Parašė Epass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Siemens lokomotyvų vizualizacija:
Parašė http://www.transportation.siemens.comER20 CF for Lithuanian Railways
The rich variety of the Eurorunner platform is demonstrated once again by the order for 34 freight locomotives which we received from Lithuania. Based on the ER30 platform version, this locomotive has six axles, a track gauge of 1,520 mm and a country-specific structure clearance gauge
Komentuoti:
-
“Siemens” lokomotyvas ruošiamas startui
Neseniai Miunchene esančioje „Siemens“ AG lokomotyvų gamykloje lankėsi AB “Lietuvos geležinkeliai” generalinis direktorius Stasys Dailydka, Vyriausiasis bendrovės inžinierius - Techninės plėtros tarnybos viršininkas Virgilijus Jastremskas, Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Janušauskas. 2005 m. liepos 21d. AB “Lietuvos geležinkeliai” ir „Siemens“ AG Transporto sistemų grupės atstovai pasirašė sutartį dėl 34 naujų prekinių lokomotyvų Eurorunner® ER20 CF pirkimo. Prabėgo beveik dveji metai ir pirmojo jų surinkimas jau eina į pabaigą. Šių metų liepos mėnesį pakrautas į keltą jis atkeliaus į Lietuvą.
„Siemens“ AG Riedmenų departamento pardavimų direktorius Rytų Europai Joerg Liebscher užsakovams iš Lietuvos pristatė įmonę ir papsakojo, jog čia surenkami šilumvežiai ne tik Vokietijai, bet ir Austrijai, Australijai, Belgijai, Portugalijai, Prancūzijai, Vietnamui, o šiuo metu ir Lietuvai. Pirmasis mūsiškis 138 tonų, šešių ašių šilumvežis, galėsiantis išvystyti 120 km/val. greitį ir kainuosiantis beveik 12 mln litų, jau baigiamas montuoti. „Išvydome jau sumontuotą šio galiūno „širdį“ – 16 cilindrų dyzelinį variklį, naudojantį COMMON RAIL degalų įpurškimo sistemą ir galintį išvystyti 2000 KW traukos jėgą. Tai beveik prilygsta kiekvieno dabar Lietuvoje esančių sudvigubintų 2M62 lokomotyvų (3000 KW) jėgai.“ - sakė Virgilijus Jastremskas.
Šiuolaikiškuose ir geriausiuose Europoje lokomotyvuose bus montuojami kintamos srovės generatoriai ir elektros varikliai. Jie, būtent, ir leis su sąlyginai „silpnu“ varikliu pasiekti didesnę traukos jėgą. Į lemiamą įkalnę, optimaliomis oro sąlygomis, naujieji šilumvežiai galės važiuoti net su 3600 tonų sąstatu. Tikimasi, kad jie naudos apie 40 proc. degalų mažiau nei dabartiniai 2M62.
„Pirmąjį lokomotyvą, stebint „Siemens“ atstovams, pradžioje tris mėnesius išbandysime pas save Lietuvoje“ – sakė generalinis direktorius Stasys Dailydka. - „Taip pat paruošime ir naujiesiems šilumvežiams aptarnauti keletą geriausių mūsų specialistų, kurie jau lapkričio mėnesį valdys naująjį lokomotyvą, traukiantį sąstatą nuo Baltarusijos pusės link Klaipėdos ar Kaliningrado. Pasitelkęs į pagalbą borto kompiuterį ir diagnostikos sistemą, skirtą kontroliuoti visų kitų sistemų darbą, sąstatą, traukiamą šio lokomotyvo, galės vesti vienas mašinistas.“
Paskutinįjį 34 lokomotyvą AB „Lietuvos geležinkeliai“ gaus 2009 m. birželio mėn. pradžioje. Su šiais naujais šilumvežiais kroviniai bus vežami greičiau, patikimiau, saugiau. Jų eksploatavimo bei remonto sąnaudos bus gerokai mažesnės nei dabar turimų lokomotyvų.
Algis Palionis
AB”Lietuvos geležinkeliai”
Atstovas spaudai
Komentuoti:
-
Prekinių lokomotyvų įsigijimui - 43 mln. eurų paskola
"2006 birželio mėn. 16 d.
DELFI rašo
Europos investicijų bankas (E.I.B.) valstybės valdomai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) naujų prekinių lokomotyvų įsigijimui suteikė 43 mln. eurų (148,47 mln. litų) paskolą. Penktadienį LG generalinis direktorius Stasys Dailydka ir EIB viceprezidentas Sauli Niinistö pasirašė paskolos sutartį, pranešė Lietuvos bendrovė.
Pernai liepą LG su „Siemens“ Transporto sistemų grupe pasirašė 34 naujų prekinių lokomotyvų įsigijimo sutartį. Visa sandorio suma 123,25 mln. eurų (425,28 mln. litų). EIB suteiktoji paskola – 35 proc. sutarties sumos, likusi dalis (65 proc.) – Lietuvos bendrovės lėšos.
