Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Atlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.
    na turbut keliu bukle cia maziausiai neigiamos reiksmes turetu.. Didziausias apkrovimas butu varikliui, generatoriui, traukos varikliams, va juos turbut pirmiausia ir butu galima "damusti". Pamenu pasakojo masinistai - kai nepriklausomybes laikais sugedusius dyzelinius traukinius tampydavo CME-3 ir TEM-2, ne vienas is ju (ypac TEM'ai) buvo gala gaves (generatorius sudege ar varilis neatlaike ir t.t.). O jiems kabink kad ir 2000-4000 tonu, letai vaziuojant jiems nekenkia, nes jie tokiam darbui sukurti yra. Panasiai ir su Siemensu, taciau tai visgi bent jau magistralinis silumvezis..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atlaikyti tai atlaikys, bet kad ne į gerą tai tikrai, nes kelių būklė tikrai neideali.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos? variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).
    Įtariu, kad ir Siemens'as ilgai neatlaikytų eksploatuojamas tokiu režimu (t.y. greičiais, artimais maksimaliam).

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...
    Iš kur jau tos išvados tokios uztikrintos? variantu yra visokiausiu - pvz. TEP-60 i pensija - TEP-70 - tampyti tranzitiniu ir Klaipedos traukiniu - Siemensai - i Klaipeda. Beje, sis variantas siandien yra arciausiai realybes (nors ir nelabai logiska prekini lokomotyva varineti maksimaliu jo greiciu).

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gaila senųjų TEP60
    Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
    Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.
    Ne tik garsas, ir šiaip mieli jie tokie.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...

    Gaila senųjų TEP60
    Suprantu, kad daug kuro ir tepalo ryja, bet užtat garsas nepakartojamas...
    Įdomu kuriuos numerius nurašinės, nes visi dabar dirbantys yra po remonto Daugpilyje.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
    O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.
    Nujaučiu, kad jie pakeis TEP60, kurie jau savo atidirbo... O kadangi dabar TEP60 važinėja tik tranzitiniais, tai iš to seka tik viena išvada...

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?
    Turėtų bent jau reduktorių perdavimo skaičių pakeist
    O gal bus skirti tranzitiniams traukiniams, kurių grafikai nėra tokie įtempti kaip Vilnius-Klaipėda.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Beje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks
    Iš jau esančių? Ką juose perdaro? Atiduos LT-1?

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Beje, turetu greitu laiku 2 siemensai ir keleivinius vagonus trauks

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na kalte tai ekipiruotes masinisto, o kaip kas dar nzn tiksliai

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
    bandysiu gaut nuotrauku....................

    O kokia priežastis?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
    bandysiu gaut nuotrauku....................
    O dėl kokios priežasties?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    snd radviliskio depe er 20 cecho duris iskale......
    bandysiu gaut nuotrauku....................

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Taip jie jau užsakyti bet dar ne visi atvežti į Lietuvą,taigi jų užsakė 34 ar 36 kadangi jie kainuoja 10 milijonu,taigi padauginam iš 10:36x10=360 ir pridedam 6 nuliukus gaunam 360000000 Milijonų,manau tai tikrai nemaži pinigai Lietuvai...
    Ir ka tuo nori pasakyti, kad nemazi Lietuvai pinigai? Geležinkelis perka iš pačių uždirbtų lėšų, o atsipirks ši technika pakankamai greitai.

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    aišku dabar žinosiu

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Išviso bus 44 lokomotyvai.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Desimt atrodo,ziurek i datos

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    tai kiek jų čia pirko nebesusigaudau

    Komentuoti:

Working...
X