Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kelis metus kažkur neapsilankyk - ir permainų atsiranda
    Kad neveikia Lyduvėnai, įsitikinau pats, apie Šienlaukio neveikimą va rašoma čia, kad likę tik vieni bėgiai Lauksargiuose, matyti nuotraukoje.
    Todėl įdomu (tikriausiai ne man vienam) būtų sužinoti, kurios stotys tarp Jonaitiškių ir Pagėgių dar veikia kaip stotys.
    Veikia Tytuvėnai, Viduklė, Batakiai, Tauragė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tytuvėnai - Viduklė, Šienlaukis uždarytas.
    Kelis metus kažkur neapsilankyk - ir permainų atsiranda
    Kad neveikia Lyduvėnai, įsitikinau pats, apie Šienlaukio neveikimą va rašoma čia, kad likę tik vieni bėgiai Lauksargiuose, matyti nuotraukoje.
    Todėl įdomu (tikriausiai ne man vienam) būtų sužinoti, kurios stotys tarp Jonaitiškių ir Pagėgių dar veikia kaip stotys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jis tad adar buvo. Juk 1991 m. dar TSRS buvo. Ir Lietuvos nepriklausomybes realios nelabai buvo... Siena buvo nustatyta gerokai veliau

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    ^ Įdomus dalykas yra tas, kad dar pažymėtas Lietuvos eksklavas Baltarusijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1991 Lietuvos gelezinkeliu schema.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nėra ten susisiekimo.

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    O kas sakė, kad traukinys per lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O ikišiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...

    Čia va yra foto:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Kam tas stotis uzdarineja, jei dar yra susisiekimas?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    O kas sakė, kad traukinys per lyduvėnus nevažiuoja - jis važiavo ir 2005 metasi ir 2006 metais ir 2008 sugebėjo pravažiuoti. O ikišiluvos geras šmotas pėščiomis. Taigi, logikos nėra. Lyduvėnų stotis beje, jau uždaryta, kaip ir daugelis kitų stočių šiame ruože...

    Čia va yra foto:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Gaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje...
    Tai kad tikrai jis pirmas... prie caro statytas... St.Peterburg - Warszawa...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Taip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau
    Taip, bijau, kad tai tik kalbos prieš rinkimus...

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
    Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?
    Taip, kad ruože Marcinkonys - Valstybės siena išvis bent koks eismas draudžiamas, bet ten irgi išlikę visi šviesoforai (tik jie išjungti) ir ženklai. Jau minėjau, kad iki Marcinkonių kelią ruošiama rekonstruoti. Kažką lyg žadama daryti ir su likusia dal imi link Baltarusijos. Bus proga užklaust tiksliau

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Gaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje. Būtų įdomu ta linija nuo Marcinkonių iki pasienio pasivėžint su "Pionierka" (savadarbe drezina).

    Idomiau butu ''padraguoti'' linijoje Skuodas-Kretinga. Ten traukiniai važiuoja itin retai (karta per mėnesį, gal mažiau). Bent jau idomu butu važiuot nes ten yra išlike visi šviesoforai,kelio yranga, ženklai..... Tiesa kaip ta drezina reikia pasidaryt?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2003 m. rugsėjo 16 d. priėmė Susisiekimo ministerijos parengtą nutarimą Nr. 1176 „Dėl viešojo naudojimo geležinkelio linijos Pabradė-valstybės siena ir valstybės siena-Adutiškis-Didžiasalis (su joje esančiomis Adutiškio ir Didžiasalio stotimis), taip pat Karsakiškio, Šapelių, Šarkių, Lyduvėnų, Radžiūnų, Lauksargių, Mergalaukio, Dapšionių, Medininkų, Genių, Čiūtelių, Lūšės, Saldutiškio, Labos, Panemunėlio, Varlaukio, Žilių, Visagino ir Skersabalių stočių uždarymo“.
    http://www.transp.lt/Default.aspx?To...22&DL=&UL=true

    Since early spring 2001 all passenger traffic on this line has ceased.
    http://geosite.jankrogh.com/adutiskis.htm
    Paskutinis taisė Zorro; 2008.05.17, 15:32.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    O šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?
    Naudojama iki anglies rampos, matosi pirmoje foto. Ir dar prisiminiau - kadangi rengiausi ekskursijai "Kauno transporto istorija", tai tunelio apvažiavimas buvo pastatytas dar nepriklausomos Lietuvos laiku, jei tiksliai tai "Ir tik 1935 metais buvo pastatyta dabar matoma geležinkelio atšaka, kuri veda per „Drobės“ fabriko kiemą, buvusį Užušilių kaimą ir apeina geležinkelio tunelį. Šis apvažiavimas buvo pastatytas 1935 m. spalio mėnesį, o jo statyba kainavo 900 000 Lt"

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    O šito apvažiavimo bent kažkuri dalis naudojama (eksploatuojama) ? Jei taip - kuri ?

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Iš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...
    Nėra ta gatvė itin populiari...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Čia įrodymas tiems, kad Kauno tunelio apvažiavimas praktiškai žlugęs ir neaišku kiek milijonų reikėtų jo remontui:


    Kaip matote, antro bėgio nerasta...



    Iš karto už anglių rampos. Jei remontuoti ir pritaikyti traukinių važiavimui būtų nerasta pusės švenčionių gatvės...

    Komentuoti:


  • paukstis
    replied
    Kelios Sanciu gelezinkelio nuotraukos is kitos temos...
    Nuotrauku autorius - vytauc









    Paskutinis taisė paukstis; 2008.02.02, 22:22.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Apskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.
    Ten tik iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad bėgiai nuardyti. Dažnai važinėdavęs ir atidžiau stebėdamas įžiūrėjau, kad jie kažkuo užpilti (kad tunelio apsauginiams būtų laisviau pasistatyti mašinas, jomis manevruoti). Kad kažkur bėgis išluptas ar krūmų priaugę, turint šiuolaikinėę techniką sunkumų nebūtų (kas kita buvo geležinkelį tiesti ir tunelį prakasti prieš 140-150 metų).
    Įmonių teritorijos - problema... Bet į anglių iškrovimo rampą Švenčionių gatvėje prasibraunama.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.02.02, 22:03.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Atsakau - pirmas dalykas reikia pravažiuoti krūva įmonių teritorijų - anglies sandėliai, Drobė ir t.t.
    Antras- už anglies sandėlių panašu, kad vienas bėgis nuvogtas arba bent jau labai giliai į asfaltą įmurgdytas. Taigi, šio ruožo atstatymas būtų labai brangus. Pernai bandžiau iškaulyti važiuoti šia trasa, bet sakė labai didelis vargas....
    Apskritai neaiški šito kelio būklė. Kiek važiavau traukiniu iš Vilniaus į Kauną, tie bėgiai prie tunelio buvo nuardyti. Taip pat mačiau mano draugo nuotrauką, darytą vasarą: joje kažkurioj vietoj bėgiai visiškai užaugę krūmais.

    Komentuoti:

Working...
X