Laikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LV] Latvijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keliolikai valandų...Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
 9:00 atnaujintas judėjimas.
 http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=42042288
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Organizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe keliolikai, nes kol visi užstrigę traukiniai pasieks savo kelionės tikslą, praeis dar para.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai rezervinio keleivinio Ryga-Minskas išsprendė - paleido per Jelgavą-Vilnių.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.Paskutinis taisė Salvijus; 2012.01.11, 00:40.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Believe me, it is cheaper.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikas - pinigai. Nejaugi pigiau užlaikyti eismą kelioms paroms, negu paleisti traukinį per aplink, kad ir tolesniu maršrutu? Latviai gali leisti traukinius per Zilupę.
 
 I agree completely.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOrganizuoti eismą didelio kiekio traukinių nauju maršrutu taip pat užima daug laiko - tuščių siūlų grafike ne taip ir daug, ruožai ir stotys ne guminės. Lokomotyvų ir jų brigadų darbo grafikas taip pat ne per valandą paruošiamas. Vieną-du keleivinius rezervu praleisti lengva, o kelias dešimtis krovininių... Taip kad paprasčiau yra palaukti porą parų.Paskutinis taisė sciff; 2012.01.11, 00:11.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skryverių-Aizkrauklės geležinkelio atkarpoje 14:20 val. prie bėgių aptikus sprogmenų sustabdytas traukinių judėjimas.
 
 http://www.delfi.lv/news/national/no....d?id=42052410
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiesiog apsileidimas ir po**uizmas. Tiek Latvija, tiek Baltarusija gali parengti rezervinius tvarkaraščius ČP atvejui sienos kirtimo linijose ir sudaryti veiksmų planus.
 Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įvykus avarijai visi prekiniai traukiniai buvo praleisti aplinkiniais maršrutais, dalis ir pro Lietuvą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO krovininiai? Gali porą parų pastovėti. Visi.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar esu namie ir negaliu tiksliai atsakyti. Reikėtų paskaičiuoti.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek maždaug papildomų pro Lietuvą pravažiavo?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turistinis ar keleivinis?Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai pas kaimynus įvyksta nelaimė, visi aplinkiniai geležinkelinkelininkai solodarizuojasi. Nežiūrint sąnaudų, kiekvienas stengiasi padėti į bėdą įklimpusiam.
 Tas turistinis traukinys iš Rygos į Minską turėjo važiuoti pro Rusiją, tačiau įvykus nelaimei, jis operatyviai buvo praleistas pro Lietuvą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 AS "Pasažieru vilciens" keleivių pervežimai dyzeliniais ir elektriniais traukiniais pastarąjį dešimtmetį.
 http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32903#p32903
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apibendrinti LDZ rezultatai už 2011 m.
 Iš viso pervežta 59, 4 milj. tonų krovinių. Didžiąją jų dalį sudaro nafta ir naftos produktai - 34,5% ir anglys — 34,4%. Daugiausia krovinių pervežta iš Rusijos — 67,5% visų krovinių. Antra vieta tenka Balatarusijai - 21,3%, o trečioji vieta Lietuvai - 3,7%. Per Rygos uostą transportuota - 53,4%, Ventspilio uostą — 41,8%, Liepojos uostą — 4,8% visų krovinių.
 Tarptautiniais keleiviniais maršrutais: Ryga — Maskva, Ryga — Sankt Peterburgas ir Ryga — Minskas pervežta 335 000 keleivių. Tai yra apie 1 proc. mažiau nei pernai kai keleivių skaičius siekė 338 000. 48 000 keleivių važiavo tranzitu, į Latviją įvažiavo - 145 000, išvažiavo - 142 000.
 
 Pernai liko nerealizuotas latvių ir estų bandymas atkurti uždarytą maršrutą Ryga-Talinas-Sankt Peterburgas dėl Estijos operatoriaus ribotų galimybių, o Latvijos pusei šis projektas vienai būtų nuostolingas.
 
 Šaltinis: http://www.ldz.lv/?object_id=4877Paskutinis taisė Salvijus; 2012.02.29, 11:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
 http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantusParašė darijusk Rodyti pranešimąPagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
 http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278 „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokius Metrovagonmašo gaminius LG perka? Yra 4 RA2, bet jie jau seniai važinėja, o apie naujus negirdėjau.Parašė Taut. Rodyti pranešimąNa va, visi aplinkui perka padorius traukinius, o Lietuviai Metrovagonmaš trantus 
 Comment









Comment