Parašė 2Pack
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 sakyčiau čia gudriau, aną karta buvo tampomasi per teismus, o čia skundas komisijai, kuri radusi pažeidimus tiesiog neskirs pinigų projektui. žodžiu pralaimėjusi konkursą kontora niekuo nerizikuoja, tačiau nervus patampys.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPrasytume i kiekviena forumo tema deti info apie tai  
 P.S.
 Gal ir daug pasitenkinimo tau suteikia tokie straipsniai, bet uztenka turbut ir vienoje temoje pranesti apie tai 
 Vakar apie tai idejai jau info:
 
 
 Ir dar - yra rangovu uzkulisiniai zaidimai, kai vienas laimi, kiti bet kokiu atveju skundzia ir nori pakenkti nors uztempdami laika.
 Kaip ir kazkada su lokomotyvais - paskelbus, kad laimejo Siemens, Bombardier apskunde rezultatus. Teisininkams prabilus, kad jei jie nebus teisus, bus pareikalausta atlyginti simtamilijonionus nuostolius uz laikotarpi, kai teks naudoti ir remontuoti pasenusius lokomotyvus arba net atsisakyti vezti dalies kroviniu del lokomotyvu trukumo - labai greitai apsiramino ir pasitrauke i sali. Ar tik nebus ir si karta kazkas panasaus...
 
 P.S. o veikėjai, kartais ne tie patys? tik pusėse kitose?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskelbę pranešimą apie atvirą konkursą dėl minėtosios sutarties, „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė du gautus pasiūlymus atmesti kaip netinkamus remdamiesi tuo, kad jie neatitinka tam tikrų konkurso dokumentuose nurodytų techninių reikalavimų.Bendrovė nusprendė neskelbti kvietimo dalyvauti konkurse ir taikyti derybų procedūrą.
 
 Tačiau Komisija mano, kad gautų pasiūlymų negalima laikyti netinkamais, nes jie galėjo atitikti perkančiosios organizacijos nustatytą tikslą.Todėl perkantysis subjektas neturėjo teisės taikyti derybų procedūros be išankstinio kvietimo dalyvauti konkurse.
 
 kaip ir bet kuri veikianti imone lietuvoje LG
 skelbdama konkursa, prikabina begale kabliuku del parduodamu/perkamu paslaugu kokybes ,
 terminu, patikimumo ir t.t.
 nera tai projektas 10000lt , todel kaip minejo LT-1, ivairiu atsiranda nuoskaudu...
 
 
 pvz : imones nepatikimumas kai kuriais aspektais, kuriuos gali zinoti LG, bet manau uzklausus atsakymus gaus ir EKPaskutinis taisė rakolioux; 2009.05.20, 15:35.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
 Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi? Ir kam konkreti markė dažniau naudojama?
 Visi be skylučių.
 Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
 Tipas: 60E1; ilgis - 25 m, kokybės kategorija - T1, plieno markė – K-76F, standartas: GOST P 51685-2000. 923,9 tonos
 Tipas: 60E1, ilgis - 25 m, standartas: NE 13674-1, 370LHT. 84.3 t
 http://www.ldz.lv/?object_id=4292
 
 Kiek galima sutvarkyti/ nutiesti pylimo su 65 000 t kiekio granito skalda?
 
 Šiaip paskutinia skelbimai susiję su infrastruktūros darbais: granito skaldos, iešmų, medinių pabėgių ir t.t.
 
 Įtariu, kad ruožui Krustpils-Skryveri statyti.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.05, 23:36.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 R-65 tipas, skaičius reiškia 1 metro svoris (kg), tai gali susiskaičiuoti, o dėl kito tipo nežinau.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
 Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi?
 Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 60E1 - metro svoris 60 kg. Tas pats kaip R60, tik pagal UIC standartus žymima.Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąR-65 tipas, skaičius reiškia 1 metro svoris (kg), tai gali susiskaičiuoti, o dėl kito tipo nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Sovijus Rodyti pranešimąLDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
 Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi? Ir kam konkreti markė dažniau naudojama?
 Visi be skylučių.
 Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
 Tipas: 60E1; ilgis - 25 m, kokybės kategorija - T1, plieno markė – K-76F, standartas: GOST P 51685-2000. 923,9 tonos
 Tipas: 60E1, ilgis - 25 m, standartas: NE 13674-1, 370LHT. 84.3 t
 http://www.ldz.lv/?object_id=4292
 
 Kiek galima sutvarkyti/ nutiesti pylimo su 65 000 t kiekio granito skalda?
 
 Šiaip paskutinia skelbimai susiję su infrastruktūros darbais: granito skaldos, iešmų, medinių pabėgių ir t.t.
 
 Įtariu, kad ruožui Krustpils-Skryveri statyti.
 
 Nezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įmanoma, bet traukiniai ten 120 km/h tikrai nevažiuos.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ne, buvau Baranovičių geležinkelių muziejuje, tai stovi toks aparatas - valanda - 8 km. Realiai aišku, kokia tai kokybė...Parašė praeivis Rodyti pranešimąNezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kokybes geros nebus. nes nutiesus "civiliokiska" gelezinkeli, vis laksto tikrina, pamusineja pabegius, keicia nekokybiska begi (labai retai, bet pasitaiko ir tokiu bajeriu). gal menuo praeina, kol leidzia pilna apkrova tam keliui. o kare - bile tik vaziuoj, gal rytoj bomba pataikys, kada belyginsi tuos begius. 15 - 25 km/h ten pas juos greitis....
 realiai maciau, kaip LG per 4 valandas nurinko apie 400m trumpabegiu su gelzbetoniniais pabegiais ir toj vietoj paklojo ilgabegius. po to atvaziavo kelio pamusejas,prabego defektoskopinis vezimelis, paskui kontroles vagonas. viska suspejo per 4 valandas. zmoniu buvo apie 30 (tiek kelininku, o masinistu ir kitu neskaiciavau).Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 10:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ne, buvau Baranovičių geležinkelių muziejuje, tai stovi toks aparatas - valanda - 8 km. Realiai aišku, kokia tai kokybė...
 
 Net nesitiki. Na aisku gal ten ir nera labai sunku pakloto paruostus begius su gelzbetoniniais pabegiais ,bet kaip su tuo pylimu? Kaip ten imanoma taip greitai privezti zemiu ir padaryti sankasa,ar ten viskas daroma kazkaip kitaip?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Radviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKodėl traukinio sustojimas techniškai neišvengiamas Radviliškyje?
 Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o as manau, kad greitai tai neisnyks, kadangi ispejamuju lapeliu ir kitu popieriuku isdavimas reglamentuotas kruva instrukcijomis ir t.t., ju perrasymas uztruks labai ilga laiko tarpa. be to noreciau pasidometi, apie kokias tobulejancias rysio priemones Jus kalbate? mano ziniomis siandien jokiu elektroniniu masinisto informavimo priemoniu idiegimo i lokomotyvus nenumatyta, kad sakykim tam tikra informacija butu atvaizduojama ekrane ir t.t.Parašė specialistas Rodyti pranešimąRadviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.
 Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.
 be to, dabar gaunant ispejamaji lapeli masinistas asmeniskai pasiraso uz gauta informacija ir tuo uztikrinama asmenine atsakomybe uz galimas eismo pasekmes, siunciant informacija skaitmeniniu pavidalu nelaimes atveju bus sunku teisiskai irodyti kazkieno kalte arba atvirksciai, nes musu salyje iki galo neiteisintas net elektroninis parasas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lyg sunku Vilniuje išduoti visam maršrutui...Parašė specialistas Rodyti pranešimąRadviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.
 Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.
 Comment








 
							
						
 
							
						


Comment