cia kodel ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Keleiviai apkūnūs pasitaikė.Parašė DSaulius Rodyti pranešimącia kodel ?
O jei rimtai tai tikriausiai vienas temps, o kitas bus tempiamas.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
berods, ju tik stabdziu magistrale bendra. vienas ju traukia, kitas tusciom apsukom dyzeli birbina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazin ar is viso galima TEP70 ir TEP70BS pagal daugelio vienetu sistema sujungti?
Comment
-
Kažkodėl atrodo, kad su TEP70BS galima valdyti TEP70, bet ne atvirkščiai..Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazin ar is viso galima TEP70 ir TEP70BS pagal daugelio vienetu sistema sujungti?
Comment
-
Antro TEP'o stabdziai veikia kaip paprasto vagono.Parašė dariuks Rodyti pranešimąberods, ju tik stabdziu magistrale bendra. vienas ju traukia, kitas tusciom apsukom dyzeli birbina.
Comment
-
TEP'ai neturi tokiu jungciu, kad butu is vieno galima valdyti abu. Antrasis paprastai yra tempiamas, ir tik masinistu susitarimu gali padeti ikalnese (pvz traukiant ilga tranzitini traukini i Mauruciu kalna). Taciau tokiu atveju abu masinistai valdo kiekvienas savo silumvezius - susitaria jie radijo rysiu arba garsiniais signalais.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKažkodėl atrodo, kad su TEP70BS galima valdyti TEP70, bet ne atvirkščiai..
Comment
-
Galbut ir klasika (ypac variklio riaumojimasParašė robertas Rodyti pranešimąAsmeniškai man nei TEP70, nei TEP70BS neatrodo gražūs šilumvežiai... O va TEP60 - žanro klasika
), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti..
Comment
-
Tai va, reikia šnekėti su LG vadais, kad bent vieną paliktų muziejui. Dabar Vilniaus depe stovi trys nenaudojami.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąGalbut ir klasika (ypac variklio riaumojimas
), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti.. 
Comment
-
Turbut "ant detaliu" paliktiParašė robertas Rodyti pranešimąTai va, reikia šnekėti su LG vadais, kad bent vieną paliktų muziejui. Dabar Vilniaus depe stovi trys nenaudojami.
Beje, su ju remontu kiek girdejau labai striuka, nes atsarginiu detaliu paprasciauiai niekas negamina.. Baltarusiai girdejau irgi vis po viena kita isardo detalems, kad suremontuoti kitus..
Comment
-
ta ir norejau pasakyt, kad BS'as "septiniasdesimtuko" motoro nevaldo.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąAntro TEP'o stabdziai veikia kaip paprasto vagono.
Comment
-
TEP70BS į muziejų? LT-1, tu turbūt nerimtai?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąGalbut ir klasika (ypac variklio riaumojimas
), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti.. 
Paskutinis taisė RAW; 2008.10.21, 14:24.
Comment
-
Isiskaityk i pranesima, i kuri as rasiau komentaraParašė RAW Rodyti pranešimąTEP70BS į muziejų? LT-1, tu turbūt nerimtai?
As apie TEP-60 kalbu
O beje, ir TEP-70 (tame tarpe ir BS) - nekokybiska technika. BS'ai kiek girdejau nuvyle savo kokybe, todel yra tikimybe, kad ateityje galime ir viena kita Siemensa pamatyti traukianti keleivinius traukinius..
Comment
-
Bet ar Siemens'as "išvežtų" greitojo Vilnius-Klaipėda grafiką?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIsiskaityk i pranesima, i kuri as rasiau komentara
As apie TEP-60 kalbu
O beje, ir TEP-70 (tame tarpe ir BS) - nekokybiska technika. BS'ai kiek girdejau nuvyle savo kokybe, todel yra tikimybe, kad ateityje galime ir viena kita Siemensa pamatyti traukianti keleivinius traukinius..
Leidžiamas greitis prilygsta konstrukciniam
Nebent tranzitinius su lengvesniu grafiku.
O kuo nuvylė BS'ai?
Comment
-
Kaip kažkas sakė - BS'ai irgi raudoni.Parašė Zorro Rodyti pranešimąPanašu kad šiandien ryte Siemens su keleivinių pravažiavo į Klaipėda. Bet blogai matėsi, gal ir klystu.
Comment
Comment