Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Kad tik dabartinis jaunimelis dar tiek atlaikytu tiek, kiek tas senukas TEP-60 atlaiko...
    O nesvarbu, kad jis 1000AG silpnesnis?
    Ir kuo taip blogesni naujieji TEP70?

    Comment


      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
      O nesvarbu, kad jis 1000AG silpnesnis?
      Ir kuo taip blogesni naujieji TEP70?
      Na as ten juk su humoru rasiau O siaip tai aisku TEP-70 geresne technika, naujesnes kartos, su keturtakciu varikliu (kuriame esant laisvoms apsukoms i puse cilindru nepaduodamas kuras, taip gaunant ekonomija) ir t.t. Savu laiku senukas TEP60 buvo pagrindinis keleivinis lokomotyvas. Dabar tiesa pasakius LG jis geda savotiska daro, nes turetu vazineti nebent kaip veikiantis muziejinis eksponatas ypatingomis progomis.. Na bet dar keletas metu ir neturetume jau tokiu senienu matyti vazinejanciu reguliariais marsrutais..

      Comment


        Siandien TEP60-202 nedatempe traukinio Nr.30 Kaliningradas-Maskva iki Vilniaus. Su valandos pavelavimu partempe 2M62. Bet po to TEP'as atsikabino ir pats nupuskavo i depa, nors variklio garsas buvo kazkoks itartinas.
        Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.22, 12:24.

        Comment


          Kiek dar liko veikiančiu ir naudojamu TEP60 lokomotyvų? (Lietuvoje )
          Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.06.29, 10:01.
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            _TuaReG_ pažiūrėk čia http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html

            Comment


              Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
              Kiek dar liko veikiančiu ir naudojamu TEP60 lokomotyvų? (Lietuvoje )
              Berods nenurasyti siuo metu 9. Mazdaug 3-5 buna dirbantys, o kiti ivairiuose remontuose ar siaip stovi nenaudojami.

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Gal kas tiksliau žino, kiek iš viso vienas TEP'as gali patempti vagonų? Kažkur esu girdėjęs, kad 15 (?). Beje, sekmadienį kai traukinys atvyko į Kretingą palydovė minėjo, kad jau iš kitų stočių bilietai į šitą traukinį jau buvo neparduodami, o traukinio viršininkė davė velnių, kad plydovės laipina visus keleivius ir parduoda bilietus traukiny, nors jau nėra vietų
                Važiuojant į priekį viršininkė per langą šaukė, kad skubėtų laipint keleivius, Šiauliuose kone rėkė, kai į pirmą vagoną per lėtai sodinama. Matyt grafikas tikrai įtemptas...
                Idomu is kur tokie duomenys nesamoningi, kad TEP gali tik 15 vagonu tempti.. TEP gali ju kad ir 30 tempti, priklauso nuo kiekvieno konkretaus atvejo (kelio profilio, reikiamo greicio islaikymo, peronu ilgio ir t.t.). Tranzitiniai traukiniai i Kaliningrada kartais buna ir 24 vagonu. Toki traukini be problemu nutempia tiek TEP-60, tiek TEP-70 (pastarajam aisku lengviau).
                O grafikas aisku kad itemptas, nes vis norima trumpinti keliones laika, o greitis juk nedideja (jau senokai beveik visame Vilnius - Klaipeda ruoze greitis keleiviniams traukiniams 120 km/h). Tad ir trumpinama sustojimu saskaita, taip pat ismesti is grafiko rezerviniai laiko intarpai kelio remonto darbams (o juk kelio darbu mazasniu ar didesniu bus visada). Vat ir neatvyksta beveik niekada del to grafiku..

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  Oho, čia aš kaip dar nelabai besigaudantis bėginiame transporte nustebau šiek tiek. Tokiu greičiu jie ir važiuoja? Kiek yra vietų kur turi sumažinti greitį ir kiek tokia kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą trunka?
                  Apie 4 val. 40 min. 120 km/h - tai maksimalus galimas greitis. Mat aplamai gelezinkeliuose yra tam tikras tiek liniju, tiek riedmenu klasifikavimas ar reitingavimas pagal geicius. Taigi, Lietuvoje magistralinese linijose Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai, bei Kaisiadorys - Radviliskis-Siauliai-Klaipeda greitis yra 120 km/h. Yra atskiru ruozu ir siuose koridoriuose, kuriuose greitis mazesnis (tai nebutinai stotys).

                  Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Apie 4 val. 40 min. 120 km/h - tai maksimalus galimas greitis. Mat aplamai gelezinkeliuose yra tam tikras tiek liniju, tiek riedmenu klasifikavimas ar reitingavimas pagal geicius. Taigi, Lietuvoje magistralinese linijose Kena-Vilnius-Kaunas-Kybartai, bei Kaisiadorys - Radviliskis-Siauliai-Klaipeda greitis yra 120 km/h. Yra atskiru ruozu ir siuose koridoriuose, kuriuose greitis mazesnis (tai nebutinai stotys).

                    Dyzeliniai traukiniai D1 bei DR1A konstrukcinis greitis - 120 km/h, RA2 -100 km/h, elektriniu ER9M konstrukcinis greitis - 130 km/h, keleiviniu lokomotyvai TEP60 - 160 km/h, TEP70 - 160 km/h. Ilgalaikis ju darbinis greitis yra mazenis - berods 120 ar 130 km/h. Taciau su keleiviniais vagonais yra prasciau - visi seni vagonai yra sukonstruoti 120 km/h greiciui. Tik siemet nupirkti nauji keleiviniai vagonai skirti 160 km/h.
                    Gal nesupyks auksciau esancio straipsnelio rasytojas, bet truputi papildysiu
                    1. 4 val 40 min - tai nera pats maziausias laikas nuvykti is Vilniaus i Klaipeda. Jei ismestume visus sustojimus, papildomai laimetume mazdaug 40 min (kiekvienam sustojimui pridemame po 5 min: 1 min. - stabdymas, 2 min. - keleiviu laipinimas, ~2 min. isibegejimas). Tad jei labai noretume, nuvyktume i Klaipeda per 4 val., bet niekur pakeliui nesustotume...
                    2. 120 km/h leistinas greitis dar yra nuo Bezdoniu iki Turmanto esanciuose tarpstociuose. Beje, jei neklystu pries pora metu butent sio ruozo Pabrades-Svencioneliu tarpstotyje musu TEP-70 testavo Keleiviniu vagonu depe rekonstruota vagona restorana. Buvo pasiekiamas apie 150 km/h (!) greitis.
                    3. D-1 konstrukcinis greitis yra 100 km/h (bent jau LG toks max greitis jiems nustatytas).
                    4. Lokomotyvai TEP 160 km/h greiciu gali tempti sastata pastoviai, jei tik leidzia kelio profilis ir traukinio svoris (beje, nustatant konstrukcini greiti vienas is svarbiausiu kriteriju yra stabdziu efektyvumas, t.y. ar jie sugebes sustabdyti traukini per nustatyta atstuma). Paradoksas, bet TEP-60 be vagonu gali vaziuoti mazesniu - tik 118 km/h greiciu, nes sunkaus lokomotyvo stabdziai nepajegus butu sustabdyti masinos per nustatyta atstuma (kai buna su vagonais, pastarieji pristabdo ir lokomotyva). Beje, per kazkada seniai vykusius bandymus senukas TEP-60 isvystydavo 220 km/h greiti. Ivertinus visas technines charakteristikas buvo nustatytas 160 km/h greitis.

                    Comment


                      Šiandien traukinį Nr.30 Kaliningradas-Maskva atitempė 2M62-0210. Už buvo prikabintas neveikiančiu varikliu TEP60-0993. Pamirė vienoje pirmų kelionių... Dar visai neaprūkusiu stogu. Čia Daugpilio meistrų kokybė išlįsti pradeda?

                      Comment


                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                        Šiandien traukinį Nr.30 Kaliningradas-Maskva atitempė 2M62-0210. Už buvo prikabintas neveikiančiu varikliu TEP60-0993. Pamirė vienoje pirmų kelionių... Dar visai neaprūkusiu stogu. Čia Daugpilio meistrų kokybė išlįsti pradeda?
                        Mačiau prieš porą mėnesių panašų vaizdą, tik jis dar keistesnis buvo: TEP60, nudažytas naująja LG spalvų schema (raudona+sidabrinė), už jo prikabintas M62 (ant šono užrašas "Keleivinis"), o tada traukinys "Jantar". Po to, atvažiavus BČ TEP70BS, abu LG šilumvežiai nuvažiavo link lokomotyvų depo. Abiejų varikliai veikė.

                        P.S. Nepakartojamas TEP60 garsas.

                        Comment


                          Skirtingi atvejai: pirmuoju "užsilenkė TEP60", o antruoju tiesiog persiunčiamas laisvas lokomotyvas.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Kiek metu dar TEP60 bus naudojami?
                            Не мы такиe, жизнь такaя...

                            Comment


                              Parašė John
                              Beje, visada galvojau, kad TEP60 ir TEP70 yra panasaus dydzio, bet cia TEP70 atrodo gerokai "stambesnis". Ar taip yra is tikruju, ar tik iliuzija?
                              Šiuo rakursu jie bemaž tokie patys:



                              Na, gal 70-tasis ir didelesnis...

                              O gal tik taip atrodo... Jau nebesigaudau.
                              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.09.12, 12:51.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Šiuo rakursu jie bemaž tokie patys:



                                Na, gal 70-tasis ir didelesnis...

                                O gal tik taip atrodo... Jau nebesigaudau.

                                TEP 70 vizualiai daug ilgesns. Toks kampuotas visas

                                Comment


                                  Jūs čia su TEP70 BS lyginate, išore jis nuo TEP70 irgi skiriasi.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Jūs čia su TEP70 BS lyginate, išore jis nuo TEP70 irgi skiriasi.
                                    Skiriasi, tą ir aš pastebėjau. Bet gabaritai panašūs turbūt...

                                    Comment


                                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                      Galbūt jau buvo minėta forume, kad TSRS laikais buvo bendra Pabaltijo geležinkelių valdyba su centru Rygoje, todėl latviai pirmieji ir pasiėmė geriausias mašinas.

                                      Kaip po lokomotyvų padalinimo Lietuvai neteko TEP70, tiktai TEP60 ir 2TEP60. Lokomotyvai TEP70 atiteko Latvijai ir Estijai. Estija daugumą jų sėkmingai numarino, po to pardavė Baltarusijai. Daugelį jų dabar galima pamatyt Vilniuj su tranzitiniais traukiniais arba Vilnius-Maskva, Maskva-Vilnius (LG kažkodėl rašo Moskva).

                                      Comment


                                        Lietuvoja turejo 2TEP60?
                                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                                        Comment


                                          2 TEP'ai trauks iki Klaipėdos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X