Neatkreipiau dėmesio į lentelę.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelio pervažos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar prieš tą akigatvį nuo miestelio pusės automobilių eismą draudžiančio kelio ženklo nėra? Kitaip tariant, ar iki buvusios pervažos iš ano galo atvažiuoti galima?Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ilgam užsidarančios pervažos
Tokia su didesniu vaizdelių kiekiu žinutė buvo temoje apie Panevėžio miesto geležinkeliusParašė Almis Rodyti pranešimą
http://www.miestai.net/forumas/showt...116#post363116
Kažkada „žurnaliūgiškų“ galimybių daugiau turėdamas parašinėjau apie pusvalandžio prastovą Mauručių pervažoje (dabar prie jos pėdsakų kartais pastoviniuoju, transporto eiles prisimindamas...). Kažkuris įvykį aprašantis vadinosi straipsnukas „Mažas kelmas didelį vežimą verčia“.
Tada po ilgo stovėjimo į Mauručius nuo Kauno pusės atvažiavo drezina. Tai dėl šio mini-riedmens autotransporto eilė nuo Veiverių pusės nutįso per visą Mauručių gyvenvietę.
Matyt, drezina su kelio darbininkais buvo sustojusi jau pravažiavusi pervažos daviklį ir ten darbavosi.
Bereikalingų pervažos užsidarinėjimų padažnėjimą pastebėjau vasarą, kai oro temperatūra būna aukščiausia. Kartą taip užsidarė ir traukiniui pravažiavus neatsidarė Amalių pervaža. Budėtojas pasiguodė, kad jo „būdelėje“ netgi telefonas veikti nustojo... Tada priežastį spėliodami kažkas užsiminė apie „elektronikos“ perkaitimus metalinėse dėžėse arba vario vagių pasidarbavimą. Pervažos budėtojas apie padėtį stočiai perdavė per stotelėje sustojusio elektrinio traukinio mašinistą.
Kodėl rugpjūčio 8 d. taip ilgai išbuvo uždaryta pervaža Pušaloto gatvėje Panevėžyje?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriausia būtų visiems nukapot...Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Abejoju, ar apskritai visos pervažos tokios. Jei taip, tai matomai daroma dėl automobilių greičio, nes būna "asų", kurie pervažą prašoka net nepristabdę.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na tai priklauso ir nuo kelio kuriame ta pervaza, t.y.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
koks ir kokiu autotransporto priemoniu eismas ten yra vykdomas .
Nors man asmeniskai tos gumos "skystokai" atrodo, "furos" jas lengvai isminaDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kur kelias su mediniais pabėgiais - traukinys važiuoja tyliau. O dar tyliau - jei balastas ne skaldos, o žvyro. Žinoma, tokiais keliais ir traukinio greitis būna ne kažin koks. Priklauso kaip kelio konstrukcijos medžiagos sugeria garsą ir vibraciją. Atkreipkite dėmesį, kad garsas būna daug didesnis traukiniui važiuojant per metalinės konstrukcijos tiltus, negu per gelžbetoninius.Parašė statyba Rodyti pranešimąo ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
Comment
 
							
						
							
						
							
						
							
						

							
						
							
						
Comment