Ta sausio 23 ir tai tikriausiai šakėm ant vandens rašyta dar. Pradės mazintis, kad šalčiai neleidžia dirbt. Duok dieve kad tilptų visas projektas į 12 mėn. Kiek jie ten žadėjo pradžioje, 3 su trupučiu mėnesio? A-ha.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Taigi Kaugonys yra erzac-Elektrėnų geležinkelio stotis, taip niekada ja ir netapusi.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
Comment
-
Tai, o kaip kitaip Rožytei nuvažiuoti î Vilnių?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
- 1 patinka
Comment
-
Turmanto ruože nuėma nuo daugumos traukinių tris stoteles iš mažųjų. Vis tiek visos lieka su traukiniais, tik mažiau stoja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad žiemos sezonui Sausiuose ir Pagiriuose jau ne pirmi metai kaip naikinamas sustojimas. Taip pat ir Žeimenoje ar dar kažkurioje kitoje stotelėje Turmanto ruože.
Comment
-
Palikti traukinius, kuriais ji važiuoja į Vilnių ir grįžta atgal, o kitiems Kaugonyse stoti nevertėtų... Nors, tiesą sakant, aš ne kartą važiavęs iš Kauno į Kaugonis, paskui nuėjęs į Elektrėnus, Paparčius arba prie Zelvos ežero. .Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai, o kaip kitaip Rožytei nuvažiuoti î Vilnių?
Comment
-
Va jei bus nutiesta RB tarp Vilniaus ir Kauno, tai galėsite džiagtis. Kituose miestuose ir stotyse traukinių neliks. Taip visą Lietuvą jau sušiko "racionalizatoriai", pachierinę viešąjį transportą. Jau net ir tarp Vilniaus bei Kauno autobusai pustuščiai, krūvos mikrobų. Nes važiuoti VT dar apsimoka ir yra kaip tik didmiesčių gyventojams, o kaimų ir rajonų gyventojams vienintelė reali alternatyva tik nuosavas automobilis, nes arba VT iš viso nėra, arba jis važiuoja tokiu laiku, kuris tinka tik pensininkams...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAr praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%
Comment
-
Kaugonyse buna keleiviu. Viena ju Vida GumbyteParašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
Comment
-
Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
- 1 patinka
Comment
-
Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
Comment
Comment