Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CH, AT] Geležinkeliai Šveicarijoje ir Austrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Tai kad jis ne tam buvo skirtas. O ten iš karto normalus geležinkelis buvo nutiestas.

    Comment


      #42
      Turint noro, buvo galima pritaikyt normaliam miesto keleiviniam vežimui, aišku nueita paprasčiausiu būdu išardant.

      Comment


        #43
        Tai ir konkę išardė.

        Comment


          #44
          Konkę išardė dar tarpukariu iš gero gyvenimo su šveicariškais autobusais, o geležinkelis darbavosi dar ir sovietmečiu, geležinkelėlio pavertimas tramvajum būtų vienas pigesnių sprendimų nei tiest visai naują. Būtų ėjęs per krasnūchą, Saltoniškės, Žirmūnus, dabar dar ir NMC pasitarnautų.

          Comment


            #45
            Tai kad tas geležinkelis ėjo tais laikais per miškus, laukus ir negyvenamas teritorijas, lankais. Jis buvo tiestas krovinių vežimui iš pat pradžių. O LEB'as Lozanoje buvo tiestas keleivių ir krovinių vežimui iš pat pradžių.

            Comment


              #46
              Nu kaip geležinkelis ėjo tik per miškus ir laukus? Nebuvo dar jokių komiblokinių rajonų, bet aplinkui gyventojų buvo, po karo ir dygti daugiabučiai aplink Kalvarijų turgų ir Savanorių pr. pradėjo, taip pat jau kažkokie miesto vystymo planai prasidėjo.

              Parašė julius Rodyti pranešimą

              [...]



              Comment


                #47
                Geležinkelis ėjo už miesto ir retai apgyvendintom teritorijom. Kur ir kas juo galėjo normalia važiuoti? Antakalnyje linija buvo nutiesta prieš pat karą elektrinės statybai ir po karo greitai likviduota. Pagrindinis krovinys buvo kuras elektrinei. Tarpukaryje dar gal kareivių ir technikos vežiojimas iš Burbiškių į Šiaurės miestelį (ne iki pat jo, bet netoli praėjo linija). Keleiviams, tegul ir aplinkinių kaimų, važiuoti nebuvo kur. Tik iš vieno miesto pakraščio į kitą. O reikėjo į centrą skersai miesto.

                Comment


                  #48
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai todėl, kad Lozanoje jis iš dalies po žeme, o greitu metu, už metų ar poros turėtų visas būti Lozanos miesto ribose po žeme ir veikia kaip metro Lozanos ribose, tik kad kursavimo dažnis mažesnis.

                  Čia senas traukinys trasos dalyje miesto gatvėje. Atkreipkite dėmesį, kad gatve važiuoja ir troleibusai.
                  Šis traukinys atvažiuoja į Lousanne Flon, o visai greta kita Lousanne Flon - m1 metro linijos paskutinė stotis.

                  Beje, ne tik troleibusai, bet ir troleibusai su priekabomis. Juose nėra perėjimo iš priekabos į „pagrindinį“ vagoną.

                  Click image for larger version  Name:	8551_18.jpg Views:	0 Size:	278,4 kB ID:	1842437
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.11.27, 16:55.

                  Comment


                    #49
                    Ten ir M2 linijos stotis.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Ten ir M2 linijos stotis.
                      į m2 kažkaip sudėtingai reikėjo pereiti. Gal tik kad kitas lygis.Teko ten porą savaičių pavažinėti iš Ecublens į CHUV.

                      Comment


                        #51
                        LEB siaurasis geležinkelis, Lozana, Vo kantonas.
                        Sutrumpinimas LEB yra iš Lausanne-Échallens-Bercher miestų pavadinimų pirmųjų raidžių, kuriuos jungia geležinkelis. Geležinkelis priklauso privačiai kompanijai, bet jį eksploatuoja TL. Tikriausiai kažkiek tai LEB akcijų perėmė kantonas at TL, nes naujo tunelio statyba vykdoma už valdiškus pinigus.

                        Tai 1000 mm elektrifikuota geležinkelio linija. Atidaryta 1873 m., pratęsta iki Ešeleno 1874 m., iki Beršė - 1889 m. 1935 m. linija buvo elektrifikuota. Nuo pat atidarymo iki 1970 m. geležinkeliu buvo vežami ir kroviniai. 1995-2000 m. vyko geležinkelio pradinio tarpstočio ir tarp Flono ir Šodrono stočių ir pačios Šodrono stoties rekonstrukcija. Linija nuo Flono iki Šodrono stoties ir už jos maždaug pusę tarpstočio buvo sukišta į tunelį. Flone pastatytas naujas keleivių persėdimo centras, apjungęs metro M1, LEB geležinkelį ir tuo metu dar buvusį funikulierių, kuris kiek vėliau paverstas metro M2 linija. Toliau geležinkelis eina miesto gatvėmis kaip tramvajus ar atskirta juosta šalia gatvės. Šiuo metu geležinkelio dalis nuo esamo tunelio iki Lozanos miesto ribos yra kišama į žemę - darbai turi būti baigti 2022 m. Tunelio trasa eis kiek kitaip, nei kaip dabar gatve. Informacija miglota, bet lygtai numatyta nauja požeminė stotis arčiau didelio medicinos komplekso vietoj dabartinės stotelės. Tunelis leis padidinti traukinių skaičių iki 8 porų abiem kryptimis per valandą. Dabar tik 4+1 pora.

