Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei neturi - kaip jis užsikrauna duomenis kas iš tikro pirko, o kas "susigeneravo kodą"?

    Jei turi tarnybinį wifi, ar galėtų organizuoti ir keleiviams wifi?

    Man labai įdomus ir GSM-R. Ar galima juo naudotis ir plačiau, ar tai "tiktai valdymo" kanalas? Ta prasme, kitos šalys kokiu būdu teikia savo geležinkelių keleiviams wi-fi?

    Keliasdešimties milijonų eurų vertės GSM-R kontraktas tarp bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" ir Nortel/BELAM konsorciumo pasirašytas 2007 m. gruodį. Lietuvoje GSM-R radijo ryšio sistema įdiegiama daugiau nei 1563 kilometrų ruože (beveik 88 proc. Lietuvos geležinkelių). Tai pirmasis GSM-R projektas Baltijos šalių regione, užtikrinsiantis Lietuvos geležinkelių atitikimą Europos Komisijos numatytiems geležinkelių standartams bei sudarysiantis sąlygas geležinkeliams Lietuvoje tapti greitesniems ir saugesniems.

    Comment


      GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.

      Comment


        O kokia GSM-R duomenų perdavimo sparta?

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.
          Tai ir klausimas - galbūt galima panaudoti tą patį GSM-R tiek tarnybiniams poreikiams, tiek keleiviams?

          Nes labai didelis jo pliusas - patikimumas. Jis yra visur, kur yra bėgiai. Autobusai savo wi-fi negarantuoja maršruto atkarpoje.

          Comment


            Standartas jau palyginti senas, nemanau, kad sparta didelė. Ne interneto puslapius žiūrėti skirta. Visi duomenys apie parduotus bilietus užimtų keliasdešimties kilobaitų paketą.

            Comment


              GSM-R praktiškai identiškas GSM'ui arba EDGE. T.y teorinis ~200 kbps greitis. T.y. apratams užtenka, bet tikrai ne wifi.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Tai ir klausimas - galbūt galima panaudoti tą patį GSM-R tiek tarnybiniams poreikiams, tiek keleiviams?
                Grynai is teorines technines puses - galima, taciau joks praktiskas operatorius to nedarys. Isileisti nesertifikuotus ir todel neprognozuojamus galutinio vartotojo terminalus i su eismo valdymu susijusi tinkla - tai tiesus kelias link problemu.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  GSM-R tinka ir duomenų perdavimui, taip kad visai realu, jog duomenis apie bilietus nešiojami terminalai gali gauti per GSM-R.
                  Thalys naudoja offline sinchronizacija - pries reisa i lokalu skaneri surasomi tam reisui parduoti bilietai, ir tikrinimo metu nuskanuojant sutikrinama su lokalia kopija. Jei nepavyksta nuskanuoti - sutikrinami bilieto duomenys su lokalia kopija. Jei neatitinka - perki bilieta vietoje. :-) GSM-R procese nedalyvauja.

                  LG pries menesi sutikrino balsu. Tiketina, kad per GSM-R.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O kokia GSM-R duomenų perdavimo sparta?
                    R99 plius gamintojo ispletimai, kurie ir labiausiai itakoja galima funkcionaluma. LG tiketinai naudoja Kapsch (cia mano spejimas, nes Belam su jais draugauja). TDM kanalas bus iki 19200, paketinis - kelis kartus didesnis, priklausomai, kiek leidziama apjungti i viena. Su salyga, kad toks servisas is viso leidziamas - GSM-R yra pirmiausiai balso ir telemetrijos sprendimas.

                    Comment


                      Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?
                      Attached Files

                      Comment


                        Perkant bilietus prieš 3 dienas į Vilnius-Klaipėda-Vilnius traukinį taikoma 15 proc. (perkant internetu berods 20 proc.) nuolaida.
                        Vilnius-Šiauliai-Vilnius nuolaidų neturi.

                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                        Sveiki, kodėl traukiniu Vilnius-Šiauliai-Vilnius brangiau nei ekspresas?

                        Comment


                          Į Viekšnių geležinkelio stotį galima atvykti tiesioginiais traukiniais iš Šiaulių, Mažeikių (jie važiuoja net keturiskart per dieną) arba su persėdimu iš kitų vietovių per Šiaulius, Kužius ar Radviliškį. Patogu vykti maršrutu Vilnius-Šiauliai, Šiauliai-Viekšniai (visus tvarkaraščius, bilietų kainas ir nuolaidas rasite adresu www.traukiniobilietas.lt). Viekšnių geležinkelio stotis yra kiek toliau nuo miesto, o viso to šaknys slypi dar XIX a. II pusėje. Anot prof. Mykolo Biržiškos, 1868 m. projektuojant geležinkelį inžinieriai reikalavo iš Viekšniuose gyvenusių žydų 300 rublių kyšio, už kurį žadėjo kelią nutiesti per miestelį. Bet jo negavę, stotį suplanavo už 3 km nuo Viekšnių centro. Tai buvo nepatogu, kita vertus, miestelyje suklestėjo vežikų verslas.

                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...lai-642-649577
                          http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...lai-642-649577

                          Comment


                            Turėjau progą pažintiniais tikslais keliauti traukiniais trijose Baltijos šalyse - štai keletas nuotraukų (atsiprašau už mobilaus telefono kokybę):

                            Važiuojantis į Trakus senukas ER: nėra interneto ir važiavimas prie Trakų vėžlio žingsniu.



                            Sėdynės gana patogios, sakyčiau net patogesnės nei latviškuose traukiniuse.



                            Susitikimas Vilniuje



                            "Paprastasis" į Kauną



                            Kauno Aleksoto funikulierius





                            Riedmenys Kaune







                            Anykščių siaurojo geležinkelio muziejus



                            Pakeliui į Rubikius



                            Galinė stotelė



                            Panevežio siaurojo geležinkelio depas. Sako, kad čia yra didžiausia Europoje siaurojo geležinkelio riedmenų kolekcija. Po kelių dienų čia vyks Pasaulio siaurojo geležinkelio kongresas.



                            Vokiškas, 1922.



                            "Kino žvaigždė" - perdažytas ir pervadintas kinofilmui "Gimnazistė". Iš tiesų, tai TU-2.



                            Kairėje lenkiški, dešinėje - sovietiniai





                            Panevežio siaurojo geležinkelio depas





                            Rygos geležinkelio muziejus









                            Unikalus elektrinis-akumuliatorinis manevrinis elektrovežis VL-28. Vienas iš kelių, dirbusių Rygos stotyje.













                            Senukas tarp Rygos ir Tukums-2 (per Jūrmalą). Pilni keleivių, bet nepatogūs.



                            Ryga - Sigulda. Senas ER su internetu ir patogesnėmis sėdynėmis.



                            Tartu stotis - jauki, moderni, su atkurta autentika



                            Estiškas Stadler Flirt vidus



                            Flirto motorinis vagonas



                            Nuo Tartu iki Talino visur, išskyrus kelias kreives, greitis - 120 km/h



                            Talinas - kelionės pabaiga. Išvada: Estijos riedmenys, keliai ir infrastruktūra, paslaugos niekuo neprimena sovietinių geležinkelių, Lietuvos - lėčiau, bet akivaizdžiai pagerėjo, nors seni traukiniai ir bilietų sistemos dvelkia senove, Latvijoje - stagnacija praktiškai visur.

                            Comment


                              Iš Rygos į Siguldą važiuoja dyzeliniai. Ten buvo modernizuotas DR1A, nors atkarpa galėtų būti važiuoti elektriniai traukiniai, atramos ten yra nuo sovietmečio, reikia tik nutiesti KT.
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Linija iki Siguldos bvo elektrifikuota 1989 metais, bet traukinių taip ir nepaleido. Laidus paskui nuėmė.

                                Comment


                                  Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                  Iš Rygos į Siguldą važiuoja dyzeliniai. Ten buvo modernizuotas DR1A, nors atkarpa galėtų būti važiuoti elektriniai traukiniai, atramos ten yra nuo sovietmečio, reikia tik nutiesti KT.
                                  KT tiesimas, užmaitinimas, to valdymas ir yra brangiausia dalis. O atramos gali būti senstelėjusios, paveiktos korozijos per 27 metus.

                                  Comment


                                    Tai niekas to ir nedarys.

                                    Comment


                                      Gal kas žinote kam įvedė naują traukinį Vilnius-Šiauliai šeštad. 7:20?

                                      Comment


                                        Tai nesusipratimas. Švelniai tariant. Kito paaiškinimo nėra.

                                        Comment


                                          Nežinau, kur paskelbti klausimą, bet gal čia tinka - tikiuosi. Jei ne, atsiprašau iš ankšto.

                                          Aš su draugu norim kitą šeštadienį iš Vilniaus grįžti į Vokietiją. Mes norėtume naudoti IC Hancza iš Suvalkų kuris išvažiuos 15:34. Norėtume irgi Lietuvoje naudoti traukinių jeigu galima ir išvažiuoti kuo vėliau. Žinau kad yra galimybė 7:30 iš Vilniaus į Kauną važiuoti o ten persėsti į lenkišką traukinį, bet tai mums būtų per ankšti (kadangi penktadienis bus vienintelis savaitgalio vakaras su draugais Vilniuje). Tada mano idėja buvo 10:53 iš Vilniaus į Kauną, ir 12:50 toliau į Marijampolę (13:41). Iš ten būtu tvarkoj važiuoti kitaip į Suvalkus nes kelionė ne per ilgai. Bet gaila neradau jokio autobuso iš Marijampolės į Suvalkus šiuo metu. Gal kažkas forume turi idėją kaip galėtume važiuoti? Gal su persėdimu? Gal aš kažko neradau internete? Manau, kad beveik 3 val. turėtu būti tikrai pakankama laiko šitui 60 km. Paliks tik taksi-galimybė arba tranzuoti (bet iš Marijampolės centro būtų irgi nelengva, manau).
                                          Arba gal kažkas turi kitą idėja? Yra taip pat 10:05 traukinys iš Vilniaus į Marcinkonius, gal iš ten bus galimybė (kurios aš neradau) kažkaip per Lazdijus į Suvalkus arba į Augustavą važiuoti?

                                          Žinoma: planas galėtų pasirodyti kaip kvailystė, bet mums atostogų ir tikrai nemėgstum skristi arba ilgai sėsti autobusuose. ;-) Labai ačiū už idėjas ir patarimus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X