Reklama
Pirmasis prekinis lokomotyvas bus pristatytas 2007 metasi, visi - iki 2009 metų vidurio.
Įsigijus lokomotyvų, padidės eismo saugumas, gerokai sumažės eksploatavimo sąnaudos. Naujieji 34 lokomotyvai pakeis šiuo metu naudojamus 64 susidėvėjusius lokomotyvus, o jų eksploatavimo sąnaudos bus apie 40 proc. mažesnės.
Lokomotyvai atitiks Europos Sąjungoje galiojančius oro taršos ir triukšmo reikalavimus.
Komentuoti:
-
Su savo išsiskirti nesinorėtų, teks pačiam užklausti LG... gal :lgkanc@litrail.lt ?
Komentuoti:
-
Parašė NikasŽurnalas ar laikraštis?
Kodėl aš dar nagavau!?
Imonė (kurioj dirbu) - viena iš LG ekspeditorių, žurnalą gauname dukart į metus.
Komentuoti:
-
As ju vietoj tuos milijonus investuociau i greituminiu traukiniu linijas, kad darbai pajudetu :/
Tikekimes, kad si investicija nesustabdys kitu LG projektu
Komentuoti:
-
pabaiga:
"Be abejo, kritiskiausia padetis tada susidare prekiniu silumveziu M62 ir 2M62 srityje. Siais silumveziais buvo vezami visi prekiniai traukiniai, o kroviniu vezimo pajamos - didziausios musu bendroves pajamos. Suprantama, ju nebus, jeigu neturesi kuo vezti. Siu tipu silumveziu bendras susidevejimas buvo 84 proc. Taigi 84 proc. silumveziu ekonominiu poziuriu eksploatuoti netikslinga ir juos privalu nurasyti. Kadangi pakeisti nebuvo kuo, todel ir eksploatavome moraliskai pasenusius, nepatikimus lokomotyvus, kuriuos reikejo daznai remontuoti.
Kai jvertinome sia situacija bei isnagrinejome nauja lokomotyvu jsigijimo salygas, tapo visiskai aisku, kad nerealu visa parka pakeisti naujais lokomotyvais. Todel jau nuo 2003 m. buvo pradeta jgyvendinti turimu lokomotyvu atnaujinimo - remotorizavimo bei modernizavimo programa. Iki 2007 metu numatyta remotorizuoti 22 vienetus 2M62, 16 vienetu M62 ir modernizuoti 20 vienetu 2M62 lokomotyvu.
Remotorizuojant vidaus degimo variklis 14D40 keiciamas siuolaikiskesniu keturtakciu D49 varikliu, o modernizuojant visa jegaine - siu dienu reikalavimus atitinkancia iranga. Sumontuojamas Caterpillar 3512 HD vidaus degimo variklis, kintamos sroves AVK pagrindinis generatorius, Bosch Rexroth hidrostatine, mikroprocesorine lokomotyvo valdymo bei diagnostikos sistomos. Patikimumo aplinkosauginiu reikalavimu vykdymo poziuriu pirmieji rezultatai dziugina. Iki 2004 m riedmenu ukye susikloste sunki padetis. Truko lokomotyvu eksploatacijoje, „su girgzdesiu” buvo vezami kroviniai, eksploatuojama daug
lokomolyvu, virsijusiu savo rida. Dar labiau prastejo ju patikimumas, didejo neplaniniu remontu islaidos.
2003 metg pabaigoje atlikus kai kuriuos strukturinius pertvarkymus, lokomotyvg remonto bei atnaujinimo programas ivertinus kaip prioritetines ir numacius atitinkama finansine parama, situacija pradejo keistis. Vien lik 2004 metais remotorizuoti 5 lokomotyvai, parengta ir pradeta igyvendinti modernizacija, atlikta daugiau nei 90 dideles apimties remontu esamiems lokomotyvams. 2005 melais remotorizuota papildomai 10 lokomotyvu, modernizuota - dar 10, numatyta atlikti per 50 dideles apimties remontu. Tai leido stabilizuoti traukos riedmenu parka, sekmingai kasmet vezti vis daugiau kroviniu, mazinanti eksploatavimo islaidas, visu pirma, degalams. Remotorizuoti lokomotyvai taupo apie 19 procentu degalu, o modernizuoti - 33. Tai leidzia sutaupyti apie 40 milijonu litu per metus. Be to, modernizuoti lokomotyvai yra “stipresni”: jais galima vežti 5000 t sastatus, 20 procentu sunkesnius nei ankstesniais.
Visa tai butu neimanoma be juvelyriskai suderintos bendroves investicines programos bei ryzto sprendimams, nubreziantiems gaires riedmenu strategijoje daugeliui desimtmeciu i prieki.
