Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne į temą dabar truputį - šiaip galima pastebėti, kad paskutiniu metu apkarpius maršrutus, į reisus vis rečiau išvažiuoja D1 (bent jau Vilniaus regione). Jei bus gauta naujų traukinių, o maršrutų ir reisų skaičius liks tas pats, darau prielaidą, kad D1 metai suskaičiuoti. Na viskam savas laikas

    Comment


      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
      Ne į temą dabar truputį - šiaip galima pastebėti, kad paskutiniu metu apkarpius maršrutus, į reisus vis rečiau išvažiuoja D1 (bent jau Vilniaus regione). Jei bus gauta naujų traukinių, o maršrutų ir reisų skaičius liks tas pats, darau prielaidą, kad D1 metai suskaičiuoti. Na viskam savas laikas
      Tą ir aš pastebėjau. Kaune taip pat šiuo metu be D1 ir AR2 bazuojasi dar ir vienas ar du DR1A.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        Šiandien maršrutu Rokiškis-Šiauliai važiavo DR1-A (taip pat ir atgal Šiauliai-Radviliškis). Šeštadienį toks traukinys važiavo rytiniu maršrutu Klaipėda-Radviliškis.
        Šiauliuose kiek pamenu nuo 1993 m. nesu matęs nė karto tokio modelio traukinio.
        Taip pat 2005 metų spalį maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas

        Comment


          Pernai iki panaikinant maršrutą Vilnius - Kaunas - Šiauliai irgi kartai važiuodavo DR1A.

          Comment


            Užvakar vakare DR1A-280 maršrutu Radviliškis-Klaipėda, Girulių stotyje:





            Prasilenkė su krovininiu (apatitų krovinys iš uosto į "Lifosą")
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Užvakar vakare DR1A-280 maršrutu Radviliškis-Klaipėda, Girulių stotyje:
              Hm, sekmadienį DR1A-280 važiavo į Šeštokus. Kita pusė, reiškia.

              P.S. Mano akimis žiūrint tie DR1A visai šauniai atrodo, ir naujos LG spalvos jiems tinka.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Hm, sekmadienį DR1A-280 važiavo į Šeštokus. Kita pusė, reiškia.

                P.S. Mano akimis žiūrint tie DR1A visai šauniai atrodo, ir naujos LG spalvos jiems tinka.
                taip, vilniuj kita puse, geltonos spalvos

                Comment


                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  taip, vilniuj kita puse, geltonos spalvos
                  Suklydau, į Šeštokus važiavo 283. Na, bet tas šiuo atveju nieko nekeičia.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Suklydau, į Šeštokus važiavo 283. Na, bet tas šiuo atveju nieko nekeičia.
                    O vakar 283 važiavo maršrutu Klaipėda - Radviliškis.

                    Comment


                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      O vakar 283 važiavo maršrutu Klaipėda - Radviliškis.
                      283 irgi pusiau perskeltas. Kaip ir dauguma.

                      Comment


                        Tas DR1A stovi silutes stotyje naktimis... Jai pavyks nufotkinsiu... Idomu kdl nebe D1 vaziuoja...

                        Comment


                          Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                          Tas DR1A stovi silutes stotyje naktimis... Jai pavyks nufotkinsiu... Idomu kodėl nebe D1 vaziuoja...
                          Tur būt kad D1 jau morališkai pasenę, neekonomiški kuro ir tepalų naudojimo atžvilgiu, dažniau genda...
                          Viename Youtube videoklipe Lenkijos geležinkelių pareigūnas užsiminė, kad siekiant keleivių vežimo nuostolingumą mažinti būtina naudoti ekonomiškus riedmenis. Lenkijoje naudoja automotrisas PESA. Kai šio riedmens būna mažai (Kai keleivių būna daugiau), sukabinamos dvi tokios automotrisos arba prie automotrisos kabinamas papildomas keleivinis vagonas.
                          Tikiu, kad Radviliškio mazge PESA, RA2 ir DR1A gyventojams dar atrodo neįprastai. Mane DR1A nustebino Rygoje gal prieš 30 metų. Pirmą pamačiau išvykstantį į Valmierą, antrą- grįžusį iš... Mažeikių. Dar nustebau, kad Rygoje senukų vengriškų D1 nė nebuvo.

                          Comment


                            Tik prieš 30 metų D1 buvo visai ne senukai, o tik vidutinio amžiaus ar netgi visai jauni.

                            Comment


                              Garsioji D1 (557-3) galva, Kaišiadoryse. Dabar jau nustumta iki metalo supirkimo aikštelės. Jos viršininkas buvo geranoriškas ir leido įamžinti.











                              Comment


                                D1-557-3 gyva galva

                                2007-04-06 D1-557 Šiauliuose

                                Comment


                                  amzina atilsi duok supjaustytam, viespatie!
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    kartais is nuotrauku atrodo kad D1 graudziomis akimis i tave ziuri

                                    Comment


                                      Parašė osnas Rodyti pranešimą
                                      kartais is nuotrauku atrodo kad D1 graudziomis akimis i tave ziuri
                                      tai jau tikrai, ypac tie kurie jau nurasyti

                                      Comment


                                        „Lietuvos geležinkeliai” už 53 mln. litų iš Lenkijos įmonės pirks automotrisų

                                        Comment


                                          Tikėtina, kad pirmieji pasieks Lietuvą dar rudenį. Taigi, gavus visas 8 automotrises, D1 beveik, o gal ir visai nebeliks... Vasara reikia naudotis proga...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X