Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Atsibuskit. Vokietijoje privatus vezejai susipirko tarybinius ТЭ109 (pagal DB - BR232, pagal VDR gelezinkeliu numeracija 130 (keleivinis), 131 (krovininis) ir 132 (keleivinis-korvininis) serijos) lokomotyvus ir veza krovinius. Lenkai (ir privatus vezejai) irgi nespjaudo i ST44 (M62).
-
Kol kas labiausiai tikėtinas argumentas yra kai kurių veikėjų neblėstanti meilė viskam, kas "Сделано в СССР".
__________________
Na veze ir technikos ismanymas "gamina" sentimentus , aptarnaujanti dalis
vykdo sau suprantamus darbus
taip paspartindama eksploatacija.
Komentuoti:
-
Na juk viskas remiasi i pinigus.. Modernizuoti jie juk, realiai is senuju gauna tik kevala, o viduriai juk pakeiciami. Faktas, kam moketi dukart ar kiek ten daugiau ir gauti ta pati ar net prastesni??? Isvaizda dar ne viskas..
Komentuoti:
-
Parašė JohnBet ar tai pakankamai geras argumentas užsiimti antikvarinių senienų modernizavimu?
Be to, apie tą patį buvo šnekėta jau ne kartą.
Komentuoti:
-
na buvo juk daug problemu ir su 2m62, ir 2m62m, gyvavimo pradzioje.
Manau reiketu dziaugtis , kad didzioji dalis problemu issprestos
garantinio aptarnavimo metu.
O astuonasiai lokomotyvai nieko gero neduotu manau
Komentuoti:
-
Parašė JohnO kas tiksliai su jais blogai ir kiek blogiau, nei kitose šalyse?
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąAha, kažkurioj nuotraukoj (LT-1) šioje temoje mačiau. Keleiviniams traukinams – raudona rankovė (oro žarna), kabeliu apvyniota?
Komentuoti:
-
Tiesiog tai, kad su tokiais naujais pirkiniais tiek daug bėdų jau iš karto po pirkimo. Kas bus pasibaigus garantiniam laikui? Juk nauji daiktai turi veikti gerai, ypač vokiški
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTuri visi elektropneumatinius stabdžius, tik klausimas kam jie visiems reikalingi...
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.
Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.
Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.Ir apskritai kartojiesi jau.
Komentuoti:
-
Kuo toliau, tuo labiau susidaro vaizdas, kad tie ER20CF – nelabai nusisekęs ekonominis projektas. Depo keliuose, kur greičiai veik ne nuliniai, porą aširačių nuvažiavo nuo bėgių, ir reikia visą vežimėlį pakeisti.
Jei kaina tų lokomotyvų ir normaliai atrodo, tai eksploatacija – deginanti. Kas bus toliau, kai jie pradės gesti pasibaigus garantiniam? Ir keleiviniam eismui netinkami – neturi EPS (elektropneumostabdžių) ir max. greitis – 120 km/val (na, šiuo metu Lietuvoje greičiau ir nevažiuojama). Gal kokį 10 vnt ir būtų neblogai padidinto ilgio prekiniams sąstatams tampyti, bet 34 vnt. . . .Geriau jau būtų davę darbo Lietuvos įmonei ir modernizavę 2M62.
Komentuoti:
-
Kai netures kuo tampyti, tai sueis. I nuomos kaina aiskiai yra itrauktas ir kreditas bei palukanos. Kai su bankais bus atsiskaityta, tai nuomos kaina gali gerokai kristi...
Komentuoti:
-
Be to, kazkuris forumo dalyvis aiskino, kad ER20 CF finansiskai labai neapsimoka leisti keleivinius vagonus tampyt..
Komentuoti:
-
Bet reiketu sertifikuoti Rusijoje. Nebent jie aptarnautu tik traukinius i Klaipeda, o TEP70 ir BS'ai - Kaliningrado traukinius ir traukini i Sankt Peterburga.
Komentuoti:
-
Hmm, kokie keturi iš tų dešimties galėtų būt pilnai pritaikyti ir keleiviniam transportui. Nes kaip supratau, modifikacijos ten įmanomas dalykas.
Komentuoti:
-
"Lietuvos geležinkeliai" naujiems lokomotyvams pirkti pasiskolino 20 mln. EUR
Europos investicijų bankas AB „Lietuvos geležinkeliams“ skolina 20 mln. EUR (69,1 mln. Lt). Bendrovė už šiuos pinigus pirks 10 naujų lokomotyvų „Siemens“.
Stasys Dailydka , „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius, ir Eva Srejber, Europos investicijų banko (EIB ) viceprezidentė, pasirašė paskolos sutartį. Susitikimo metu svarstytos galimybės finansuoti kitus geležinkelio projektus.
Bendrovė yra įsigijusi 34 „Siemens“ lokomotyvus, kurių bendra vertė – 123 mln. EUR (424,73 mln. Lt). Jų pirkimą iš dalies finansavo EIB, suteikdamas 64 mln. EUR (221 mln. Lt) paskolą.
Pasak p. Dailydkos, vienas pagrindinių veiksnių, lėmusių sprendimą dėl papildomų lokomotyvų - žymiai sumažėjusios dyzelino sąnaudos. Naujieji „Siemens” lokomotyvai sunaudoja apie 40% mažiau dyzelino tam pačiam darbui atlikti nei kiti bendrovės naudojami lokomotyvai.
Komentuoti:
-
004 siemens buvo nukrites darant manevrus depo keliuose ir buvo pazeistas vezimelis, bei asiraciai. Tai nutiko jau beveik pries metus.
Komentuoti:
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąo kas cia per nesamone kad nera detaliu ? t.y. nera pinigu detalems, ar nera is ko ju pirkti ?
Komentuoti:
Komentuoti: