Parašė Combat
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 krovininiuose tai tarp sekciju...Parašė AllFOLK Rodyti pranešimąSuprantu, mažą reikaliuką gal ir padarytum per praviras duris, bet ką daryti jei prispiria didelis??? 
 reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie tvarką išvietėse reikėtų spręsti jas pamačius.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTEP60, TEP70 ir TEP70BS yra, "drenažas" iš lauko puikiai matosi, bet kiek teko girdėti, tai ten baisūs jie, nes niekas nesilaiko net minimalių tvarkos taisyklių.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parodykite iniciatyvą ir sukomplektuokite šilumvežius tualetais, ir problema amžiams išsispręs.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąkrovininiuose tai tarp sekciju...
 reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija  
 
 Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
 Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai jus ir rodykit iniciatyva, juk jusu darbuotojai kencia... tiesiog buna priekaistu kad is remontu isvaziuoja purvini riedmenys, tai atvyksta irgi nekokie jeigu kaParašė specialistas Rodyti pranešimąParodykite iniciatyvą ir sukomplektuokite šilumvežius tualetais, ir problema amžiams išsispręs. 
 
 Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
 Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai. ) )
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.Parašė specialistas Rodyti pranešimąApie tvarką išvietėse reikėtų spręsti jas pamačius.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tų žmonių nuomonė labai jau subjektyvi. Tos išvietės tikrai sąlyginai tvarkingos ir prižiūrimos, po kiekvieno pasinaudojimo vandeniu nupilamos. Vienintelė problema, kad jų turinys patenka tiesiai į aplinką.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.  Tačiau tai, jau lokomotyvų konstrukciniai ypatumai. Tačiau tai, jau lokomotyvų konstrukciniai ypatumai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai faktas kad neimanoma jais naudotis, tie tualetai yra duokle SSFŽT reikalavimams, turi buti, o kad naudotis neimanoma kitas reikalas. ten vien tik nuo garso vaziuojant ant poziciju dings visas norasParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad problemą keliate Jūs. Lokomotyvų modernizavimo ir remotorizavimo metu neįrengėte tualetų, tai dabar susitaikykite ir su pasekmėmis.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai jus ir rodykit iniciatyva, juk jusu darbuotojai kencia... tiesiog buna priekaistu kad is remontu isvaziuoja purvini riedmenys, tai atvyksta irgi nekokie jeigu ka ) ) Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne galbūt, o tikrai greičiau atvyks, o tai būtina, nes autobusai greičiau nuvažiuoja iš Vilniaus į Klaipėdą. Ir tai pagrindinis argumentas, juk garvežių greičiai pas mus dar. Ir tolygesnis važiavimas kaip tik padidina saugumą ir punktualumą. Ti visgi ne bobutėse esmė, kad stotyse greitis 100km/h?Parašė specialistas Rodyti pranešimąKur ta akivaizdi nauda? Turi omenyje, kad keleivinis traukinys išvykęs iš Vilniaus į Klaipėdą galbūt atvyks 10 min. ankščiau? Tai dabartinėmis sąlygomis neduotų apčiuopiamo ekonominio efekto. Man, kaip keleiviui žymiai svarbiau yra tikslumas ir saugumas.
 Tam, kad keleivinis traukinys pro stotį galėtų važiuoti 120 km/h, būtina išspręsti ne tik tų nelemtų autokelių ir geležinkelio susikirtimo vietų problemas, išstumdyti šviesoforus stočių pagrindiniuose keliuose, kad atstumai tarp jų tenkintų ilgesnio traukinio stabdymo kelio reikalavimus, pagrindiniuose keliuose iešmus ir jų dalis keisti dvigubai dažniau, nes tais pačiais bėgiais puškuoja sunkiasvoriai prekiniai traukiniai dėl ko iešmai žymiai greičiau dėvisi, ir nebetenkintų žymiai griežtesnių reikalavimų 120 km/h greičiui. Ir dar begalę kitų darbų atlikti.
 
 Artimoje ateityje, kartu su pagrindinių geležinkelio linijų elektrifikavimo projektu (su ES fondų pagalba) bus padidintas ir traukinių važiavimo greitis. Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
 
 Ir kiek laiko tokiu greičiu važiuos, minutę viename tarpstotyje? Juk taip dažnai stotyse iešmus reikės keisti, šviesoforus išstumdyti, o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai gi Jus taupot visur kur imanoma, isivaizduoju kaip sureaguotu "sprendimu priemejai" i pasiulyma irengti dar ir tualetus, kai taupo ant asiraciu ir t.t. o visu antra prasau truputi sveikos logikos ir parodyti vieta kur ta tualeta ikisti i 2M62??nebent AIK viduryje arba integruoti ji i padejejo vieta..Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai kad problemą keliate Jūs. Lokomotyvų modernizavimo ir remotorizavimo metu neįrengėte tualetų, tai dabar susitaikykite ir su pasekmėmis. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus.  tegul ap... remonto objektus, gal kada per apziura ir paslys koks pareigunas tegul ap... remonto objektus, gal kada per apziura ir paslys koks pareigunas  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Eimantas Rodyti pranešimą...o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.O kodėl taip LG skiria išskirtinį dėmesį bobutėms ir kitiems per bėgius ne tam skirtoje vietoje einantiems pėstiesiems? Na numuš kokioje stotyje ar stotelėje per metus 2-3 bobutes, bet tada kitos žinos, kad prieš ropojant per bėgius reikia bent apsidairyti, o dar geriau judinti senus sąnarius ir kirsti bėgius tik tam skirtose vietose (naudotis tuneliais ir viadukais). Argi ne aiškiai viešinami užrašai „Saugokis traukinio“, „Eiti per bėgius draudžiama“, etc.? Latviai net animacinių filmukų prikepė ta tema, gal ir LG galėtų bent nusipirkti keletą jų iš latvių ir sudubliuoti lietuviškai? Pagaliau ir KET draudžia pereiti/pervažiuoti bėgius ne tam skirtoje vietoje. Keista, kad LG savo nuostoliais (dėl traukinių pristabdymo ar visiško sustabdymo) moka už neatsargius žmones.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąturbut vilniaus - kauno ruoze bobutes tvarkingesnes I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praktiškai nieko daryti nereikės.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNe galbūt, o tikrai greičiau atvyks, o tai būtina, nes autobusai greičiau nuvažiuoja iš Vilniaus į Klaipėdą. Ir tai pagrindinis argumentas, juk garvežių greičiai pas mus dar. Ir tolygesnis važiavimas kaip tik padidina saugumą ir punktualumą. Ti visgi ne bobutėse esmė, kad stotyse greitis 100km/h?
 
 
 
 Ir kiek laiko tokiu greičiu važiuos, minutę viename tarpstotyje? Juk taip dažnai stotyse iešmus reikės keisti, šviesoforus išstumdyti, o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius. , tik be jau mano minėtų darbų dar reiks kiekvienoje geležinkelio stotyje įrengti požemines pėsčiųjų perėjas, pastatyti kilometrus tvorų, sutvirtinti kelio sankasą. Na, o bubutėms tikrai ateis nekokie laikai , tik be jau mano minėtų darbų dar reiks kiekvienoje geležinkelio stotyje įrengti požemines pėsčiųjų perėjas, pastatyti kilometrus tvorų, sutvirtinti kelio sankasą. Na, o bubutėms tikrai ateis nekokie laikai , iš tikrųjų jų teks žymiai daugiau paaukoti vardan greitesnio susisiekimo. , iš tikrųjų jų teks žymiai daugiau paaukoti vardan greitesnio susisiekimo.
 Comment

 )? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?







Comment