Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Atsibuskit. Vokietijoje privatus vezejai susipirko tarybinius ТЭ109 (pagal DB - BR232, pagal VDR gelezinkeliu numeracija 130 (keleivinis), 131 (krovininis) ir 132 (keleivinis-korvininis) serijos) lokomotyvus ir veza krovinius. Lenkai (ir privatus vezejai) irgi nespjaudo i ST44 (M62).

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Kol kas labiausiai tikėtinas argumentas yra kai kurių veikėjų neblėstanti meilė viskam, kas "Сделано в СССР".
    __________________


    Na veze ir technikos ismanymas "gamina" sentimentus , aptarnaujanti dalis
    vykdo sau suprantamus darbus
    taip paspartindama eksploatacija.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na juk viskas remiasi i pinigus.. Modernizuoti jie juk, realiai is senuju gauna tik kevala, o viduriai juk pakeiciami. Faktas, kam moketi dukart ar kiek ten daugiau ir gauti ta pati ar net prastesni??? Isvaizda dar ne viskas..

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė John
    Bet ar tai pakankamai geras argumentas užsiimti antikvarinių senienų modernizavimu?
    Daug ką lemia kaina. Be to, modernizuotųjų patikimumas ir praktiškumas lenkia Siemensų.
    Be to, apie tą patį buvo šnekėta jau ne kartą.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    na buvo juk daug problemu ir su 2m62, ir 2m62m, gyvavimo pradzioje.
    Manau reiketu dziaugtis , kad didzioji dalis problemu issprestos
    garantinio aptarnavimo metu.
    O astuonasiai lokomotyvai nieko gero neduotu manau

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė John
    O kas tiksliai su jais blogai ir kiek blogiau, nei kitose šalyse?
    Vokiečiai padarė pagal save, tik didesnio galingumo variklius sudėjo. Pas juos niekada nebuvo vežami tokie sąstatai, kaip pas mus. Tai dabar dyzelius galingus turim, bet sukibimo su bėgiais neužtenka. Jeigu lokomotyvai būtų aštuonašiai - galėtume vienguba trauka vežti didesnius sąstatus. O dabar net ir deklaruojamus 4000 t vienguba trauka ne visais ruožais patempia.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Aha, kažkurioj nuotraukoj (LT-1) šioje temoje mačiau. Keleiviniams traukinams – raudona rankovė (oro žarna), kabeliu apvyniota?
    Jūsų tiesa, kolega.



    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Tiesiog tai, kad su tokiais naujais pirkiniais tiek daug bėdų jau iš karto po pirkimo. Kas bus pasibaigus garantiniam laikui? Juk nauji daiktai turi veikti gerai, ypač vokiški

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Turi visi elektropneumatinius stabdžius, tik klausimas kam jie visiems reikalingi...
    Aha, kažkurioj nuotraukoj (LT-1) šioje temoje mačiau. Keleiviniams traukinams – raudona rankovė (oro žarna), kabeliu apvyniota?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

    Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
    Turi visi elektropneumatinius stabdžius, tik klausimas kam jie visiems reikalingi...

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

    Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
    Tau jau seniai taip atrodo Ir apskritai kartojiesi jau.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.

    Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai netures kuo tampyti, tai sueis. I nuomos kaina aiskiai yra itrauktas ir kreditas bei palukanos. Kai su bankais bus atsiskaityta, tai nuomos kaina gali gerokai kristi...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Be to, kazkuris forumo dalyvis aiskino, kad ER20 CF finansiskai labai neapsimoka leisti keleivinius vagonus tampyt..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet reiketu sertifikuoti Rusijoje. Nebent jie aptarnautu tik traukinius i Klaipeda, o TEP70 ir BS'ai - Kaliningrado traukinius ir traukini i Sankt Peterburga.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Hmm, kokie keturi iš tų dešimties galėtų būt pilnai pritaikyti ir keleiviniam transportui. Nes kaip supratau, modifikacijos ten įmanomas dalykas.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    kiek girdejau tai kad nauji ER20 pakeis musu senus TEP60

    Komentuoti:


  • artexs
    replied


    "Lietuvos geležinkeliai" naujiems lokomotyvams pirkti pasiskolino 20 mln. EUR

    Europos investicijų bankas AB „Lietuvos geležinkeliams“ skolina 20 mln. EUR (69,1 mln. Lt). Bendrovė už šiuos pinigus pirks 10 naujų lokomotyvų „Siemens“.

    Stasys Dailydka , „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius, ir Eva Srejber, Europos investicijų banko (EIB ) viceprezidentė, pasirašė paskolos sutartį. Susitikimo metu svarstytos galimybės finansuoti kitus geležinkelio projektus.

    Bendrovė yra įsigijusi 34 „Siemens“ lokomotyvus, kurių bendra vertė – 123 mln. EUR (424,73 mln. Lt). Jų pirkimą iš dalies finansavo EIB, suteikdamas 64 mln. EUR (221 mln. Lt) paskolą.

    Pasak p. Dailydkos, vienas pagrindinių veiksnių, lėmusių sprendimą dėl papildomų lokomotyvų - žymiai sumažėjusios dyzelino sąnaudos. Naujieji „Siemens” lokomotyvai sunaudoja apie 40% mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti nei kiti bendrovės naudojami lokomotyvai.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    004 siemens buvo nukrites darant manevrus depo keliuose ir buvo pazeistas vezimelis, bei asiraciai. Tai nutiko jau beveik pries metus.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė osnas Rodyti pranešimą
    o kas cia per nesamone kad nera detaliu ? t.y. nera pinigu detalems, ar nera is ko ju pirkti ?
    O gal sutartis tokia, kad „tik tokias iš iš tų, tik iš kitų ir per tuos“? O Prezidentė dabar tokia pikta....

    Komentuoti:

Working...
X