksuotas siužetas, kaip Kutiškių stotelėje sustoja M62+D1 (+nepilnos sudėties: nėra galinio motorinio vagono).
 http://www.youtube.com/watch?v=OvjL7Zy8vvkPaskutinis taisė Vitas; 2011.11.21, 11:10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Antro motorinio ner, nes Kulupenuose ar Sateikiuose (nepamenu) uzsidege ir buvo smarkai apgadinti agregatai.Parašė Vitas Rodyti pranešimąVaizdelių, kai sugedusį dyzelinį traukinį D1 traukia šilumvežis M62, ypač netrūko 1993-1994 metais. Ir ypač Radviliškio-Šiaulių mazge.
 Bet radau filmuką, kaip taip pasitaikė 2009m. gegužės 25 d.
 Filmuke užfiksuotas siužetas, kaip Kutiškių stotelėje sustoja M62+D1 (+nepilnos sudėties: nėra galinio motorinio vagono).
 http://www.youtube.com/watch?v=OvjL7Zy8vvk
 Apdegusia galva parvilko irgi M62, tik per PagegiusDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada parvilko visa dyzeliuka per Pagegius. O ce visai kitas atvejis, motorinis vagonas buvo iskabintas del varomo vezimelio gedimo. O kai Kulupenuose sudege tai tada nakti rezervu nuvare kita dyzeliuka i Silute ir jis gryzo normaliai. Ir beto sita dyzeliuka tempe pora reisu i Rokiski ir veliau jis vel buvo sukabintas i pilna sastata.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąAntro motorinio ner, nes Kulupenuose ar Sateikiuose (nepamenu) uzsidege ir buvo smarkai apgadinti agregatai.
 Apdegusia galva parvilko irgi M62, tik per Pagegius
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip toliau buvo tęsiamas maršrutas (sudegusio atveju)? Kaip keleiviai iš Kūlupenų grįžo?Parašė K a J o t Rodyti pranešimąTada parvilko visa dyzeliuka per Pagegius. O ce visai kitas atvejis, motorinis vagonas buvo iskabintas del varomo vezimelio gedimo. O kai Kulupenuose sudege tai tada nakti rezervu nuvare kita dyzeliuka i Silute ir jis gryzo normaliai. Ir beto sita dyzeliuka tempe pora reisu i Rokiski ir veliau jis vel buvo sukabintas i pilna sastata.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sudeges motorinis buvo atkabintas Kulupenuose. Toliau iki Klaipedos ir paskui i Silute vaziavo traukinys be paskutinio vagono (motorinio).Parašė copper Rodyti pranešimąO kaip toliau buvo tęsiamas maršrutas (sudegusio atveju)? Kaip keleiviai iš Kūlupenų grįžo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Investiciniame LG 2010-2015 m. plane yra numatyta įsigyti tris dviejų vagonų automotrises 2011-2012 metais. Jei pirks, tai tikriausiai PESA 630M.
 
 Moduliniai traukiniai - kita kalba. Jų planuojama įsigyti net 5 vnt. 2012-2014 m.
 
 http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...SMkhKUjJHTzI!/
 Comment



 
							
						





Comment