Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Cia ne toli, cia visu pirma reikia spresti, nes kai milijardus pakluos i bala bus velu...

    Comment


      čia tema ne apie RB-2

      Comment


        Pardon, uzsizaidziau.... bet simptomai tie patys...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Klaipėda - Šiauliai - Ryga maršrutu važinėja Ollex mikrobai, išskyrus vieną reisą per dieną, kurį aptarnauja Klaipėdos AP. Apie mikrobus aš ir rašiau - paleidus autobusus vietoj jų, vietų būtų 2-2,5 karto daugiau.
          Papildau informaciją - Olex ryte apie 8:15 važiuoja didelis (virš 30 vietų), 9:15 Klaipėdos AP (virš 45 vietų).
          Be nuo 2014 m. sausio atidarytas naujas maršrutas Šiauliai-Ryga (16 vietų) 7:00 ir Klaipėdos AP planuoja atidaryti dar vieną maršrutą ryte.
          Tai ar paleidžia naujus maršrutus dėl mažo keleivių srauto.
          Šie faktai byloja - atvirkščiai. ir traukinio atidarymas pilnai patenkintų keleivių poreikius.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.13, 08:53.

          Comment


            Dalis keleivių iš Klaipėdos. Tai traukinį reikėtų derinti su traukiniais Klaipėda - Vilnius ir Vilnius - Klaipėda. Deja, bet taip suderinti būtų sunku, o dėl vieno iš jų vėlavimo, vėluotų ir traukinys į Rygą. Galiausiai traukinio privalumų nebeliktų. Ką reiškia 30 keleivių traukiniu? Nieko. Visus tuos keleivius, kurie per dieną vyksta į Rygą, būtų galima pervežti viena PESA. Bet žmonės važiuoja skirtingu dienos metu - vieni ryte, kiti per pietus ar pavakaryje. Geležinkeliai gi gali pasiūlyti geriausiu atveju tik vieną reisą per dieną. Deja, didžiausias potencialas yra tik derintis prie keleivių iš Vilniaus.

            Comment


              Pagyvensim - pamatysim: ar bus, kokiu laiku, su kokiu traukinių deriniu?

              Comment


                realiai reisas i Ryga konkurencingas butu tik siais atvejais:

                1.) atvykimo greitis;
                2.) BE JOKIU PERSEDIMU;
                3.) patogumai traukinyje, kaip: WI-FI internetas, poilsio zona (galbut), kavine - restoranas;
                4.) konkurencinga kaina

                atsiprasau, bet su vienvagone PESA tikrai butu keleiviu atbaidymas - teko pernai atidarant marsruta Vilnius-MInskas "netiketai" pakliut i vienvagone PESA - gyvenime daugiau traukiniu i Minska nebevaziavau...

                visais kitais atvejais bus oro veziojimas

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  realiai reisas i Ryga konkurencingas butu tik siais atvejais:

                  1.) atvykimo greitis;
                  2.) BE JOKIU PERSEDIMU;
                  3.) patogumai traukinyje, kaip: WI-FI internetas, poilsio zona (galbut), kavine - restoranas;
                  4.) konkurencinga kaina

                  atsiprasau, bet su vienvagone PESA tikrai butu keleiviu atbaidymas - teko pernai atidarant marsruta Vilnius-MInskas "netiketai" pakliut i vienvagone PESA - gyvenime daugiau traukiniu i Minska nebevaziavau...

                  visais kitais atvejais bus oro veziojimas
                  Dabar vienvagonės jau nebevažinėja.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Dabar vienvagonės jau nebevažinėja.
                    Zinau, bet pakako vienos tokiso keliones, kad rinkciausi autobusa...

                    Comment


                      Kelionės traukiniu į Latviją privalumas - prasti kaimyninės šalies keliai. Kelionė nuo LT/LV sienos iki Jelgavos per duobes ir lopus itin įgrista, dėl to autobusas nespėja į grafiką ir vėluoja apie 20 min.
                      Tokiu būdu 89 km atstumas įveikiamas per 2:10 val. Kai traukiniu apie 1:20 val.
                      Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.14, 07:06.

                      Comment


                        Bet autobusų privalumas tas, kad jie važiuoja kelis kartus per dieną. O traukinys būtų tik vienas.

                        Comment


                          Dauguma žmonių planuoja savo kelionę. Palyginimui į Klaipėdą tik 3 traukiniai, bet šie perveža daugiau keleivių nei autobusai kartu sudėjus.
                          Be to iš Šiaulių Rygos kryptimi autobusais per pietus keleivių srautai mažiausi. Daugiausia ryte.
                          Be to planuojami 2 traukiniai - ryte ir vakare. Daugiau kaži ar reikia.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.14, 06:58.

                          Comment


                            Rygon keliauja kitoks kontingentas, be to su persėdimu Šiauliuose maršrutas neturės patrauklumo. Turi būti tiesioginiai traukiniai. Kas iš to, kad Valgoje galima persėsti? Ar daug tokiu būdu važiuoja iš Talino į Rygą?

                            Comment


                              Kol neišbandyta - to nesužinom.
                              Jei info-tablo ir internetiniuose tvarkaraščiuose bus informacija su nuorodomis nuvažiuoti iš taško A į B su persėdimu - keleiviai rinksis.
                              Be to latviai pasiliko didesnės teises reguliuoti maršrutus - nebesuteiks leidimo įvažiuoti į oro uostą ir viskas savaime susireguliuos.
                              Vasarą kontingentas pasipildo turistais, kurie mieliau rinktusi traukinį nei autobusą.
                              Valga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Valga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...
                                Nuo birzelio 1os Ryga - Talinas bus 6val57min ir Talinas - Ryga 6val50min, tai daugiau negu valanda greiciau (vis tiek gana letai, zinau). Bet tai jau geriau negu Edelaraudtee laike. Po to, kad bus remontuota ruoze Valga - Ryga, estai planuoja tikslai vaziuoti Talinas - Ryga. O autostotis Taline gana toli nuo centro. Manau, kad del to sis rysis ypac turistams yra svarbu, kuris irgi nori aplankyti Tartu arba Gauja nacionaline parka, arba visiems, kuriems Talino arba Ryga autostotis per toli...

                                Tikslas traukinys Vilnius - Ryga tikrai butu daug geriau, bet gaila LG ir LDZ nemato, kad tai buvo gana patrauklus... nors vaziuoja daug autobusu.

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Kol neišbandyta - to nesužinom.
                                  Jei info-tablo ir internetiniuose tvarkaraščiuose bus informacija su nuorodomis nuvažiuoti iš taško A į B su persėdimu - keleiviai rinksis.
                                  Be to latviai pasiliko didesnės teises reguliuoti maršrutus - nebesuteiks leidimo įvažiuoti į oro uostą ir viskas savaime susireguliuos.
                                  Vasarą kontingentas pasipildo turistais, kurie mieliau rinktusi traukinį nei autobusą.
                                  Valga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...
                                  Dėl Rygos oro uosto nereikia pergyventi. Įrengs stotelę toliau nuo jo, o paskui keleivius iki terminalo veš mikroautobusais. Vis tiek tai geriau, nei belstis oro uostan iš stoties. Arba sutars su Rigas Satiksme, kad iš tos tolimojo susisiekimo autobusų stotelės nemokamai keleivius priveš pravažiuojantys miesto autobusai (Nr. 22). Viso labo kelis šimtus metrų. Miesto autobusai kursuoja pakankamai tankiai, o į oro uostą užsuka tik keli iš kursuojančių į Rygą autobusų.

                                  Comment


                                    Gal kazkas turi naujas informacijas del marsruto "Siauliai - Ryga"? Nes LG puslapyje parasyta, kad darbo grupe viska isanalizuos iki 2014 rugsejo 1os...

                                    Comment


                                      Kaži, ar toks maršrutas nebūtų nuostolingas? Iš Klaipėdos į Rygą, sudėjus visus vežėjus, autobusai važiuoja 8 kartus per dieną, iš Šiaulių į Rygą- net 11 kartų(įskaitant ir naktinius reisus). Ir kainos tikrai nesikandžioja. Aš jau net nekalbu apie galimybę pritraukti keleivių iš Vilniaus- kai autobusai iš Vilniaus į Rygą važiuoja 4 val., traukiniu per Šiaulius važiuodamas keleivis užtruks mažiausiai 6 val. Be to, iš Vilniaus į Rygą autobusai išvyksta 18 kartų per dieną, dėl didelės konkurencijos pastoviai skelbiamos akcijos, kurių metų biletus galima nusipirkti vos už 20-25 Lt (tiek pat kainuoja į Kauną nuvažiuoti). Be to, pagrindiniai vežėjai- Lux Express ir Ecolines- paslaugų teikime tikrai yra pasitempę, keleivius veža naujais autobusais su krūva papildomo "serviso". Ir prie viso to nepasakyčiau, kad kryptis Vilnius-Ryga yra labai apkrauta.

                                      Vienintelė kryptis, kurioje traukinio maršrutas pasiteisintų- tai Kaunas-Ryga. Laikinosios sostinės susisiekimas autobusais su Ryga tikrai yra labai silpnas- tik 3 reisai per dieną (kai kuriom savaitės dienom 4), be to, kaina kur kas didesnė (vos ne dvigubai) negu važiuojant iš Vilniaus, nors atstumas labai panašus. Tad, manau porą kartų per dieną važiuojantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Ryga tikrai pasiteisintų. Galbūt ir Kėdainiuose bei Jonavoje galėtų stoti. Bet kelionės trukmė turi būti tikrai nedidelė, ir kaina prieinama, kad keleiviams apsimokėtų juo važinėti.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Kaži, ar toks maršrutas nebūtų nuostolingas? Iš Klaipėdos į Rygą, sudėjus visus vežėjus, autobusai važiuoja 8 kartus per dieną, iš Šiaulių į Rygą- net 11 kartų(įskaitant ir naktinius reisus). Ir kainos tikrai nesikandžioja. Aš jau net nekalbu apie galimybę pritraukti keleivių iš Vilniaus- kai autobusai iš Vilniaus į Rygą važiuoja 4 val., traukiniu per Šiaulius važiuodamas keleivis užtruks mažiausiai 6 val. Be to, iš Vilniaus į Rygą autobusai išvyksta 18 kartų per dieną, dėl didelės konkurencijos pastoviai skelbiamos akcijos, kurių metų biletus galima nusipirkti vos už 20-25 Lt (tiek pat kainuoja į Kauną nuvažiuoti). Be to, pagrindiniai vežėjai- Lux Express ir Ecolines- paslaugų teikime tikrai yra pasitempę, keleivius veža naujais autobusais su krūva papildomo "serviso". Ir prie viso to nepasakyčiau, kad kryptis Vilnius-Ryga yra labai apkrauta.

                                        Vienintelė kryptis, kurioje traukinio maršrutas pasiteisintų- tai Kaunas-Ryga. Laikinosios sostinės susisiekimas autobusais su Ryga tikrai yra labai silpnas- tik 3 reisai per dieną (kai kuriom savaitės dienom 4), be to, kaina kur kas didesnė (vos ne dvigubai) negu važiuojant iš Vilniaus, nors atstumas labai panašus. Tad, manau porą kartų per dieną važiuojantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Ryga tikrai pasiteisintų. Galbūt ir Kėdainiuose bei Jonavoje galėtų stoti. Bet kelionės trukmė turi būti tikrai nedidelė, ir kaina prieinama, kad keleiviams apsimokėtų juo važinėti.
                                        Yra racijos. Kaunas - Šiauliai aplamai neišnaudota galimybė, vėlgi atkarpoje, kur kelionė traukiniu yra trumpesnė pusvalandžiu, nei autobusu, važinėja motrisė tik penktadienį - sekmadienį.

                                        Palikus atkarpoje tik Jonavos, Kėdainių ir Radviliškio sustojimus - kelionė sutrumpėtų iki 2val. - 8min. (Vertinant pagal Vilnius-Klaipėda laikus).

                                        Kiek laiko užimtų kelionė nuo Šiaulių iki Rygos nėra kaip paspekuliuoti..
                                        Paskutinis taisė disident; 2014.11.28, 16:51.

                                        Comment


                                          Gal kokias 2 val. 10 min.? Atstumas apie 130 km.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X