Galima tai galima, bet reikia laukti, o daznai zmones nori nuo greiciau isvykti. Tai tokie susipirktu bilietus, uzimtu vykstanciu i Lenkija vietas - juk autobuse vietu skaicius ribotas. Vezejui taip pat nuostolis - kas is to, kad ves i Kauna, o po to vaziuos pustustis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Joniškyje gyvena beveik 11,000 žmonių, pakeliui tėra viena stotis Meškuičiai, kuri yra vidury laukų ir nelabai patogiai pasiekama Meškuičių gyventojams. Tad, kai žadami naikinti daug didesnes gyvenvietes jungiantys maršrutai, tokio neatsiras. Bet maršrutas Vilnius-Ryga būtų daug didesnė tikimybe.
Comment
-
Čia ne apie tai tema. Tačiau vienareikšmiškai aišku, kad paleist atskiro traukinio neapsimokėtų, nes:Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdumu, negi tiek nedaug žmonių važiuoja maršrutu Joniškis-Šiauliai, gal tokį traukinį paleisti apsimokėtų.
1) nėra priemiestinių traukinių tradicijos nuo kokių 1970 m. Kodėl uždarė priemiestines linijas man dar lieka neatsakytas klausimas. Tiesa 1980 m. 1 mėn. kursavo dyzeliniai Ryga-Šiauliai, savaitgaliais Vilnius-Šiauliai-Joniškis ir 1992 m. Ryga-Radviliškis 8 d.;
2) čia iki paskutiniojo uždarymo 2004 ir 2007 m. kursavo tik tarptautiniai keleiviniai. Realų matau tik traukinį į Rygą nesvarbu iš kur - Vilniaus ar Šiauliuose atkabinamo. Dėl to senokai forume ir "laužom ietis" dėl to traukinio atkūrimo, bet žinoma patogiu laiku nei tas anksčiau buvo naktinis;
3) reikia politinės savivaldybės valios, o jos nėra;
4) jai atsiradus reikia sutvarkyti priemiestines stoteles, kurios prieš keletą metų buvo nušluotos nuo žemės paviršiaus.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.11, 20:49.
Comment
-
Bilietų pardavimo puslapyje www.iticket.lt rodo ir autobusuose likusių laisvų vietų skaičių. Maršrute Vilnius - Ryga (Eurolines Lux Express, TOKS) kai kurių reisų autobusų užpildymas jau prieš kelias savaites yra apie 90 proc. Kituose dar yra likę daugiau vietų (apie pusę ar trečdalį). Veinu žodžiu, kelionę reikia planuoti gerokai iš anksto, nes paskutinėmis dienomis gali negauti bilieto į pageidaujamą autobusą.
Konkuruojanti "Ecolines" siūlo tik reisus 7.00 val. antr. treč. ir ketv. bei 18.30 sekmad. Arba su persėdimu Marijampolėje. Dar yra naktiniai iš Baltarusijos, bet tik atskiromis savaitės dienomis.
Autobusai važiuoja 4 valandas, jei užsuka į Rygos oro uostą, tai pilna kelionė dar pailgėja apie 20 min.
Ką galėtų pasiūlyti geležinkeliai? Matyti, kad daugiausia keleivių važiuoja ryte ir pavakaryje. Tai traukiniai į Rygą galėtų vykti ryte ir vakare. Kaip prikabinami vagonai prie traukinio į Klaipėdą iki Šiaulių. Rygoje būtinai turėtų būti organizuojamas autobusas į oro uostą su tuo pačiu bilietu ir už tą pačia kainą, kaip į Rygą. Bilieto kaina neturėtų būti didesnė nei 50 Lt, o kelionės trukmė iki 4,5 val. Porai vagonų keleivių galėtų būti. Geriausi būtų tartis su LDZ ir L-Ekspresis dėl bendro maršruto aptarnavimo, prikabinant vagonus prie traukinių Vilnius - Klaipėda ir Klaipėda - Vilnius Šiauliuose. LG vagonai ryte važiuotų į Rygą, o vakare iš jos grįžtų, latvių vagonai ryte važiuotų į Vilnių, o vakare iš jo grįžtų. Latvių lokomotyvas ryte atitemptų vagonus iki Šiaulių ir pasiimtų rytinius į Rygą, tas pat vakare.
Comment
-
Būtų galima, bet kažin ar to norėtų LG, nes nemažai keleivių iš Klaipėdos ir Šiaulių zonų kelionę į Peterburgą ar Maskvą rinktųsi per Rygą. Per Rygą žymiai arčiau, vadinasi ir greičiau.
Patekti į Oro uostą nėra sudėtinga - nuo Rygos GS ar AS dažnai kursuoja miestiniai maršrutiniai autobusai.
Comment
-
Bet juk tie potencialūs klientai jau dabar gali nuvykti į Rygą autobusais, ir iš ten tęsti kelionę traukiniu arba lėktuvu (klaipėdiečiai gali skristi iš Palangos). Kažkaip net abejoju, ar yra klaipėdiečių, važiuojančių tik traukiniu į užsienį (gal išskyrus Baltarusiją), nes tiek į Šeštokus, tiek į Maskvą/Peterburgą gaunasi neblogas lankas, o iki Varšuvos būtų mažiausiai du persėdimai. Net manau, kad problemos slypi kažkur daug giliau, nei potencialių keleivių galimas naudojimasis konkurentų paslaugomis. Juk jeigu išties tik čia būtų problema, patys latviai rodytų iniciatyvą paleisti traukinį Ryga-Šiauliai ar net dar toliau.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBūtų galima, bet kažin ar to norėtų LG, nes nemažai keleivių iš Klaipėdos ir Šiaulių zonų kelionę į Peterburgą ar Maskvą rinktųsi per Rygą. Per Rygą žymiai arčiau, vadinasi ir greičiau.
Patekti į Oro uostą nėra sudėtinga - nuo Rygos GS ar AS dažnai kursuoja miestiniai maršrutiniai autobusai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pernai buvo bandymas iš LDZ pusės Ryga-Gomelis su tiesioginiais vagonas į Odesą ir Simferopolį - net tvarkaraščiai stotyse kabėjo. Problema - aukšti infrastruktūros mokesčiai Lietuvos teritorija bei naktinių kasų Lietuvoje nebuvimas (išskyrus Vilnių) (naktį dirbančioms kasininkės atlyginimą reiktų mokėti padidintu naktiniu tarifu). Labai patogus atvykimas ryte į Rygą 8:06 ir išvykimas 20:45 val.
Ši problema būtų sprendžiama paleidus bilietų pardavimą internetu - tiesa latviai tokią galimybę nuo šiemet jau turi.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 13:45.
Comment
-
Visos išvardytos klūtys - tai tik kerėplų išsisukinėjimai nuo darbo. O ypač dėl interneto paslaugų.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPernai buvo bandymas iš LDZ pusės Ryga-Gomelis su tiesioginiais vagonas į Odesą ir Simferopolį - net tvarkaraščiai stotyse kabėjo. Problema - aukšti infrastruktūros mokesčiai Lietuvos teritorija bei naktinių kasų Lietuvoje nebuvimas (išskyrus Vilnių) (naktį dirbančioms kasininkės atlyginimą reiktų mokėti padidintu naktiniu tarifu). Labai patogus atvykimas ryte į Rygą apie 8:30 ir išvykimas apie 20 val.
Ši problema būtų sprendžiama paleidus bilietų pardavimą internetu - tiesa latviai tokią galimybę nuo šiemet jau turi.
Išmesčiau iš darbo visus atsakingus. Gaila, per 24 valandas neišeitų.Paskutinis taisė praetor; 2010.06.12, 13:48.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kasos tikrai negali būti esminė problema, nes potencialus keleivis bilietą gali įsigyti iš anksto ryte, dieną ar vakare arba jau įlipęs į traukinį iš palydovo. O jeigu latviai jau platina bilietus internetu, tai gal teoriškai keleivis galėtų pirkti bilietą internetu iš latviškos e-svetainės, o įsėsti į traukinį Lietuvoje?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPernai buvo bandymas iš LDZ pusės Ryga-Gomelis su tiesioginiais vagonas į Odesą ir Simferopolį - net tvarkaraščiai stotyse kabėjo. Problema - aukšti infrastruktūros mokesčiai Lietuvos teritorija bei naktinių kasų Lietuvoje nebuvimas (išskyrus Vilnių) (naktį dirbančioms kasininkės atlyginimą reiktų mokėti padidintu naktiniu tarifu). Labai patogus atvykimas ryte į Rygą 8:06 ir išvykimas 20:45 val.
Ši problema būtų sprendžiama paleidus bilietų pardavimą internetu - tiesa latviai tokią galimybę nuo šiemet jau turi.
Infrastruktūros mokesčiai jau būtų kita tema. Iš šono atrodo, kad abi pusės daro viską, kad tik viena kitai pakenkti, ir tuo pačiu pačios nesugeba vežti keleivių (nei pats valgau, nei kitam duodu). Nesuprantu, kodėl latviams (ES nariams, su kuriais mus jungia dar ir Šengeno erdvė) trukdoma, o Rusijos geležinkelių traukiniai važiuoja iš Kaliningrado per Lietuvą į Minską, Odesą, Charkovą ir kitus miestus...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dabar teoriškai galima (bet pagal dabartinę tvarką vis tiek bilietus reikia atsiimti kasoje), pernai - ne.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO jeigu latviai jau platina bilietus internetu, tai gal teoriškai keleivis galėtų pirkti bilietą internetu iš latviškos e-svetainės, o įsėsti į traukinį Lietuvoje?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.13, 15:47.
Comment
-
Eurolines paleido sezonines akcijines kainas į Rygą: iš Vilniaus - 30 LTL, iš Klaipėdos - 15 LTL. Kokiu tikslu? Jie juk ir taip be konkurencijos veža.
http://www.luxexpress.eu/lt/spo-klaipeda-vilnius
Traukiniu imtų 100 LTL.
Comment
-
Kad žmonės labiau susidomėtų...Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEurolines paleido sezonines akcijines kainas į Rygą: iš Vilniaus - 30 LTL, iš Klaipėdos - 15 LTL. Kokiu tikslu? Jie juk ir taip be konkurencijos veža.
http://www.luxexpress.eu/lt/spo-klaipeda-vilnius
Traukiniu imtų 100 LTL.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEurolines paleido sezonines akcijines kainas į Rygą: iš Vilniaus - 30 LTL, iš Klaipėdos - 15 LTL. Kokiu tikslu? Jie juk ir taip be konkurencijos veža.
Kaip tai neturi konkurencijos? Iš Vilniaus į Ryga vieną reisą turi TOKSas, o Klaipėdą - Ryga maršrutą aptarnauja ir Klaipėdos AP.
Comment
-
Gal tai vėlgi pastangos padaryti Rygą Baltijos hub'u?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEurolines paleido sezonines akcijines kainas į Rygą: iš Vilniaus - 30 LTL, iš Klaipėdos - 15 LTL. Kokiu tikslu? Jie juk ir taip be konkurencijos veža.
http://www.luxexpress.eu/lt/spo-klaipeda-vilnius
Traukiniu imtų 100 LTL.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ši kompanija yra estų...Parašė Wycka Rodyti pranešimąGal tai vėlgi pastangos padaryti Rygą Baltijos hub'u?
Pasižiūrėjus vien į tai, kad dauguma keleivių renkasi Eurolines, o ne Klaipėdos AP būtų galima teigti, kad veža be konkurencijos. O Toks ir Kautra dirba po Eurolines vėliava.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKaip tai neturi konkurencijos? Iš Vilniaus į Ryga vieną reisą turi TOKSas, o Klaipėdą - Ryga maršrutą aptarnauja ir Klaipėdos AP.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.28, 18:41.
Comment
-
Nori Klaipėdos AP suvalgyti.Nes iš Klaipėdos važiuoja Klaipėdos AP ir Eurolines 10min skirtumu.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąEurolines paleido sezonines akcijines kainas į Rygą: iš Vilniaus - 30 LTL, iš Klaipėdos - 15 LTL. Kokiu tikslu? Jie juk ir taip be konkurencijos veža.
http://www.luxexpress.eu/lt/spo-klaipeda-vilnius
Traukiniu imtų 100 LTL.
Comment
Comment