Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Peronų aukščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kitoje forumo temoje radau puikią nuotrauką (darytą Vito) kaip lenkiškoji Pesa pritaikyta žemam peronui. Jei tokia važinėtų į oro uostą, šios temos tiesiog nebūtų matyt atsiradę...

    Comment


      #62
      Lenkijoje pilna tokių žemagrindžių PESA'ų, bet visos jos dvivagonės, o LG pirko vienvagonę. Matyt vienvagonė žemagrindė brangiau kainuoja, o gal PESA tokių net negamina?

      Comment


        #63
        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
        Lenkijoje pilna tokių žemagrindžių PESA'ų, bet visos jos dvivagonės, o LG pirko vienvagonę. Matyt vienvagonė žemagrindė brangiau kainuoja, o gal PESA tokių net negamina?
        Panašu, kad vienvagonę ir žemagrindę pagaminti techniškai sunku. Aukščiau parodytos motrisės langų linija žemiau eina tik viduryje, o galuose - vėl aukščiau. Ten po grindimis tikriausiai įrengiamas variklis ir kiti mazgai. Vienvagonė motrisė yra gan trumpa, tad žemagrindžio salono dalis būtų tikrai nedidelė. Jei pamėginti variklio skyrių perkelti kitur, ne po grindimis, manau vėlgi būtų pakankamai komplikuota. Pasižiūrėkime į Vilniuje važinėjančius Volvo 7700 autobusus - Variklio skyrius yra "spintoje" gale salono, todėl visas autobusas yra žemagrindis, bet tuo pralošiama šiek tiek vietos keleiviams. Tas pats, manau, galioja ir geležinkelio riedmenims, tik šiuo atveju tos "spintos" gautųsi labai griozdiškos, nes agregatai yra atitinkamai didesni lyginant su kelių transporto mašinos.
        Manau, kad lenkų automotrisė, kurią matome aukščiau, buvo tiesiog per brangus lietuviams sprendimas, nes ją reikėtų perprojektuoti mūsiškai vėžei, kas kainuoja nemažus pinigus ir dėl dviejų automotrisių paprasčiausiai neapsimokėtų. Siemens lokomotyvų buvo užsakyta 34 (vėliau dar 10), o tai jau palyginti solidžios pinigų sumos ir projektavimo išlaidos paprasčiausiai atrodo menkos lyginant su visa užsakymo kaina. Čekiški dviaukščiai elektriniai traukiniai matyt buvo jau pakankamos vertės (nors tai irgi geras klausimas), kad apsimokėtų užsakinėti perprojektavimą 1520 mm vėžei.
        Šiuo atveju buvo nueita paprasčiausiu keliu - nupirktos Ukrainai suprojektuotos automotrisės.

        Sprendimas pajuokaujant: Perdaryti bet kurį keleivinį vagoną ar dyzelinio traukinio prikabinamąją sekciją į žemagrindį ir paleisti kursuoti į oro uostą su kokiu nors TGM.
        Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.07, 23:16.

        Comment


          #64
          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Panašu, kad vienvagonę ir žemagrindę pagaminti techniškai sunku..<...>.
          Tai kad ta pati PESA tokias gamina:
          http://www.pesa.pl/php/index_pl.php?...&%20id_sesja=0

          Comment


            #65
            Parašė fow Rodyti pranešimą
            Tai kad ta pati PESA tokias gamina...
            iš PESA puslapio:

            Comment


              #66
              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              iš PESA puslapio:

              Atvaizdas
              Na va, kaip ir sakiau - žemo salono dalis atrodo tikrai maža. Įdomu būtų motrisę pasižiūrėti gyvai.
              O dėl ko lietuviai nepasirinko šio varianto, apie galimas priežastis jau rašiau aukščiau.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.08, 11:05.

              Comment


                #67
                vienas iš aukštų peronų variantų

                Comment


                  #68
                  http://gallery.balticrailpics.net/di...p&cat=0&pos=16

                  Comment


                    #69
                    Vilniaus geležinkelio stoties šeštasis peronas.



                    Comment


                      #70
                      Automotrisems PESA netinka ir toks peronas - jos siauresnes.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Automotrisems PESA netinka ir toks peronas - jos siauresnes.
                        Tuomet galima pasižiūrėti į žemagrindžių EJ575 sprendimą. Ten, kiek pastebėjau yra grindų lygio išlendanti platforma, kad sumažinti atstumą tarp traukinio ir perono, t.y., kad nebūtų duobės.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Automotrisems PESA netinka ir toks peronas - jos siauresnes.
                          Tai jeigu siauresnes tai ar nebutu buve lengviau vietoj dvieju "isvaziuojanciu" pakopu uzsakyt viena automotriseje, kuri issitiestu iki to platesnio perono(kalbu apie stotis-aerouostas projekta)

                          Comment


                            #73
                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Tai jeigu siauresnes tai ar nebutu buve lengviau vietoj dvieju "isvaziuojanciu" pakopu uzsakyt viena automotriseje, kuri issitiestu iki to platesnio perono(kalbu apie stotis-aerouostas projekta)
                            Peronai visur vienodi. Vienos pakopos neuztenka, nes durys aukstai.

                            Comment


                              #74
                              Įdomumo dėlei:
                              Vilniaus geležinkelio stoties šeštasis peronas buvo pastatytas su tikslu įlaipinti ir išlaipinti turistinių traukinių keleivius. Prieš 20 metų tokių traukinių buvo nemažai.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Peronai visur vienodi. Vienos pakopos neuztenka, nes durys aukstai.
                                Tai tada manau reikejo statyt auksta perona ir islendancias pakopas kad ir dvi bet mazesniu auksciu priderin. ar da kokios kliutys. technines tskant?

                                Comment


                                  #76
                                  Aš važiavau į oro uosta su ta motrise du kartus, pirma ir paskutine, akrobatiniai triukai ne mano amplua.

                                  Comment


                                    #77
                                    Latvijoje modernizuotuose elektriniuose traukiniuose pakeistomis durimis apatinis laiptelis yra žemiau nei nemodernizuotuose vagonuose. Laiptelis yra gilesnis, todėl nebetelpa į gabaritus. Dėl to apatinis laiptelis yra automatiškai užverčiamas į viršų, uždarius duris.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X