kur tu antra matai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąkur tu antra matai?
abu stovi viename kelyje, vienas paskui kitą. Apvedžiau vietą kur jie yra sujungti. O tarpus tarp vagonų, deja, užstoja elektros stulpai
Comment
-
Tai jie tikriausiai ir neturi degt. Čia matyt kažkoks specializuotas signalas, nes toki nesimetriška raudonų šviesų išdėstymą jau senokai esu pastebėjas ant daugelio traukinių.Parašė praetor Rodyti pranešimąJau kelintoj nuotraukoj matos, kad kairės pusės apatiniai led'ai nedega. Kaži kas per brokas tokio naujo daikto.
Comment
-
Keleivinio traukinio gale dega 3 raudoni signalai - 2 viršuje, vienas apačioje.Parašė sleader Rodyti pranešimąTai jie tikriausiai ir neturi degt. Čia matyt kažkoks specializuotas signalas, nes toki nesimetriška raudonų šviesų išdėstymą jau senokai esu pastebėjas ant daugelio traukinių.
Comment
-
Teko ir man smarkiai nusivilti, kai buvau priverstas važiuoti pirmyn ir atgal tuo, ko nesitikėjau ir dar už tokią kainą, o kur dar vėlavimas 4-6 min. tiek į Kauną, tiek atgalParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąwww.litrail.lt sako:
Dviaukštis elektrinis traukinys 08:20 (815), Galioja nuo 2008-12-24. Traukinyje yra 23 1 klasės sėdimos vietos. 1 klasės vienkartinio bilieto kainos: Vilnius-Kaišiadorys arba atgal – 12,80 Lt; Kaišiadorys-Kaunas1 arba atgal – 7,60 Lt; Vilnius-Kaunas1 arba atgal – 17,90 Lt.
Apie pokyčius poilsio dienomis neužsimenama.
TAČIAU, šiandien apie 8:20 pamačiau štai ką:
Atvaizdas
. O jau šiandien tai vėl važiavo 16:30 iš Vilniaus...
Paskutinis taisė Mettal; 2008.12.30, 20:18.
Comment
-
Kaip keleiviniuose traukiniuose nežinau, bet šilumvežiai turi atskirą jungiklį kiekvienai lempai. Man atrodo visur turi būti taip, nes manevrams reikalinga vienokia šviesų signalizacija, magistralėje - kitokia...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKeleivinio traukinio gale dega 3 raudoni signalai - 2 viršuje, vienas apačioje.
Comment
-
Šiandien dviaukštis, pats važiavau.Parašė kaskas Rodyti pranešimąKas šiandien važiavo? dviaukštis ar vienaaukštis modernizuotas?
Comment
-
Parašė mettal
O tai nejaugi važiuojant tuo "modernizuotu" klaustrofobiškai įrengtu traukiniu su įkyriomis lempomis salone kaina yra 16.30? Juk tikrai ten nepavadintum antra klase, jei trečia klasė su erdviai išdėstytom sėdynėm yra patogesnė..Teko ir man smarkiai nusivilti, kai buvau priverstas važiuoti pirmyn ir atgal tuo, ko nesitikėjau ir dar už tokią kainą, o kur dar vėlavimas 4-6 min. tiek į Kauną, tiek atgal. O jau šiandien tai vėl važiavo 16:30 iš Vilniaus...
Comment
-
Jei kondicionieriai veiks kaip reikiant tai taip netūrėtų būtiParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAteis vasara, pažiūrėsim ar jie netaps pirtim...

Comment
-
Beto pirmame aukšte tamsinti stiklai, vienoj vietoj rašė ne sekanti {kas jau blogai}, bet "sekanty" stotis.Parašė X3dO Rodyti pranešimąSake kad garsa izoliuoja labai gerai,beveik nieko nesigirdi viduje.
Comment
-
Gal taip bus "kaip aš supratau", bet kiek žinau antrasis dviaukštis traukinys bus paleistas sausio gale, abu važinės iš Vilniaus į Kauną, o vasarą vienas iš jų dar ištaikęs laiko tarpą suspės ir į Trakus nuvažiuoti. Dabar, kai netrukus sulauksime abiejų dviaukščių, beliks laukti Kauno tunelio atidarymo...Parašė ehnaton Rodyti pranešimąO kada jau prades vaziuoti ir antrasis dviaukstis traukinys?Ir kokiam reisui jis bus skirtas,nes LG sake,kai paskelbe,kad bus naujas dviaukstis,sake jie vaziuos vilnius-kaunas, ir vilnius-trakai?Ar jis vyks i kauna ar i trakus?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taigi...Parašė JohnButu idomu isgirsti daugiau ispudziu (apie komforta, garso izoliacija, sedyniu patoguma, ventiliacija ir t.t.).
Važiavau pirma klase sykį, įspūdžiai: visai tylus, šiek tiek net neįprasta, sėdint antrame aukšte kai prasilenkiama su kokiu kroviniu traukinius vos vos tepasigirsta kažkoks švilpimas. Didžiulis skirtumas su tuo, kaip senuose traukiniuose, kur net iš miegų pažadinti gali prasilenkiantis traukinys (jei išvis pavyks užmigti...).
Aj, reikėtų pradėti nuo įlipimo: žiauriai patogu, lyginant su bet kokiais kitais Lietuvoje eksploatuojamais traukiniais: tėra nedidelis laiptelis įlipti, nereikia kopti metro į aukštį. Iškart įlipus pirmo aukšto vietos yra stepless (nors dabar galvoju, gal ir yra koks vienas laiptelis). Į antrą aukštą reikia lipti, bet tai kur kas patogiau nei iš lauko tiesiai kopti į vagonus.
Antroje klasėje yra keturios sėdynės vienoje eilėje, pirmoje - trys. Krėslai platūs, patogūs, žinoma, kojoms vietos per akis. Daugelis sėdynių išdėstytos ta pačia kryptimi ir tik prie durų sėdynės išdėstytos kaip prie stalo - tai galima mažas vaišes pasiorganizuoti
Prie daugelio sėdynių nėra elektros prievado, tik prie tų, kur "stalai" yra 
Išvažiuojant iš Vilniaus šiek tiek pakrato, kol per visus iešmus pravažiuoja traukinys, vėliau tai išnyksta ir ilgą kelionės dalį nėra jokių kratymų. Visgi, tai nėra traukinys kur vibracijos visai nėra - vibracija, nors ir nedidelė, visos kelionės metu yra lengvai jaučiama.
Kiekviename vagone yra info-screenai, normalūs tualetai. Trumpai apibendrinčiau taip: įlipimas jėga, krėslų patogumas jėga, vibracija - room for improvement, tvarkaraštis - taip pat. Manau traukinių laukia puikūs laikai, kai traukinių tvarkaraštis pasidarys reguliarus (kas valandą pradžiai, galbūt kada nors ir kas pusvalandį), nes dabar norint nuvažiuoti dieną į Kauną, reikia gerai paieškoti traukinio.
Comment
-
Dekui uz pasakojima. Atrodo LG isigijo gera pirkini ir sekmingai pamazu keicia linijos Vilnius-Kaunas ivaizdi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment


Comment