Parašė VLRD-1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 Jūs juk  ir patys į ČME3M montuojate kompleksines lokomotyvų saugos sistemas KLUB-U, kurios turi daugybę funkcijų, tame tarpe ir šią. Juo labiau, kad kitais metais pereisime prie GSM-R skaitmeninio radijo ryšio ir tai įgyvendinti bus visiškai nesudėtinga.
  Jūs juk  ir patys į ČME3M montuojate kompleksines lokomotyvų saugos sistemas KLUB-U, kurios turi daugybę funkcijų, tame tarpe ir šią. Juo labiau, kad kitais metais pereisime prie GSM-R skaitmeninio radijo ryšio ir tai įgyvendinti bus visiškai nesudėtinga. Atsakomybės klausimas labai sudėtingas, tačiau manau, jeigu ši sistema bus tinkamai ir apgalvotai įdiegta bei patikrinta, rūpesčių dėl atsakomybės neturėtų kilti. Juo labiau, kad signaliniai kelio ženklai neišnyks.


 
							
						


 
							
						
 Valdžia aišku reikalauja ir labai baudžia už instrukcijų ir reikalavimų nevygdimą, bet žmogus dirbantis tiesioginį darbą jau pats žino kada ką ir kaip daryt( dažniausiai nusižengdamas instrukcijos reikalavimams). Tik va kartais neišeina padaryt "kaip visada", o tada ir būna kaip tu įvardinai "BUUM"
 Valdžia aišku reikalauja ir labai baudžia už instrukcijų ir reikalavimų nevygdimą, bet žmogus dirbantis tiesioginį darbą jau pats žino kada ką ir kaip daryt( dažniausiai nusižengdamas instrukcijos reikalavimams). Tik va kartais neišeina padaryt "kaip visada", o tada ir būna kaip tu įvardinai "BUUM"  
							
						
Comment