Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Buvęs geležinkelis Alytus - Varėna

    15 pranešimų iš šios temos perkelta į atskirą temą Buv. geležinkelis Alytus - Varėna

    Pora nuotraukų


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne. As buvau nuejes tik iki zemelapyje melynu skrituliuku pazymetos vietos.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Vienoje iš tavo fotografijų pavaizduotas geležinkelio pylimas manau, kad yra labai susijęs su prieš 20 metų gyvavusia karine baze K. Rūdos miškuose.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied




    Varėnos rajonas. Bėgiai su metaliniais pabėgiais iš panaikinto "Prancūzkelio" ruožo Marcinkonys - Pogarenda. Vietiniai minėjo, kad šiuos bėgius atsivežė iš naikinamo ruožo apie 1960-1962 metus. Šis geležinkelio ruožas buvo naudojamas vežti medienai
    Paskutinis taisė HSV; 2009.09.21, 12:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nera. Aptarnauja tikriausiai Kauno manevrinis, nes Marijampleje yra pakankamai daug darbo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O Kazlų Rūdoj koks vietinis manevrinis yra? Ar aptanauja Marijampolės manevrinis ir Kauno - Kybartų rinktinis?

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kam buvo naudojama nuardyta atkarpa?
    Įtariu, kad gabenti medieną į Jūrėje esančią klijuotos medienos konstrukcijų gamyklą (dabar vadinas UAB "Jūrės medis")

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kam buvo naudojama nuardyta atkarpa?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Čia buvo trečioji atšaka į dabartinio "Girių bizono" teritoriją.



    Pylimas - žvyro karjeras.


    Kadangi lygiagrečiai eina geležinkelis Kybartų link, "pagavau" traukinį Sankt Peterburgas - Kaliningradas.





    Ir grįžau atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2009.09.17, 17:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privažiuojamasis kelias Kazlų Rūda - Jūrė.



    Deja, šis kelias jau tik istorija. Ir gana seniai. Likęs tik privažiuojamasis kelias iki mėlynu apskritimu pažymėtos vietos. Šis kelias naudojamas stambiausios Kazlų Rūdos savivaldybėje esančios pramonės įmonės - UAB "Girių bizonas" - reikmėms.

    Privažiuojamojo kelio pradžia. Dengti vagonai "Girių bizono" teritorijoje.



    Žvilgsnis nuo tos vietos atgal, į Kazlų Rūdos stoties pusę. Gali būti, kad sukrauti nauji pabėgiai, iešmų pabėgiai yra skirti šio privažiuojamojo kelio remontui.



    ir į kairę sukantį kelią į Marijampolę.



    Einu toliau.


    Žvilgnis atgal. Iešmas į "Girių bizono" teritoriją.



    Vėl pirmyn.



    Antrasis įvažiavimas į "Girių bizono" teritoriją. Fotografuota prie vartų. Galbūt tai įrengiama nauja rampą medienos pakrovimui (ar iškrovimui) į vagonus.



    Einu toliau - suversti seni peronų blokai, o tolumoje - seni gelžbetoniniai pabėgiai.



    Kelio pabaiga.



    Toliau - bruzgynai. Todėl galiu daryti išvadą, kad išardytas mažiausiai prieš dešimtmetį.



    Griovyje suversti seni pabėgiai




    Tepalų liekanos vietoje, kur prieš iešmą sustodavo lokomotyvas. Atrodo, kad eismas ten buvo intensyvus.

    Paskutinis taisė Al1; 2009.09.17, 17:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar tik ne sioje vietoje buvo stotele "Kauno marios"?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mazeikiuose caro laikais buvo dvi stotys. Kadangi cia susijunge dvieju gelezinkelio kompaniju keliai (Mintaujos (veliau Rygos-Oriolo) bei Lybavos - Romnu), kiekviena is ju turejo savo stoti. Mintaujos gelezinkelio stotis Mazeikiuose buvo tik prekine, ji buvo mazdaug ties dabartiniu autobusu parku Pramones g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelis Pabradė - Adutiškis - (Didžiasalis)

    Apie 30 pranešimų iškelta ar nukopijuota (tame skaičiuje ir šios temos "krikštatėvis" - pranešimai apie Didžiasalio stotį) į atskirą temą
    Buv. geležinkelis Pabradė-Adutiškis-(Didžiasalis)-Krulevščizna

    Nukeliavau (ne traukiniu) ruožą nuo Pabradės iki Gelednės
    Kelios nuotraukos:












    Komentuoti:


  • rimsenas
    replied
    Vilniaus direkcijos valstybinių geležinkelių organizacijos ir veiklos iki 1920 m. aprašymas. (Bukletas lenkų kalba, "istorinius" nukrypimus, nesusijusius su tema, "pašalinau". 14MB PDF. Vilnius 1920). Siųstis iš ČIA.
    Schema (sumažinta) iš bukleto:



    Norintiems didesnio vaizdo: Schemą parsisiųsti iš ČIA.

    (Neradau, kokiai kitai temai galima būtų priskirti pranešimą.)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal kas tiksliau žino kada uždaryta ir fizizškai likviduota Laižuvos geležinkelio stotis Mažeikių rajone? Mažeikių-Jelgavos geležinkelio linija. Preliminari data: 1994-1995, bet manau ir gerokai anksčiau galėjo būti.

    Komentuoti:


  • dariusn
    replied
    Dėkui #81 tiltai per Ventą. #87 tiltai per Varduvą

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū, ten yra ir labai gražios Tavo darytos tilto per Ventą ar Varduvą nuotraukos

    Komentuoti:


  • dariusn
    replied
    į temą "Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai" įkėliau vaizdų iš uždarytos Lūšės stoties
    http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=91

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai yra skanas iš to žemėlapio

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
    Kas tai?

    Komentuoti:

Working...
X