Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [QUOTE=Sovijus;393184]Išeina, kad labai dažnai griūna. Taip turi būt? Garantinis dar galioja?[/QU

    Na galima sakyti kad daznai griuna, bet dazniausiai tai smulkus gedimai, rimtesni reciau pasitaiko. O del garantinio tai bijau pameluoti bet dar turetu liktais galioti.

    Comment


      Gal žinantys pasakys, koks originalus Radviliškio depo RA2 numeris:

      Comment


        Ra2-034
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          /\

          ra2-034.
          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

          Comment


            Parašė SkyMan Rodyti pranešimą
            /\

            ra2-034.
            Jei tiksliau, tai RA2-034-1

            Comment


              Penktadieni RA2-037 (atrodo 1 gala) apsukinejo ant grizracio



              Comment


                senas ivykis is arciau... gal kam idomu

                Comment


                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  senas ivykis is arciau... gal kam idomu

                  Atvaizdas
                  284-6 atrodo važinėja dabar keturvagonyje, jei neklystu. Gal gali plačiau apie įvykį?

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    284-6 atrodo važinėja dabar keturvagonyje, jei neklystu. Gal gali plačiau apie įvykį?
                    taip, po nuriedejimo jai nieko rimto nenutiko..
                    ivykis buvo s.m. birzelio men., manevruojant sastata nuriedejo 284-6 vezimelis, nuriedejo nuo iesmo kryzmes

                    Comment


                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                      taip, po nuriedejimo jai nieko rimto nenutiko..
                      ivykis buvo s.m. birzelio men., manevruojant sastata nuriedejo 284-6 vezimelis, nuriedejo nuo iesmo kryzmes
                      Ar tik tada nebuvo rato centras įtrūkęs? ar čia kitas atvėjis?

                      Comment


                        Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                        Ar tik tada nebuvo rato centras įtrūkęs? ar čia kitas atvėjis?
                        kitas... centras truko D1

                        Comment


                          Marijampole. 1952m.
                          Attached Files

                          Comment


                            Trofejus

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Trofejus
                              Cia juk DP, koks jis gali buti trovejus, ji po II pasaulinio pradejo gaminti.

                              Comment


                                Cia trofejinis DP-x, kur x nuo 1 iki 10. Jie buvo skirti Argentinai. DP-0x, kur x=1-9 jau pagaminti pagal TSRS uzsakyma po karo.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Cia trofejinis DP-x, kur x nuo 1 iki 10. Jie buvo skirti Argentinai. DP-0x, kur x=1-9 jau pagaminti pagal TSRS uzsakyma po karo.
                                  Ir neužilgo prasidėjo D serijos gamyba.

                                  Comment


                                    Supratau. O cia internetu remiates, ar rimtesne medziaga? Stai dar kelios nuotraukos 1954m. kaip suprantu trofejinio ir pokarinio.
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Pirma karta matau tofejinio DP spalvota nuotrauka. Nors pirmoje nuotraukoje Vilniaus stotyje nufotografuotas DP aiskiai yra kitokiu spalvu, nei spalvotoje nuotraukoje.

                                      Siaip tai DP traukiniu serija is pradziu buvo suteikta trofejiniams dyzeliniams traukiniams.
                                      DP-1 iki 10 vengriskiems Ganz firmos traukiniams, kurie buvo pagaminti Argentinai, bet taip ir neissiusti prasidejus karui. Tai buvo triju vagonu traukiniai.

                                      Taip pat i TSRS pateko du dvieju vagonu dyzeliniai traukiniai, kurie buvo pagaminti MAN firmoje. Jiems buvo suteikti numeriai DP-11 ir DP-12. DP-11 dirbo Vilniuje. DP-12 likimas miglotas, rasoma, kad jis turbut atiteko kariskiams. Sie traukiniai buvo skirti Turkijos gelezinkeliams, kurie buvo uzsake 6 vnt. Taciau tik du pasieke Turkija. Po karo jiems buvo pagaminti vagonai. Siaip apie siuos traukinius nieko nera rusiskame internete, iskyrus tai, kas aprasyta Rakovo knygoje. Bet joje taip ir neparasyta, kam jie buvo skirti ar kur eksploatuoti. Kai apie likusius trofejinius yra daugiau informacijos ir nuotrauku. Vokiskame internete irgi nieko nera.

                                      O stai vienas is dvieju traukiniu Turkijoje.

                                      http://radikal.ru/F/s50.radikal.ru/i...530a0.jpg.html

                                      Is cia
                                      http://www.trainsofturkey.com/w/pmwiki.php/MUs/MT5200
                                      Buvau rades dar viena angliska puslapi, kuriame minima, jog du traukiniai is atitekusiu Slovakijai, veliau pateko i TSRS. Dabar jo kazkaip nerandu.
                                      Ir paveiksliukas is Rakovo knygos

                                      http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...83f43.jpg.html

                                      Is vieno DP-11 vagono buvo padarytas turbovagonas. Jo nuoptrauku nemazai www.parovoz.com. Taip pat ten yra ir vienintele viame internete (bent jau man daugiau nepavyko rasti) nuotrauka su DP traukiniu. Vilniaus depe.
                                      Tai viska, ka pavyko apie suos traukinius atknisti. Praktiskai nera abejoniu apie siu traukiniu tapatybe.

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture


                                      DP-13 vokiskas "Stettin" serijos dvieju vagonu dyz. traukinys. Dirbo Lietuvoje.
                                      Is Rakovo

                                      http://radikal.ru/F/s54.radikal.ru/i...f9c5c.jpg.html

                                      Is interneto (ne DP-13, bet Stettin serija).

                                      http://radikal.ru/F/s59.radikal.ru/i...3be3a.jpg.html

                                      DP-14 ir DP-15 buvo panasus is isvaizdos, taciau skirtingu konstrukciju triju vagonu SVT 137 serijos traukiniai. DP-14 dirbo Lietuvoje, vokiska konstrukcine serija Köln, numeris SVT 137 855 . Del DP-15 (SVT 137 153, serija Leipzig) neaisku, ar dirbo Lietuvoje. DP-14 turejo elektrine pavara, DP-15 - hidrauline Dar vienas idomus dalykas - DP-15 galiniai ir prikabinamas vagonai remesi ant bendru vezimeliu. DP-14 nuotrauka yra www.parovoz.com:

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                      Wikipedia
                                      http://en.wikipedia.org/wiki/DRG_Class_SVT_137

                                      1950 m. i TSRS pristatyti pirmieji pagal uzsakyma pagaminti GANZ gamykloje dyz. traukiniai, kuriems suteikta taip pat serija DP. Buvo 9 vnt. sesiu vagonu traukiniu. Todel ju numeracija buvo DP-01 iki 09.
                                      Pirmieji trys buvo kitokios konstrukcijos, nei like sesi. T.y. pirmuju triju gabaritas buvo europinis. Nors nuotraukose sunku iskarto izvelgti ju skirtumus, kuriu nera daug ir nelabai jie matosi.

                                      Geras puslapis, kuriame yra kokybiskiausios is esamu internete DP-0x, taip pat DP-1-3 traukiniu nuotrauku. Ir netik. Taip pat ir D, D1 spalvotu senu nuotrauku. Ir siaip daug gelezinkeliu nuotrauku.

                                      http://gallery.balticrailpics.net/th...s.php?album=53
                                      Paskutinis taisė Al1; 2010.01.08, 10:10.

                                      Comment


                                        Ačiū už įdomią informaciją. Gal yra žinių, kada DP serijų traukiniai nustojo važinėti Lietuvoje?

                                        Comment


                                          Tikriausiai septintojo desimtmecio pradzioje, kai padaugejo D traukiniu. Visgi DP-11, DP-13, DP-14 tikriausiai sestojo desimtmecio viduryje ar pabaigoje buvo nurasyti. Vienetiniai traukiniai, detaliu nera. Be to DP-13 ir DP-14 jau buvo nebe nauji, eksploatuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X