                        Linija kol kas visa vienkelė su pralankomis daugumoje stotelių ir stočių. Linija dabar esamame tunelyje dvikelė, bet naudojamas tik vienas kelias, kitame laikomi traukiniai ne piko metu. Peronai žemi. Traukiniai kursuoja kas 15 minučių taktiniu dažniu. Nuo kažkur 5 iki 20 val. ryte ir vėliau vakare kas 30 min. Yra naktiniai reisai kartą per valandą ir 2 valandų naktinė pertrauka. Piko metu į taktinį dažnio grafiką įsiterpia papildomi ekspresai, stojantys ne visose stotelėse. Jų būna 1 ar 2 per valandą ryte tik į Lozaną, o vakare tik iš Lozanos. Koronaviruso apribojimų metu šie ekspresai nevažiuoja.

                        Į Lozanos miesto bendro bilieto sistemą LEB įtraukas tik berods prieš kokius 5-7 metus. Iki tol bendras bilietas negaliojo.

                        Echallens pr. traukinys bendrame eismo sraute. Kartais važiuoja vienas traukinys, o kartais sąstatas iš dviejų. Traukiniais Stadler firmos.



                        Išvyksta iš stotelės su pralanka.



                        Ta pati stotelė, vaizdas į Lozanos centro pusę. Vyksta tunelio tiesimo darbai.



                        Prie Montétan stotelės. KT susikirtimas su troleibuso.



                        Echallens pr. Automotrisė su prikabinamu vagonu. Šios automotrisės aptarnauja ekspresinius reisus.



                        Iš arčiau.



                        Dar senesnė automotrisė su dviem prikabinamais vagonais.



                        Echallens pr. Klasikinis vaizdas - geležinkelis, einantis gatve, sena automotrisė ir senas troleibusas su priekaba. Jau greitai tokie vaizdai taps istorija, pirmiausiai išnyks šie troleibusai...


                        Comment


                          #52
                          Ilgiaiusias pasaulyje traukinys suformuotas Šveicarijoje, minint Šveicarijos geležinkelių 175-ąjį jubiliejų.
                          Rhätische Bahn (RhB) / Rhaetian Railway paskelbė, kad pasienkta ilgiausio traukinio pasaulio rekordas

                          https://www.moneycontrol.com/news/tr...s-9417361.html

                          1910 metrų ilgio traukinys, sudarytas iš 25 atskirtų traukinių ir 100 keleivinių vagonų važiavo per Alpes rytiniame Šveicarijos Graubündeno kantone. Traukinys įveikė 24,930 km atsumą tarp stočių Preda ir Alvaneu per nepilnas 45 minutes. Traukiniu keliavo 150 keleivių

                          https://edition.cnn.com/travel/artic...and/index.html

                          RhB atkarpa Albulos - Berninos regione nuo 2008 metų yra Thusis - St. Moritz- Tirano yra Nuo 2008 metų yra UNESCO pasulio paveldo sąraše

                          https://www.myswitzerland.com/en-se/...ng%20the%20way.

                          Traukinys pakeliui pravažiavo 22 tunelius ir kirto 48 tiltus, įskaitant didingą Landwasser viaduką, iškilusį 65 metrus virš tarpeklio.

                          https://www.schweizer-illustrierte.c...ord-mit-542948

                          VIdeo:

                          https://news.sky.com/video/swiss-fir...otive-12733467

                          Comment


                            #53
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Ilgiaiusias pasaulyje traukinys suformuotas Šveicarijoje, minint Šveicarijos geležinkelių 175-ąjį jubiliejų.
                            Rhätische Bahn (RhB) / Rhaetian Railway paskelbė, kad pasienkta ilgiausio traukinio pasaulio rekordas
                            ...
                            Įspūdinga. Plius, žinant kad tai siauroji vėžė (1000mm jei neklystu), todėl toks rekordas pasidaro dar įspūdingesnis.
                            Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                            Comment


                              #54
                              Traukiniu iš Bazelio į Bylį 2022 metais


                              Iš Berlyno į Bazeli su ICE 4 traukiniu 2022 metais

                              Comment

                              Working...
                              X