Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..
-
Atlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.
Komentuoti:
-
Įtariu, kad ir Siemens'as ilgai neatlaikytų eksploatuojamas tokiu režimu (t.y. greičiais, artimais maksimaliam).Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIš kur jau tos išvados tokios uztikrintos?
variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
Komentuoti:
-
Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos?Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
Komentuoti:
-
Ne tik garsas, ir šiaip mieli jie tokie.Parašė AB13 Rodyti pranešimąGaila senųjų TEP60
Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
Gaila senųjų TEP60
Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
Komentuoti:
-
Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...Parašė AB13 Rodyti pranešimąTurėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeistParašė Eimantas Rodyti pranešimąIš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
Komentuoti:
-
Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?Parašė padejejas Rodyti pranešimąBeje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąsnd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
bandysiu gaut nuotrauku....................
O kokia priežastis?
Komentuoti:
-
O dėl kokios priežasties?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąsnd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
bandysiu gaut nuotrauku....................
Komentuoti:
-
snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
bandysiu gaut nuotrauku....................
Komentuoti:
-
-
Ir ka tuo nori pasakyti, kad nemazi Lietuvai pinigai?Parašė X3dO Rodyti pranešimąTaip jie jau užsakyti bet dar ne visi atvežti į Lietuvą,taigi jų užsakė 34 ar 36 kadangi jie kainuoja 10 milijonu,taigi padauginam iš 10:36x10=360 ir pridedam 6 nuliukus gaunam 360000000 Milijonų,manau tai tikrai nemaži pinigai Lietuvai...
Geležinkelis perka iš pačių uždirbtų lėšų, o atsipirks ši technika pakankamai greitai.
Komentuoti:
Komentuoti: