Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Iš kur tu žinai, kad autobusas neapkrautas? Mane stebina kartais pačio nepagrįsti teiginiai.
    Ir ne ubagiški mikrobai važinėja. Iš Šiaulių 9:15 važiuoja didelis beveik užpildytas autobusas (ne kartą teko važiuoti pačiam ir vietų tikrai laisvų vos keletas), aplink šį laiką įsiterpia mirkiukai (į kurį vietų Šiauliuose dažnai gauti neįmanoma).
    O dėl stotelių esu tikras, kad gali atsirasti ir Meitenė ir Platonė.
    Klaipėda - Šiauliai - Ryga maršrutu važinėja Ollex mikrobai, išskyrus vieną reisą per dieną, kurį aptarnauja Klaipėdos AP. Apie mikrobus aš ir rašiau - paleidus autobusus vietoj jų, vietų būtų 2-2,5 karto daugiau.

    Comment


      LG puslapis apie tą patį reikalą:
      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

      Tokiu būdu vieną reisą iš Šiaulių iki pat Rygos ir atgal vyktų AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukinys, kitą – iš Rygos iki pat Šiaulių ir atgal – Latvijos geležinkelių traukinys.
      Įdomu kaip pavyks suderinti 2 skirtingus vežėjus rytinio ir vakarinio traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius deriniui. Visaip skaičiuojant patogiausias yra tik LDZ vežėjas. Nebent LDZ ryte atvažiuoja ir grįžta atgal vakare, kaip ir LG išvažiuoja ir vakare grįžta. Tokiu būdu gaunasi LDZ ilgoka prastova dienos metu ir ilgesnės darbo valandos.

      Comment


        Tai jau tikrai suderinto persėdimo 15 minučių intervale nesigaus. Galima suderinti tik su vienu iš traukinių: arba į Vilnių, arba iš Vilniaus. Rytinio traukinio atveju yra galimybė kiek paankstinti rytinį iš Vilniaus: ~10 min. iš Vilniaus anksčiau ir ~5 min. pavėlinus rytinį iš Klaipėdos, būtų galima padaryti neblogą persėdimą 20 minučių intervale. Aišku, jei traukiniai vėluos, tai viskas išsidarkys. Vakare situacija blogesnė. Tarp Vilniaus - Klaipėdos ir Klaipėdos - Vilniaus traukinių daugiau nei valanda. Ir sustumti tvarkaraščių nelabai yra kaip. Tik smarkiai vėlinant Klaipėdos - Vilniaus traukinį. Bet tuomet abiem atvejais turėtų važiuoti Latvijos traukiniai. Kadangi to nebus, tai lieka tik vienintelis variantas - ryte LG į Rygą, o latviai į Šiaulius. Abu traukiniai visą dieną stovi, o vakare važiuoja atgal. Tuomet sudetinti galima 10-15 minučių persėdimą.

        Comment


          Na kad nieko nereikia ankstinti jei veža tik vienas vežėjas - čia tokia pat kombinacija tinka kaip ir Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai. Problema suderinti 2 skirtingus vežėjus.
          Nors tiesa pasakius koks skirtumas ar mums turi skaudėt galva

          Comment


            Mums nuo "kreivo" suderinimo teks ilgai laukti arba iš viso pasinaudoti bus labai ribotos galimybės. Taigi, pavažinės traukinys geriausiu atveju vienus metus ir bus numarintas - laukite RailBalticos.

            Comment


              Gaila nedaug naujienų LG puslapyje...

              Comment


                Tikrai ne kas, reikėjo paleist nuo gegužės pabaigos kaip prasideda turizmo sezonas.
                Ar nebus šis reikalas numarintas kaip 2008–2009 m.

                Comment


                  „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto dėl maršruto į Rygą

                  Sukurta darbo grupė turės iki 2014 metų rugsėjo 1 d. išanalizuoti organizacinius, juridinius ir ekonominius tarpvalstybinio keleivių susisiekimo maršrutu Šiauliai-Ryga-Šiauliai aspektus, pateikti siūlymus bei sprendimus.

                  Comment


                    Pamatęs antraštę apsidžiaugiau ir pagalvojau kad čia bus kažkas apie maršrutą Vilnius-Ryga. Deja, klydau.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Abiejų šalių ministerijos pritaria, kad verta atgaivinti maršrutą Šiauliai-Ryga. Tačiau latviai neturi traukinių. Kaip aiškino D.Žebrauskas, tarptautinis keleivių vežimas Latvijoje priklauso krovinių padaliniui, kuris neturi keleiviams gabenti tinkamų riedmenų. O vieniems lietuviams apsiimti važinėti iš Lietuvos į Latviją ir atgal neapsimoka. Be to, įprasta, kad tokiais atvejais dirbama pariteto principu.

                      Kaip spėja S.Dailydka, geriausiu atveju maršrutas Šiauliai-Ryga pradės veikti šių metų vėlyvą rudenį.
                      http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...m#.UvVdpX_4ITc
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Kad tik nevažiuoti... Lyg su "Pasažieru vilcieniu" negali sudaryti trišalio susitarimo???

                        Comment


                          Prasideda...
                          Jau atrodo, kad maršrutas taip ir bus numarintas kalbomis.
                          Kita vertus, atidaryti reikia vasarą kai turistų pagausėja ir į Jūrmalą norisi, bet ne vėlyvą rudenį.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kad tik nevažiuoti... Lyg su "Pasažieru vilcieniu" negali sudaryti trišalio susitarimo???
                            Trišalis - PV, Lietuvos ir Latvijos vyriausybės? Tegul sudaro, LG tam nelabai ir prieštarauja.

                            Comment


                              Čia ir glūdi problema.
                              Latvijoje keleivių vežimo nuostoliai dengiami iš valstybės iždo, o ne iš krovinių pervežimo. Įmonės tai atskirtos.
                              Iškils klausimas iš ko ir kas dengs nuostolius.

                              Comment


                                Tai pala, kam daryt nuostolinga tarptautini marsuta?

                                Comment


                                  O kodėl jis turi būti pelningu? Kiek turi kainuoti bilietas? Čia ir visa esmė. Lenkija dotuoja visus savo geležinkelių tarptautinius maršrutus. Nes net ir Lenkijoje jie nuostolingi.

                                  Comment


                                    baikit jūs juokus su tuo maršrutu, tegul pirma riedmenis sertifikuojasi - negi LG TEP70 varys iki rygos su kupe klasės vagonais (nes tik toks tegali važiuoti), o latviai aplamai neturi nei vieno riedmens įvažiuoti į LT teritoriją.

                                    Comment


                                      Na mūsų Siemens Latvijoje jau sertifikuoti.
                                      Tai netruks sertifikuoti ir kitų

                                      Comment


                                        Dėl galimų maršruto nuostolių tai įdomu ar yra psakaičiavimai pavyzdžiui jeigu dvivagonė PESA kokia važinėja į Minską, važiuotų į Rygą, kiek turėtų važiuoti žmonių iš Šiaulių, kad nebūtų nuostolinga.

                                        Comment


                                          Kiek bilietas tuo traukiniu kainuoja į Minską?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X