Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    "Siemens" - 425,6 mln. litų vertės "Lietuvos geležinkelių" užsakymas
    Lietuvos geležinkeliai , 2005.07.21 17:44
    Valstybės valdoma bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" už 34 šilumvežius Vokietijos bendrovei "Siemens Transportation Systems" sumokės 425,6 mln. litų.
    http://verslas.banga.lt/lt/spaudai.full/42dfb4cc72d5b

    „Lietuvos geležinkeliai“ už 120 mln. Lt pirks 10 lokomotyvų
    2008 spalio mėn. 29 d. 17:31
    „Lietuvos geležinkeliai“ užsakė iš bendrovės „Siemens“ dar dešimt ER20 CF lokomotyvų. Užsakymo vertė daugiau nei 35 mln. eurų (apie 120,85 mln. Lt).
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19066182

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Taip jie jau užsakyti bet dar ne visi atvežti į Lietuvą,taigi jų užsakė 34 ar 36 kadangi jie kainuoja 10 milijonu,taigi padauginam iš 10:36x10=360 ir pridedam 6 nuliukus gaunam 360000000 Milijonų,manau tai tikrai nemaži pinigai Lietuvai...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Na taip...O dar kiek mes naujuju lokomotyvu ER20 laukiam...Kiek pinigų ant ju išeis
    Kad berods jie užsakyti jau yra...

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Na taip...O dar kiek mes naujuju lokomotyvu ER20 laukiam...Kiek pinigų ant ju išeis

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Labai įdomu - juk ER20 ne po stogu laikomi, o kas būna kai lietus lyja? Mašinistas lipa lauk ir polietilenu lokomotyvą aptraukia? Visa ši diskusija absurdiškai skamba vienok.
    su auksto spaudimo siurbliais+
    dar sonines groteles
    Paskutinis taisė rakolioux; 2008.11.17, 00:50.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Labai įdomu - juk ER20 ne po stogu laikomi, o kas būna kai lietus lyja? Mašinistas lipa lauk ir polietilenu lokomotyvą aptraukia? Visa ši diskusija absurdiškai skamba vienok.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Keista, tai kaip jie juos Vakaruose plauna?
    Mačiau vieną kartą berods TEP70BS-008, kuriam tarp stogo ir šono panelio kažko panašaus į makrofleksą buvo pripūsta
    dar net nebande plauti nes vokieciai neleidzia,
    o vakaruose nezinau .
    na musiskiai valo su parketui valyti skirtomis sluotomis *slapiais skuliais*
    o 2m62 plauna su auksto spaudomo siurbliais

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na cia ilgesne istorija :
    kai lg uzsakinejo er-20 kele begale reikalavimu, bet plovykla pamirso,
    todel tai ieina i garantinio aptarnavimo salygas

    jei matysi er-20 stovinti
    paziurek sujungimus -stogas su kabina+ ventiliatoriaus groteles
    kaip kepsnines
    Keista, tai kaip jie juos Vakaruose plauna?
    Mačiau vieną kartą berods TEP70BS-008, kuriam tarp stogo ir šono panelio kažko panašaus į makrofleksą buvo pripūsta

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai nori pasakyt kad 2M62 daug sandaresnis?
    na cia ilgesne istorija :
    kai lg uzsakinejo er-20 kele begale reikalavimu, bet plovykla pamirso,
    todel tai ieina i garantinio aptarnavimo salygas

    jei matysi er-20 stovinti
    paziurek sujungimus -stogas su kabina+ ventiliatoriaus groteles
    kaip kepsnines

    Komentuoti:


  • Meier
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ užsakė iš „Siemens“ dar 10 lokomotyvų

    AB „Lietuvos geležinkeliai“, įvertinusi „Siemens“ prekinių lokomotyvų „ER20 CF“ sėkmingą eksploataciją Lietuvoje, užsakė dar dešimt tokių pat lokomotyvų. Užsakymo vertė daugiau nei 35 milijonai eurų. Į šią sumą taip pat įeina bandymai bei garantinė priežiūra.
    http://www.siemens.lt/wwwuab/CMSSiem...2574F100451403

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O gal kas žino ir gali pasakyt, kokie naujųjų Siemens'ų aptarnavimo intervalai. Gal truputį ilgesni nei M62, kur berods aptarnavimai kas 48 valandos?
    72h

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O gal kas žino ir gali pasakyt, kokie naujųjų Siemens'ų aptarnavimo intervalai. Gal truputį ilgesni nei M62, kur berods aptarnavimai kas 48 valandos?
    Tada turėtų skirtis 2M62 ir 2M62M aptarnavimo intervalai? Vėl netiesiogiai kreipiamės į LT-1.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    O gal kas žino ir gali pasakyt, kokie naujųjų Siemens'ų aptarnavimo intervalai. Gal truputį ilgesni nei M62, kur berods aptarnavimai kas 48 valandos?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Galėtų bent jau kelis lokomotyvus keleivinių traukinių eismui nupirkt...
    Nors, iš kitos pusės, kuo ilgiau važinės TEP60, tuo geriau

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    21-as ir 22-as jau Radviliškyje ar pakeliui į jį.

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    20

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Beje, įdomu kiek Siemens lokomotyvų iki šios dienos pristatyta Lietuvos geležinkeliams?
    Paskutinis taisė Perfect; 2008.10.30, 06:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi. Perkami krovininiai lokomotyvai. O keleivinius traukinius kol kas tampo TEP'ai. Kai neliks TEP60, turbut isskirs kelis M62 keleivinimas traukiniams tampyti. Gal net specialiai modernizuos.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    "Lietuvos geležinkeliai" perka lokomotyvų už 121 mln. Lt
    AB „Lietuvos geležinkeliai“ užsisakė 10 "Siemens“ prekinių lokomotyvų, kuriuos planuojama atgabenti 2010 m. Užsakymo vertė 121 mln. Lt.
    2010 metų gegužę – rugsėjį į Lietuvą kas mėnesį bus atplukdoma po du lokomotyvus.
    Iš viso Lietuvoje bus eksploatuojami 44 tokie „Siemens“ lokomotyvai. 2005 metais „Lietuvos geležinkeliai“ iš „Siemens“ užsakė 34 dyzelinius-elektrinius lokomotyvus. Šios sutarties vertė buvo 425 mln. Lt.
    Naujieji lokomotyvai kursuos tranzitiniu koridoriumi, jungiančiu Rusiją ir Baltijos jūros uostamiesčius - Klaipėdą ir Kaliningradą.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Taip pat teko sedėti Siemenso kabinoje. Jausmą galiu apibūdinti mašinisto žodžiais: kaip kurorte. Tik vat signalo garsumas galėtų būti ir mažesnis, o tai stovint šalia vos ausų būgneliai neišsprogo.
    Pesos irgi labai garsus signalas...

    Komentuoti:

Working...
X