Geriau jau Amalius panaikintu. Ir automobiliu eimsui butu geriau. Kaunas-1 yra gerokai patogesneje vietoje, geras susisiekimas troleibusais. Pervadintu i "Petrasiunus" ir paliktu stotele... Beje, senuose zemelapiuose aptikau stotele Petrasiunai tarp Amaliu ir tunelio.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno geležinkelio stotis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių
 Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.Parašė disident Rodyti pranešimąLG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių
 Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Alternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.Parašė Wycka Rodyti pranešimąPaaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.Neskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?Parašė disident Rodyti pranešimąAlternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie Amalių stotelės yra gana daug daugiabučių namų, tačiau, norint, kad būtų populiarus traukinys, reikėtų, kad jis čia stotų gana dažnai, nes dabar daugelis atvažiuoja 39 autobusu arba troleibusais (vienos stotelės atstumu). Aišku, būtina sąlyga, kad traukinys važiuotų iki Kauno centrinės stoties, nes Kaunas-1 tikrai niekas nepersėdinės.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
viskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LGParašė 2Pack Rodyti pranešimąAr man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?Parašė ivas Rodyti pranešimąviskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LGwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
vis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikęParašė dariuks Rodyti pranešimąpaziurejau ir temaciau kontrabegi.
nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina...
		
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalbojeParašė ivas Rodyti pranešimąvis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę

http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"
Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.05, 21:48.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.Parašė amiko Rodyti pranešimąO koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek žinau, tuneliu visada greitis ribojamas. Iki rekonstrukcijos buvo ribojamas iki 20 ar 30 km/h - nežinau. O dabar kaip bus?Parašė ivas Rodyti pranešimąKodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.
p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėtaParašė amiko Rodyti pranešimą"Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje
http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"
Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl? Ne. Labai gerai, jei vartojamas lietuviškas atitikmuo, jei tik jis yra. Šiuo atveju yra - gretbėgis. Kontr(a)bėgis - įdomus žodis, nes jo priešdėlis tarptautinės kilmės, o kamienas - lietuviškos kilmės. Gretbėgis - visapusiškai tik lietuviškos kilmės ir jau sudurtinis žodis. Elektroniniame žodyne šio žodžio nėra - bet tai nei patvirtina, nei paneigia, kad tokio žodžio nėra, ar jis yra. Mano nuomone, "gretbėgis" - tinkamas vartoti, logiškas ir gražus žodisParašė ivas Rodyti pranešimątada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėta
							
						www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
 
Comment