Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTytuvėnai - Viduklė, Šienlaukis uždarytas.
Kad neveikia Lyduvėnai, įsitikinau pats, apie Šienlaukio neveikimą va rašoma čia, kad likę tik vieni bėgiai Lauksargiuose, matyti nuotraukoje.
Todėl įdomu (tikriausiai ne man vienam) būtų sužinoti, kurios stotys tarp Jonaitiškių ir Pagėgių dar veikia kaip stotys.
Komentuoti:
-
Tai jis tad adar buvo. Juk 1991 m. dar TSRS buvo. Ir Lietuvos nepriklausomybes realios nelabai buvo... Siena buvo nustatyta gerokai veliau
Komentuoti:
-
^ Įdomus dalykas yra tas, kad dar pažymėtas Lietuvos eksklavas Baltarusijoje.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO kas sakė, kad traukinys per lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O ikišiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...
Čia va yra foto:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Kam tas stotis uzdarineja, jei dar yra susisiekimas?
Komentuoti:
-
O kas sakė, kad traukinys per lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O ikišiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...
Čia va yra foto:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje...
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTaip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau
Komentuoti:
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIdomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje. Būtų įdomu ta linija nuo Marcinkonių iki pasienio pasivėžint su "Pionierka" (savadarbe drezina).
Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
Komentuoti:
-
Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2003 m. rugsėjo 16 d. priėmė Susisiekimo ministerijos parengtą nutarimą Nr. 1176 „Dėl viešojo naudojimo geležinkelio linijos Pabradė-valstybės siena ir valstybės siena-Adutiškis-Didžiasalis (su joje esančiomis Adutiškio ir Didžiasalio stotimis), taip pat Karsakiškio, Šapelių, Šarkių, Lyduvėnų, Radžiūnų, Lauksargių, Mergalaukio, Dapšionių, Medininkų, Genių, Čiūtelių, Lūšės, Saldutiškio, Labos, Panemunėlio, Varlaukio, Žilių, Visagino ir Skersabalių stočių uždarymo“.
Since early spring 2001 all passenger traffic on this line has ceased.Paskutinis taisė Zorro; 2008.05.17, 15:32.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąO šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?
Komentuoti:
-
O šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...
Komentuoti:
-
Čia įrodymas tiems, kad Kauno tunelio apvažiavimas praktiškai žlugęs ir neaišku kiek milijonų reikėtų jo remontui:
Kaip matote, antro bėgio nerasta...
Iš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąApskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.
Įmonių teritorijos - problema... Bet į anglių iškrovimo rampą Švenčionių gatvėje prasibraunama.Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 22:03.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAtsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....
Komentuoti:
Komentuoti: