Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    isivesk i google ir suzinosi
    Pabandžiau ir aš pagooglint - jeigu bobutė būtų su ratais...būtų autobusas.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      LT-1 manęs nemėgsta. Laikas su juo susidraugauti.
      Kodel nemegstu.. Tikrai nieko neturiu pries O oponuoju i daugeli pranesimu Tad is manes tavo atzvilgiu tikrai taika

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Jeigu būtų traukinyje vežioję tą adapterį, tai gal net nebūtų buvę traukinių eismo tvarkaraščio pažeidimo.
        Bet adapteriai visada yra ant EJ-575 keliones metų,jiems netgi yra specialiai tam įrengta vieta.

        Comment


          Tai, kad kai EJ575 užlūžo Vilniaus geležinkelio stotyje nepasiekęs tikslo ir buvo pagrindinė priežastis, kad neturėjo adapterio ir negalėjo susikabinti su lokomotyvu.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Tai, kad kai EJ575 užlūžo Vilniaus geležinkelio stotyje nepasiekęs tikslo ir buvo pagrindinė priežastis, kad neturėjo adapterio ir negalėjo susikabinti su lokomotyvu.
            Gal but taip ir buvo,bet jeigu esi LG profi ir žinai labai daug apie viską,kas liečia traukinių eismo organizavimo,gal nerašyk ateityje tokiu dalykų,nes panaši informacija neturetu buti pavešinta... Tiesiog reiketu laikytis kai kuriu taisyklių.

            Comment


              Parašė Tano Rodyti pranešimą
              Gal but taip ir buvo,bet jeigu esi LG profi ir žinai labai daug apie viską,kas liečia traukinių eismo organizavimo,gal nerašyk ateityje tokiu dalykų,nes panaši informacija neturetu buti pavešinta... Tiesiog reiketu laikytis kai kuriu taisyklių.
              Jei nepaviešins darbuotojai, paviešins atidūs civiliai.

              Comment


                Kolkas dar gyvenam laisvoje šalyje. Jei pamatei ir parašei nematau nieko blogo. Nes ne paslaptį atskleidė.

                Comment


                  Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                  Kolkas dar gyvenam laisvoje šalyje. Jei pamatei ir parašei nematau nieko blogo. Nes ne paslaptį atskleidė.
                  LG matyt dar dirba TSRS laikais, kai būdavo draudžiama skleisti bet kokią su darboviete susijusią informaciją, nes tai buvo traktuojama kaip valstybinės paslapties atskleidimu
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    LG matyt dar dirba TSRS laikais, kai būdavo draudžiama skleisti bet kokią su darboviete susijusią informaciją, nes tai buvo traktuojama kaip valstybinės paslapties atskleidimu
                    O ka, dabar manai imones platina laisvai visa informacija?? Ir ne prie ko cia TSRS, tada isvis nieko nebuvo galima kalbeti, o dabar kiekviena imone (tebunie tai Mazeikiu nafta, Teo, Omnitel, Maxima ir t.t.) yra nustatciusi tvarka, kokia informacija galima teikti. Visi darbuotojai paprastai buna pasirase susni dokumentu apie paslapciu ir kitos informacijos neviesinima.
                    Net jei ir butu galima teikti info, save gerbiantis darbuotojas "nenes siuksliu" is savo imones.
                    As beje irgi savo pranesimuose tik "ziedus" teikiu, "siuksles", paslaptis ir visa kita info, kurios placiajai visuomenei nereikia zinoti, pasilieku sau

                    Comment


                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                      O ka, dabar manai imones platina laisvai visa informacija?? Ir ne prie ko cia TSRS, tada isvis nieko nebuvo galima kalbeti, o dabar kiekviena imone (tebunie tai Mazeikiu nafta, Teo, Omnitel, Maxima ir t.t.) yra nustatciusi tvarka, kokia informacija galima teikti. Visi darbuotojai paprastai buna pasirase susni dokumentu apie paslapciu ir kitos informacijos neviesinima.
                      Net jei ir butu galima teikti info, save gerbiantis darbuotojas "nenes siuksliu" is savo imones.
                      As beje irgi savo pranesimuose tik "ziedus" teikiu, "siuksles", paslaptis ir visa kita info, kurios placiajai visuomenei nereikia zinoti, pasilieku sau
                      Tai ir pasilik, o ne girkis, kad žinai, bet nesakai

                      Beje - Teo, Mažeikių nafta, Omnitel, Maxima - privačios įmonės, LG- valstybinė monopolininkė (ir ne jokia VSD ar STT). Ką mes čia lyginam...

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Tai ir pasilik, o ne girkis, kad žinai, bet nesakai

                        Beje - Teo, Mažeikių nafta, Omnitel, Maxima - privačios įmonės, LG- valstybinė monopolininkė (ir ne jokia VSD ar STT). Ką mes čia lyginam...
                        Tam tikro turinio mano pranesimai pro tave niekada nepraslysta, butina ziuriu savo trigrasi ikisti Nepatinka - neskaityk, o girtis ar ne - mano, ir tik mano reikalas. Beje, niekada nesigyriau niekur (kita vertus, jei noreciau, galeciau girtis kiek noreciau - tai nera uzdrausta), bet tokiu zmoniu buna, kurie drambli mato, nors ten pele yra
                        Netinka MN, Omnitel - prasom Klaipedos nafta, Lietuvos pastas, elektriniu eile, Oro uostai ir t.t. - jie gal manai teiks visa informacija, nors priklauso valstybei?? Yra info, kuria galima teikti, ir yra tokia, kurios negalima, nesvarbu ar tai valstybine imone ar privati. Tad nenusisnekek.
                        Ir dar - kalbedamas apie informacija aname pranesime turejau omenyje kitokio pobudzio informacija - ne tokia, kokia imone privalo pateikti (kaip pvz.finasiniai veiklos rezultatai), o aplamai - kas kur girtas voliojosi, ko Petras ar Juozas nepadare, ar padare ne taip ir t.t. Cia yra imones vidaus reikalai, kuriu tiesiog pasaliniams nereikia zinoti.
                        Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.31, 16:29.

                        Comment


                          Žinai, nesupyk, bet forume yra ir daugiau dirbančių LG, bet nė vienas čia nesigyrė, kad jis išmano geležinkelius, žino kaip kas ar kaip Tu vadini "niuansus". Tau šito daugiau tikrai neverta aiškinti, nes čia tas pats kas pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip, girtis gali kiek nori, aš to neginčiju. Tačiau pastatyk save į kitų vietą ir pasižiūrėk kaip atrodo tai iš šalies.
                          Teko bendrauti su ne vienu vienos ar kitos srities ekspertu (tarp jų ir geležinkelių). Su vienu paveldosaugininku teko kalbėti 3 val., per kurias jis nė karto nepasakė, aš žinau tuos niuansus, aš išmanau.,bet va to ir to nesakysiu, nes Dieve, Dieve, negaliu, konfidencialu. Taip, Tu išmanai, dėl to niekas nesiginčija.
                          O dėl įmonės vidaus reikalų - pašaliniams nereikia žinoti, bet visada yra būdų sužinoti, jei reikia. Ir tikrai man tikrai vienodai, kokius ten kas raštus dėl konfidencialumo pasirašo ar ne (klausimas, kiek tų raštų ir kiek žmonių laikosi 100%). Bet kokią informaciją galima gauti ir praktika tą įrodo. O žmonėms gi kuo šlykščiau - tuo geriau. Kas labiausiai domina žmones? Kur kas ką nužudė, kur kokia avarija, kas ką kur apvogė, pavogė, nusuko, sukčiavo ar girtas važiavo. Nu ar ne ?
                          Grįžkime prie geležinkelių.

                          Comment


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Tam tikro turinio mano pranesimai pro tave niekada nepraslysta, butina ziuriu savo trigrasi ikisti Nepatinka - neskaityk, o girtis ar ne - mano, ir tik mano reikalas. Beje, niekada nesigyriau niekur (kita vertus, jei noreciau, galeciau girtis kiek noreciau - tai nera uzdrausta), bet tokiu zmoniu buna, kurie drambli mato, nors ten pele yra
                            Netinka MN, Omnitel - prasom Klaipedos nafta, Lietuvos pastas, elektriniu eile, Oro uostai ir t.t. - jie gal manai teiks visa informacija, nors priklauso valstybei?? Yra info, kuria galima teikti, ir yra tokia, kurios negalima, nesvarbu ar tai valstybine imone ar privati. Tad nenusisnekek.
                            Ir dar - kalbedamas apie informacija aname pranesime turejau omenyje kitokio pobudzio informacija - ne tokia, kokia imone privalo pateikti (kaip pvz.finasiniai veiklos rezultatai), o aplamai - kas kur girtas voliojosi, ko Petras ar Juozas nepadare, ar padare ne taip ir t.t. Cia yra imones vidaus reikalai, kuriu tiesiog pasaliniams nereikia zinoti.

                            Jei tai ko Petras nepadare ar padare ne taip, susije su keleiviu ar kroviniu vezimo saugumu ar tiesiog su musu mokesciu moketoju pinigu svaistymu,tai tokie dalykai ne tik kad turetu buti viesinami,bet ir tie veikejai,kurie bando nuslepti ar riboti tokia informacija,turetu buti sodinami i lukiskes ir ilgam laikui.

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Žinai, nesupyk, bet forume yra ir daugiau dirbančių LG, bet nė vienas čia nesigyrė, kad jis išmano geležinkelius, žino kaip kas ar kaip Tu vadini "niuansus". Tau šito daugiau tikrai neverta aiškinti, nes čia tas pats kas pilstymas iš tuščio į kiaurą. Taip, girtis gali kiek nori, aš to neginčiju. Tačiau pastatyk save į kitų vietą ir pasižiūrėk kaip atrodo tai iš šalies.
                              Teko bendrauti su ne vienu vienos ar kitos srities ekspertu (tarp jų ir geležinkelių). Su vienu paveldosaugininku teko kalbėti 3 val., per kurias jis nė karto nepasakė, aš žinau tuos niuansus, aš išmanau.,bet va to ir to nesakysiu, nes Dieve, Dieve, negaliu, konfidencialu. Taip, Tu išmanai, dėl to niekas nesiginčija.
                              O dėl įmonės vidaus reikalų - pašaliniams nereikia žinoti, bet visada yra būdų sužinoti, jei reikia. Ir tikrai man tikrai vienodai, kokius ten kas raštus dėl konfidencialumo pasirašo ar ne (klausimas, kiek tų raštų ir kiek žmonių laikosi 100%). Bet kokią informaciją galima gauti ir praktika tą įrodo. O žmonėms gi kuo šlykščiau - tuo geriau. Kas labiausiai domina žmones? Kur kas ką nužudė, kur kokia avarija, kas ką kur apvogė, pavogė, nusuko, sukčiavo ar girtas važiavo. Nu ar ne ?
                              Grįžkime prie geležinkelių.
                              Kaip kas nori taip ir bendrauja, nes kiekvienas yra individualus. O as kiek noresiu, tiek ir aiskinsiu - cia mano reikalas, dar pasikartosiu - nepatinka - neskaityk. Beje, jei mane cia taip moralizuotu (periodiskai ir nuolat) dar kas nors daugiau - tikrai susimastyciau O siaip vieno zmogaus nuomone, supratimas ar poziuris = 0
                              Kas del budu informacijai suzinoti - jau geriau tegu suzino is salies, negu ta ispliurpia darbuotojai.
                              Kad dauguma zmoniu domina visokios pikantiskos ar kitokios tustybes, tai faktas, taciau cia jau zmonijos problema
                              O dabar, kaip sakei, grizkime prie gelezinkeliu.

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                O siaip vieno zmogaus nuomone, supratimas ar poziuris = 0
                                O dabar, kaip sakei, grizkime prie gelezinkeliu.
                                Vienos žmogaus išreiškiama VIEŠAI. Tai nereiškia, kad aš vienas taip galvoju.

                                Ok, grįžkime.

                                Comment


                                  Parašė LT-1
                                  Neikm i krastutinumus Niekas nesako, kad turi buti nuslepiami su sauga susije klausimai. Yra mase dokumentu ir siaip informacijos, kuria kazkam pateikus, imone gali patirti mazesniu ar didesniu nuostoliu.
                                  Pvz. buna vezami labai pavojingi kroviniai, kuriuos lydi iki dantu ginkluota apsauga, apie tokio traukinio vaziavima zino tik mazas ratas zmoniu. Manau railfanams labai butu idomu pafotkinti toki traukini, lygtais kas nors ir galetu is to mineto rato juos informuoti. Taciau niekada nezinai, kur paskui dar gali nukeliauti informacija ir kokiu tai gali padariniu. Vat uz toki liezuvi reikalai gali ir iki Lukiskiu nueiti. Taciau cia jau krastutinumas, o ne tokiu svarbiu informacijos nutekinimu (del kuriu imone patirtu zalos, kad ir nematerialios) galima irgi mineti daug.
                                  Tiesa dar sena tema - parodyk, kur LG yra tavo, kaip mokesciu moketojo pinigai??
                                  LG pati i biudzeta sumoka simtus milijonu mokesciu, is is kuriu finansuojama bet kas - sveikatos apsauga, svietimas ar pan.

                                  Na tu cia pavarei:-)LG yra valstybine imone,visi jos gelezinkelio keliai nutiesti uz mokesciu moketoju pinigus, visa pradine technika supirkta ar pagaminta uz mokesciu moketoju pinigus. O gal pats gali ivardinti nors viena investuotoja,kuris uz savo pinigus nutiese nors kelis km gelezinkeliu begiu?

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    Na tu cia pavarei:-)LG yra valstybine imone,visi jos gelezinkelio keliai nutiesti uz mokesciu moketoju pinigus, visa pradine technika supirkta ar pagaminta uz mokesciu moketoju pinigus. O gal pats gali ivardinti nors viena investuotoja,kuris uz savo pinigus nutiese nors kelis km gelezinkeliu begiu?
                                    Siaip jau jei i tikslumus leisimes, LG yra akcine bendrove (net ne specialios paskirties), o ne valstybine imone (sios dvi strukturos labai skiriasi tavo ziniai).
                                    Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
                                    P.S.
                                    Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Siaip jau jei i tikslumus leisimes, LG yra akcine bendrove (net ne specialios paskirties), o ne valstybine imone (sios dvi strukturos labai skiriasi tavo ziniai).
                                      Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
                                      P.S.
                                      Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje
                                      Patikslinsiu: pačius pirmuosius geležinkelio kilometrus Lietuvoje ėmėsi tiesti ne pats Rusijos caras, o privačios kompanijos. Kuomet 1851 metais buvo pradėtas tiesti Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelis su atšaka į Virbalį (Kybartus), statybos darbai Lietuvoje pradėti įsteigus Vyriausiąją Rusijos geležinkelių bendrovę, kurią daugiausia sudarė užsienio bankai.

                                      Comment


                                        O, beje, kaip su didžiąją paslaptimi dėl lokomotyvo ČME trys M nusiridenimo nuo pylimo? Gal jau išsiaiškino, kas nutikę buvo?
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Kaip ten bebūtų, visi 100 procentų šios akcinės bendrovės akcijų priklauso valstybei.


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Siaip jau jei i tikslumus leisimes, LG yra akcine bendrove (net ne specialios paskirties), o ne valstybine imone (sios dvi strukturos labai skiriasi tavo ziniai).
                                          Manau nereikia leistis i giliius istorijos labirintus ir ieskoti, kas pirmas investavo i gelezinkelius, t.y. kas idejo sekla i zeme o paskui is jo isaugo medis. Seniai valstybe LG neduoda finansiniu injekciju (isskyrus dotacijas uz keleivius, vaziuojancius su nuolaida, taciau jos toli grazu ne tokio dydzio, kokio turetu butu), apie 60 proc. visu pastaruju metu investiciju padarytos savomis lesomis.
                                          P.S.
                                          Tau "privatus investuotojas" - rusijos caras, nutieses pirmuosius gelezinkelius Lietuvoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X