Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai jei tokie ES reikalavimai, tai kodėl lietuviai neskuba padalinti LG?Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
“Achemos grupė “įžengė į geležinkelių rinką – A.Laurinaitis
http://www.gelsistemos.lt/achemos-gr...a-laurinaitis/
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuva kol kas nenorėtų bendros Europos geležinkelių erdvės
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...#ixzz2NPlQHEtE
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kurgi tau Lietuvos Gelezinkeliai eis i Europa... i Rytus juk traukia visa laika gerokai labiau...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLietuva kol kas nenorėtų bendros Europos geležinkelių erdvės
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...#ixzz2NPlQHEtE
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2013-06-19, 08:15
Graikijos uostus ir geležinkelius supirkinėja rusai
http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uz...a-rusai-501741
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įžvelgia konkurencijos stoką Lietuvos geležinkelių sektoriuje
http://vz.lt/?PublicationId=b40ad0f8...klist&pageno=0
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2015 m. Švedijos rinkoje pervežimų (keleivių ir prekių) paslaugas teiks 45 bendrovės. Kelios šių bendrovių yra SJ, MTR Nordic, Veolia ir Skandinaviska Jernbanor.
Daugiau informacijos: http://www.jarnvagsnyheter.se/2014/0...ka-j-rnv-garna. (švedų kalba)
Kitąmet tarptautinė bendrovė "MTR" rinkoje pristatys naują produktą "MTR Express" - ekspresą tarp Stokholmo ir Geteborgo, kuris papildys esamą traukinių srautą. Bendrovė užsakė ir specialiai Švedijos rinkai šiuo metu gaminamus ilgus traukinius Stadler Flirt EMU:
(c) mtrexpress.se

(c) mtrexpress.se

Daugiau informacijos: MTR Express, Stadler Rail.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Achemos grupė“ savo krovinius geležinkeliais veš pati
Ar jie turi/turės savo riedmenis, ar nuomosis?Kone dešimtmetį planavusi, dabar koncerno „Achemos grupė“ įmonė „Transachema“ užtikrintai žada pradėsianti veikti kaip privati vežėja geležinkeliu ir naudosis viešąja „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūra.
„Pirmiausia norime pradėti nuo „Achemos grupės“ įmonėms priklausančių krovinių – planuojama vežti bendrovės „Achema“ krovinius į krovos bendrovės „Klasco“ terminalus Klaipėdos uoste“, – sako „Transachemos“ generalinė direktorė Gražina Urbutienė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad savo jie turi tik manevrinius lokomotyvus, nei vieno magistralinioParašė 2Pack Rodyti pranešimąJie viską neturės, o turi savo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Privatūs vežėjai geležinkeliais susibūrė į asociaciją
http://vz.lt/?PublicationId=8dc711c2...=powerlinklist
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ką, net nesibaigus rinkimams, partija, kurios buvęs lyderis įtariamas plataus masto korupcija, panašu, kad linkusi tęsti savo seniai neįgyvendintų planų susijusių su LG privatizavimu.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ius-667-695041
Atrodo nieko tokio. Tokie gandai sklinda jau senia, bet kas galėtų paneigti, kad tai nebus jau seniai aprašytos MG Baltic meilės geležinkeliams tęsinys. Kažkaip labai nemažai informacijos šaltinių ir gijų veda Liberalus į LG.
Pateikiu straipsnių sąrašą:
http://www.veidas.lt/gelezinkeliai-dominti-mg-baltic
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=71524940
Comment
 
Comment