Turint sia patirti, nauju lokomotyvu isigijimas – tai dar vienas budas kuo efektyviau bei racionaliau vezti krovinius. Tikimasi, kad dyzeliu degalu sanaudos bus 40-45 proc. Mazesnes, sastato svoris paddies iki 6000 t, zymiai sumazes prieziuros ir remonto darbu, pageres masinistu darbo salygos (naujaji, kaip ir modernizuotaji, lokomotyva valdys vienas masinistas). Beje, jis tuo pat metu gales valdyti iki triju tokiu lokomotyvu. Eksploatuojant naujuosius traukos riedmenis palengves sastatu formavimo salygos bei is esmes atsinaujins riedmenu remonto bazes. Siuos rezultatus leis pasiekti novatoriska ir progresyvi lokomotyvo DE-20 konstrukcija. Panagrineje lenteleje pateiktus duomenis galime daryti isvada, kad tai siuo metu geriausio dyzelinio-elektrinio lokomotyvo pavyzdys. Be abejo, ta galesime patvirtinti 2007 metu viduryje, kai bus gautas pirmasis lokomotyvas. Visa partija numatyta pristatyti iki 2009 metu vidurio.
Prekiniu traukos riedmenu parko ateitis bus ne maziau idomi ir kupina rupesciu. Rengsimes nauju lokomotyvu priemimui ir tesime turimu prekiniu bei manevriniu lokomotyvu atnaujinimo programas. Igyvendinsime daugybe mazesnes apimties projektu.
Taigi nauju lokomotyvu isigijimas, salia kitu riedmenu atnaujinimo programu, yra esminis faktorius, sudarantis prielaidas sumodeliuoti efektyviai veikiancia traukos riedmenu eksploatavimo sistema."
Žurnalas "Lietuvos Geležinkeliai "
Komentuoti:
-
"Virgilijus Jastremskas,
AB „Lietuvos gelezinkeliai" Kroviniu vezimo
valdybos vyriausiasis riedmenu specialistas
Ilgiau nei pusantro amziaus sekmingai veikianciai vokieciu Siemens firmai - tai pirmasis dyzeliniu-elektriniu lokomotyvu tiekimo i rytus zingsnis. Iki siol to dar nepavyko padaryti ne vienam pasaulio lokomotyvu gamintojui. Ne maziau svarbus sis veiksmas buvo ir AB „Lietuvos gelezinkeliai". Nenuostabu, nes tokiam dideliam pirkiniui reikia sutelkti ne tik procesinio traktavimo, arba inzineringo, bet ir finansinius isteklius. Tokia uzduoti gali iveikti toli grazu ne kiekviena gelezinkelio jmone. Lokomotyvu pirkimo sutarties pasirasymas - tai isskirtinis bei toliaregiskas sprendimas, is esmes pakeisiantis riedmenu uki bei visus Lietuvos gelezinkelius. Be to, pagal pirkimo objekto verte - per 425,6 milijono litu - tokia sutartis - pirmoji Lietuvos Respublikoje. Tad visai pagristas noras vadinti ja amziaus kontraktu.
Pirkti tiek ir tokio tipo lokomotyvu - desningas procesas. Tam buvo ilgai ir kruopsciai rengtasi, kaupiamos technines zinios bei tobulinami pirkimo igudziai. Nuo 1997-uju traukos riedmenu parko modernizavimui ir atnaujinimui buvo parengta daug programu ir kitu dokumentu.
Noriu pateikti kelias citatas is ju: „Riedmenu (ypac traukos) parko panaudojimo analize, ju atnaujinimo tempai (pagal turimas lesas) rodo, kad po 2000 metu riedmenu poreikis zymiai padides" (Lietuvos gelezinkeliu riedmenu ukio modernizavimo programa. SPAB „Lietuvos gelezinkeliai". 1997). „Prekiniu lokomotyvu trukumas bus jauciamas nuo 2003 metu.” (Lietuvos gelezinkeliu pletros programa iki 2010 m. (progrnozes iki 2010 m.). SPAB “Lietuvos geležinkeliai”. 199.
Tai vaizdziai iliustruoja, kad lokomotyvu poreikis bei ju atnau jinimas – seniai subrandinti
projektai. Imtis neatideliotinu veiksmu taip pat skatino turimu lokomotyvu technine bukle: bendras parko susidevejimas - 58 proc.
"
pratesimas bus
Komentuoti:
-
Nuo viaduko Kauno geležinkelio stotyje. Gaila, kad tas elektryčka per jaunai atrodo
O dyzeliniai varikliai tik dėl to ir pakeitė garo, kad nedidelį dyzelį galima visada pilnu pajėgumu kūrenti, ir taip ekonomiškiau negu milžinišką garo variklį su savimi tampyti, kuris pilną savo galią išvysto tik trumpam laikui ir tai reikia 12 val. šildyti, pakol taip atsitinka.
Komentuoti:
-
Parašė techNes įdomus principas. Galvodavau, kad ten stovi dyzelinis variklis, kuris ir suka ratus, o pasirodo yra kitaip.
Komentuoti:
Komentuoti: