Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Tikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.
      Kažkaip sunkiai su tais "naujais" RVR traukiniais internete. Va RVR savininkų puslapyje www.felixholding.lv traukinių skyriuje flashas viršuje juos rodo. Baltarusiai kaip ir perka. Každa lygtais buvo šiame forume rašyta, tik nerandu. Gal kas geriau užrodys.

      Būtų Tano svajonių traukinys
      Paskutinis taisė alm; 2009.03.20, 19:32. Priežastis: ER2 yra tik modernizuojami, naujai dyzelinius tik gamina..
      kaip?

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Tikrai nežinau, bent jau pačioje Latvijoje dauguma važinėja tik pasenusių ER-2.
        http://gallery.balticrailpics.net/di....php?pos=-9917

        argi senas?

        Comment


          Naujas dviaukstis traukinys siandien ryte vaziuojant marsrutu Vilnius - Kaunas
          http://www.metacafe.com/watch/259132...nia_new_train/
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            EJ 575 Kaišiadorys
            http://www.metacafe.com/watch/259156..._in_lithuania/
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              Parašė Tano Rodyti pranešimą
              O kaip gi kitaip... Daugelis žmonių atsisakytu skristi lektuvais,jeigu sužinotu apie visus techninius nesklandumus... O galvojat - geležinkeleje jų nėra... Ką gi - reikia tiketis,kad viskas bus gerai...
              O vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas.Visą kelionę pirmo vagono keleiviai gali stebeti per mašinisto langą,nes kabinos pertvara yra pagaminta iš stiklo. Aisku,mums butu toks per super,120 vaziuoji ir kazkaip nepatogu atrodo...
              O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.
              Beveik nerandu skirtumu nuo vokisku ICE. Net ir greicio. Saunuoliai Rusijos gelezinkeliai.

              Comment


                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                Naujas dviaukstis traukinys siandien ryte vaziuojant marsrutu Vilnius - Kaunas
                http://www.metacafe.com/watch/259132...nia_new_train/
                Naujas... . Nejaugi jau tas antrasis (ne tas važinėjantis nuo 2008.12.24) ?

                Comment


                  Nežinau kuris, bet šis traukinys nėra juk senas, jis dar naujas...
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Pirmojo motorinis vagonas "žiūri" į Kauno pusę,antrojo į Vilniaus. Atrodo taip
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Pirmojo motorinis vagonas "žiūri" į Kauno pusę,antrojo į Vilniaus. Atrodo taip
                      Teisingai.



                      Comment


                        Parašė Tano Rodyti pranešimą
                        Tiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
                        Nieko tobulo nera. Manai, D, D1, ER. DR1 traukiniai, lokomotyvai problemu neturejo? Viskasyra issprendziama. Taip, tai kainuoja, tai uztrunka. Bet tai ir yra progresas. Niekas is karto nieko tobulai nesukuria. Net ir garveziai nuejo 100 su metu evoliucijos procesa... Neaisku, kaip ten su tai "Sapsanais" bus. Aiksu, rusai perka ne visa partija is karto. Kelis paeksploatuos, nustatys trukumus ir likusius "Siemens" prives...

                        Comment


                          Taip. Tik modernizuotas. Iš ER2 tapo ER2T.

                          Comment


                            Pagautas dviaukštis elektrinis traukinys N. Vilnioje grįžtantis iš Kauno po rytinio reiso.

                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nieko tobulo nera. Manai, D, D1, ER. DR1 traukiniai, lokomotyvai problemu neturejo? Viskasyra issprendziama. Taip, tai kainuoja, tai uztrunka. Bet tai ir yra progresas. Niekas is karto nieko tobulai nesukuria. Net ir garveziai nuejo 100 su metu evoliucijos procesa... Neaisku, kaip ten su tai "Sapsanais" bus. Aiksu, rusai perka ne visa partija is karto. Kelis paeksploatuos, nustatys trukumus ir likusius "Siemens" prives...
                              Er-9M ir D1 - buvo tuo laiku nauji ir moderni traukiniai ir tikrai neturejo rimtų techninių problemų - tai patvirtins bet kuris tais laikais jas aptarnaujantis specialistas. Bet kai dabar,praejus 30 metų, jas apkrauna maksimaliai,tai lygi tas pats,kaip pensininką priversti lentkiniauti su jaunuolių.Aš tiesiog žinau žymiai daugiau apie traukinius - toks mano darbas,o vokiškoms technologijoms neprilygs niekas,nebent tik japonai... Atkreipkit demesi iš nuotraikų - jie netgi rusišką autosankabą sugebejo pritaikyti taip ,kad jį uždaro automatiškai specialus gaubtas. O čekiškame traukinyje kiek reikia tureti galvos skausmo,kad prijūngti ją su adaptoriu,odar po to,kaip porą kartų negali sujungti su šilumvežių,tai kodel butent taip viską jų inžinieriai sukonstravo.
                              Paskutinis taisė Tano; 2009.03.23, 09:21.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Visų pirma - ne "kursuoja", o "kursuos" nuo 2009 gruodžio.

                                O pagal kuriuos geležinkelio standartus (ir iš kokių medžiagų) buvo suprojektuotas "Baklanas" (taip naują traukinį Rusijoje vadina)? Europos ar neEuropos? Ir kaip tokį EJ *75 kėbulą leido Čekijoje (o taip pat Slovakijoje) nauduoti? Ir kas ten išsikiša apart turėklų, veidrodžių?

                                O gal turima omeny ne standartus, o gabaritus?
                                Gal gabaritai,čia aš tik norejau pabrežti,kad traukinius iš geležes gamino rusai ir amerikečiai... Paskutinieji tai ir daro butent del saugumo reikalavimu,o rusai,tai aišku - iš ko sugeba,iš to ir daro ir vienintelis dalykas,kas pas jas gerai gaunasi,tai kad jų traukinių įrangos paprastumas leidžia jai veikti bet kuriom oro salygom.Aišku,kad del keleivių komforto tada niekas ypač nesirupino,nes,kaip taisykle,tai nebuvo labai ilgi maršrutai.
                                Paskutinis taisė Tano; 2009.03.23, 15:05.

                                Comment


                                  Parašė Tano Rodyti pranešimą
                                  Gal gabaritai,čia aš tik norejau pabrežti,kad traukinius iš geležes gamino rusai ir amerikečiai... Paskutinieji tai ir daro butent del saugumo reikalavimu,o rusai,tai aišku - iš ko sugeba,iš to ir daro ir vienintelis dalykas,kas pas jas gerai gaunasi,tai kad jų traukinių įrangos paprastumas leidžia jai veikti bet kuriom oro salygom. Aišku,kad del keleivių komforto tada niekas ypač nesirupino,nes,kaip taisykle,tai nebuvo labai ilgi maršrutai.
                                  Čia truputį "nugrybavai". Kuo čia dėta metalo rūšis ir saugos reikalavimai. Viskas yra susiję su tuo ką nori traukiniais gabenti ir kokiu greičiu. Atitinkamai, laikantis labai griežtų reikalavimų, projektuojami vagonai ir lokomotyvai. Bent kokiu atveju visi riedmenys turi būti "sunkūs" turėti nustatytą apkrovą ant kiekvieno aširačio, kad važiuodami nenuriedėtų. Tarp kitko TEP60 kėbulai irgi iš aliuminio lydinio, kuris prie karkaso pritvirtintas kniedėmis.

                                  Gal ir susidaro įspūdis, kad rusijos riedmenų paprastumas susijęs su tuo, kad veiktų įvairiom oro sąlygom, tačiau taip nėra. Tai susiję su tuo, jog rusijoje iki šiol, šioje srityje vyrauja stagnacija. Pereiti prie inovacijų jiems labai sudėtinga.

                                  Svarstant apie maršrutų ilgumą, siūlyčiau paimti žemėlapį ir pamatuoti atstumą nuo Kaliningrado iki Kamčiatkos.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Tarp kitko TEP60 kėbulai irgi iš aliuminio lydinio, kuris prie karkaso pritvirtintas kniedėmis.
                                    Man labai gražiai atrodo tie TEP60 kniedyti kėbulai. Beje, logiška, nes tuometinėmis technologijomis aliuminį privirinti buvo labai sudėtinga (arba brangu).

                                    Dėl rusiškos stagnacijos. Visada taip buvo. Kitaip TEP70BS būtų visiškai kitokio dizaino, o ne "kaip kirviu tašyti", anot mano tėvo.

                                    Comment


                                      Broliai rusai nėra kvailiai, jų mokslininkai ir inžinieriai transporte pritaiko labai daug įdomių ir genialių sprendimų, tačiau jų išpildymas...

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Broliai rusai nėra kvailiai, jų mokslininkai ir inžinieriai transporte pritaiko labai daug įdomių ir genialių sprendimų, tačiau jų išpildymas...
                                        Tai irgi tiesa. Dėl inžinerinių sprendimų tai rusai tam tikrose srityse pirmauja, tačiau jiems koją kiša išpildymas. Karinėje pramonėje rusai labai pažengę, geležinkelių pramonėje tam tikru laiku buvo smarkus šuolis į priekį, dabar stabtelėjo. Rusiški geležinkelių standartai turi pranašumų prieš europietiškus, apie juos plačiau paprašysime specialisto.
                                        Jei technika rusiška, nereiškia, kad ji bloga. Ji tiesiog kitokia, kaip kai kurie žmonės sako - "turi charakterį". Mokant dirbti su šia technika, galima labai sėkmingai darbuotis. Dėl išpildymo - sovietmečiu žmonės nusipirkę Zaporožietį ar Moskvičiuką, jį sąžiningai perrinkdavo, nes surinkimas būdavo labai prastas. Šį bruožą turi dauguma rusų gamybos technikos, taigi, eksploatuojant visuomet reikia šį bei tą keisti, modernizuoti, išbaiginėti inžinierių (ir šaltkalvių - be abejonės) paliktas spragas...

                                        Comment


                                          Šitaip galima teigiamai pateikti, bet jei tiesmukai - tai yra nekokybiška technika, kurią pigiai pirkęs brangiai mokėsi už priežiūrą (nes jos reikės neproporcingai daug) ir plius patirsi nuostolių, kai ji tiesiog neveiks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X