Jei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelio pervažos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad ne visur tos budelės išlikusios. Žinau mažiausiai dvi pervažas kur jų nebėra.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąJei pastebejot, visur prie uztvaru yra "budele" su gelezinkelio darbuotoju. Liaudiskai snekant uztvaras be budeles teisiskai negali egsistuoti. Cia grynai teisinis aspektas, kuris priklauso ne nuo LG. Budeliu su darbuotais islaikymas brangiai kainuoja. Tik reiktu kelti klausima kas brangiau, ar budueliu islaikymas ar avariju padaryta zala...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.Parašė Zorro Rodyti pranešimąYra pervažos su automatizuotais užtvarais, pvz. Trakų pervaža Lentvaryje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaip yra todėl kad arti stotis,o ten ir yra pervažos valdytojas.O kaikurios ES šalis naudoja tokia schema:pervažos signalizacijoje suprogramuota pagal traukinių tvarkaraštį,pvz. 12:00.Ir kai būna 12:00 užtvaras pats leidžiasi.Arba taip:1 km prieš pervaža yra įrengti jutikliai ant bėgių.Kai traukinys užvažiuoja ant jutiklio,užtvaras leidžiasi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paskaityk mano pranešima iki galo.Gali būti kad ten jutikliai arba suderinta su tvarkaraščiu.Parašė WastedYears Rodyti pranešimąO kaip pvz. su Žasliais? Atsimenu kaip dar stovėjo b0delė, vėliau jos neliko. Tai užtvaro valdytoją perkėlė į Žaslių stotį?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žinoma, saugiausia yra, kai automobilių ir traukinių keliai nesusikerta viename lygyje. Tačiau Lietuvoje pervažų tiek pristatyta, kad visas jas pakeisti viadukais/tuneliais tiesiog nerealu. Ne visur to ir reikia- juk nestatysi viaduko ten, kur pravažiuoja gal 1 traukinys per parą. Bet tokiose vietose kaip Lentvaris, savaime suprantama, pervažų būti neturėtų. Nyderlanduose naujų pervažų statyba yra uždrausta. Lietuvai gal tai būtų per didelė prabanga, bet Pradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
OK, bet:1) darbus atlikti nesustabdžius traukinių eismo; 2) darbus fiansuoja Briuselis, biudžetas, automobilių kelių direkcija, tik ne pati LG. Nes traukinys pervažoje visada teisus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPradžiai galėtume bent stambesnius mazgus rekonstruoti į dviejų lygių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, taikoma. Tik ne Lentvario, o Lentvario Trakų pervažoje.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąVienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.

2009
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reikėtų keisti įstatymus.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, kameros yra ir Kaišiadorių pervažoj per liniją į Jonavą.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąTai pervazu signalizacijos (sviesoforas ir skambutis) ir yra automatizuotos bei dirba pagal jutikliu signalus. Techniskai uztvara nera jokiu problemu automazituoti, taciau tam trukdo teisinis reguliavimas. Tik zmogaus reguliuojamos pervazos gali buti su uztvarais. Vienas is sprendimo budu - filmuoti pervazas ir stebeti is tam tikro centro. Galbut tai jau taikoma toje pacioje Lentvario pervazoje. Klausimas ar tai pasiteisina, juk buna rysio sutrikimai ir t.t.
P.S. atsiprasau, bet neturiu LT zodyno kompe.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nereikia jokių įstatymų keisti. Tik techninius reikalavimus ar pan. Kad esant tam tikram automobilių srautui per parą ir tam tikram pravažiuojančių traukinių skaičiui, būtų privalomas šlagbaumas. Ir kad jis būtų privalomas ten, kur matomumas prastas.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąReikėtų keisti įstatymus.
Tik valstybei greičiausiai yra svarbiau, kad bedarbių armija neišaugtų...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žaslių GS pervaža. Gerai pamenu, anksčiau dar stovėjo užtvarų prižiūrėtojo namelis.
Pervaža ties Tauckūnų kaimu linijoje Kaišiadorys-Šiauliai. Gandrams traukinių kaimynystė netrukdo.
Kita pervaža toje pačioj linijoj ne per toliausiai nuo Tauckūnų pervažos ir Kaišiadorių miesto ribos.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
gal kas turite informacijos kas bus vykdoma su geležinkelio pervaža Kaune Geležinkelio gatvėje (tarp Juozapavičiaus prospekto ir Prancūzų g.)?
kadangi užvakar pastebėjau kad buvo nuimti šlagbaumai, o vakar jau ir kiti ženklai bei uždengti pervažos šviesoforai.
ta pervaža jau ganėtinai "pagyvenus", galbūt ją planuoja rekonstruoti ar likviduoti visai, nes naudojama labai retai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prieš kelias dienas 6:30h Amalių stotelėje laukiau elektrinio traukinio į Kauną. Nebe primą kartą vietoje ER9M sulaukiau dviaukščio.
Apie 6:25h per Amalių stotelę nestodamas pralekia greitasis dviaukštis į Vilnių. Tai šįsyk suveikus pervažos šviesoforui ir skambučiui užfiksavau laiką. Ir dviaukštis traukinys pervažoje pasirodė gana greitai - lygiai po vienos minutės.
Praktiškai - nesusidarė joks automobilių kamštis, kas būdavo įprasta anksčiau, prieš pervažos signalizacijos modernizavimą.
-----------------------------------------------------------------------
Po kokios savaitės paaiškėjo, kad aną kartą arba aš laiką nuėmiau netiksliai, arba dviaukštis traukinys važiavo lėčiau (greitį buvo sulėtinęs). Tuo pačiu ryto laiku Amalių pervažoje laiką užfiksavau 50 sekundžių.
- 1 patinka
 
Comment
 


							
						










							
						
Comment