Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Man atrodo , šitos vietos ir video turiu

    Comment


      #82
      Parašė aesde Rodyti pranešimą
      šilumvežis taip įdomiai nuo kelio nuslydęs
      na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive

      Comment


        #83
        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
        na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive
        nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.

        tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          #84
          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.

          tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
          fotkinta is CME3M, pro priekini langa is masinisto vietos, tiesiog del to kad kreiveje

          Comment


            #85
            O kad objektyvo ir lokomotyvo ašys gali nesutapti, žinoma, niekam nė į galvą

            Comment


              #86
              Paprasčiausiai vaizdas yra padidintas („pritrauktas“) kreivėje, todėl ir atrodo, kad fotografuota lyg ir ne iš lokomotyvo.
              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

              Comment


                #87
                Vakar vakare prie Lentvario pervažos.
                Praleidom trys traukinius ir prastovėjom beveik pusvalandį.

                Vaizdas nuo Vilniaus gatvės.



                Nuo Klevų alėjos.

                Comment


                  #88
                  Lentvario pervaža po liūties.







                  Comment


                    #89
                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                    ...
                    O dėl automobilių ir pesčiųjų, tai pervažose įrengtos signalizacijos (garsinės ir šviesos), reikia jomis vadovautis, be to, KET nurodo neišvažiuoti į pervažą, visiškai neįsitikinus kad traukinio nėra. O pestiesiems iš viso nėra ką veikti geležinkelio keliuose, tai ne pasivaikščiojimo zona, o pereinant geležinkelį, taip pat būtina įsitikinti, kad traukinio nėra ir perėjimas bus saugus.
                    Taip, pagal Taisyklės viskas atrodytų labai gražu.
                    Bet realus gyvenimas būna kitoks...
                    Važiuotų ir pėsčių netikėlių buvo ir bus. Kazlų Rūdoje, pervažoje rytiniame stoties gale, link Kauno, pervažoje Jūrės geležinkelio stotyje pr pervažoje kelyje Veiveriai-Pažėrai avarijų automobilio susidūrimų su traukiniais mačiau. Arba mačiau, kaip į Kauno geležinkelio stotį nuo Kazlų Rūdos pusės atvažiuoja D1 apgadintu priekiu ir remontininkų brigada jau su kūjais laukia stoties perone, paskui pasidarbuoja, kad tas traukinys tuoj galėtų atlikti kitą reisą. Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...
                    Apie pėsčiųjų suvažinėjimus ir ypač jų išvengimą tik "per plauką" faktų taip pat žinau...
                    Taigi, Taisyklės ir galiojanti tvarka - dar ne viskas. Pastebėjau, kad jas ignoruoti ypač mėgsta savo didybę demonstruoti linkę vyresnio amžiaus žmonės. Deja, traukinio greitis neretai būna didesnis negu jiems atrodo ir kai kada vos spėja pasitraukti.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Avarijų pervažose tipiška priežastis - vieną traukinį praleidęs automobilio vairuotojas nepastebi ir nepraleidžia kito...

                      Tai pala kaip vairuotojas gali važiuoti per raudoną signalą arba per nuleistą šlagbaumą???? Neieškokim sliekų kur nereikia....

                      Comment


                        #91
                        Vieną kartą mane, sustojusį prie pervažos degant raudonam šviesoforui, debilas su "Golfu" aplenkė...
                        Lenkijoje iš viso geležinkelio ruožuose, kuriuose neveikia pervažų signalizacija (pavyzdžiui, dėl remonto, dėl žinomo gedimo), traukiniai stabdo prieš pervažas ir važiuoja 20-30 km/h...
                        Taip pat prieš kai kurias pavojingas pervažas, net ir magistraliniuose geležinkeliuose, traukiniai smarkiai mažina greitį.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.07.14, 15:48.

                        Comment


                          #92
                          Kybartų pervaža - paskutinė prieš Rusijos sieną

                          Foto 2008.05


                          Vaizdas link Kybartų muitinės


                          Vaizdas link stoties


                          Pritrauktas pervažos vaizdas nuo pėsčiųjų viaduko.
                          Sugriauta bažnyčia - Eitkūnuose, anapus sienos

                          Comment


                            #93
                            Bezdonių (Skersabalių) pervaža kelyje 5220 Nemenčinė - Buivydžiai
                            Foto 2008.08


                            Į Vilniaus pusę


                            Į Pabradės pusę

                            Comment


                              #94
                              Pervaža šalia Klepočių stotelės Rūdiškių - Valkininkų ruože
                              Foto 2010.05




                              Iš kitos pusės




                              Comment


                                #95
                                Taigi daugelyje buvo šlagbaumai, bet kažkam susišvietė, kad jie nereikalingi ir panaikino...
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #96
                                  Nežinau kaip kitur, bet Klaipėdos pusėj ėmė ir panaikino. Jau ne vienas lavonas Kretingoj ir šalia dėl to...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė John
                                    Kaip tai panaikino? O tai kaip su avarijomis? Argi tai nėra gera iliustracija, kad šlagbaumai yra BŪTINI?
                                    Turbūt panaikino dėl eksploatavimo išlaidų. Juk Lietuvoje pinigai svarbiau už žmogaus gyvybę ar sveikatą - tą įrodo ir daugelio darbdavių požiūris į eilinį darbuotoją - dirbk tik daugiau, mažiau skųskis. O paskui tie patys darbdaviai apsimestinai verkšlena, kad trūksta naujų kvalifikuotų darbuotojų.
                                    Neabejoju, kad atitvarus po kurio laiko ir vėl grąžins, nes supras, kad saugumas čia būtinas.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      #98
                                      Prie ko čia šlagbaumai, pastatysi ir mūrinę sieną, vistiek ras kaip praeiti, kai pas žmones proto nėra
                                      Paskutinis taisė RAW; 2012.02.03, 10:34.

                                      Comment


                                        #99
                                        Kalbejo siandien per radija LG atsotovas per radija, tai kiek minejo, kad is pradziu vairuotojas buvo sustojes, paskui nei is sio nei is to pradejo vaziuoti.. Patys zmones cia kalti. Kaip jie tu traukiniu nemato? Ar tikisi greitai prasokti? Atitvarai cia pagelbeja, bet tai tikriausia daugelis mate, kaip juos niekurie apvazineja. Prie sankryzos galima sustot pagrindiniu vaziuojancius praleist, o traukinio matai jau ne..

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Pervažoje traukinys susidūrė su vilkiku
                                          http://www.delfi.lt/fotogalerijos/pe...kiku.d?id=4059

                                          Kas per velniava Lietuvoje su tomis mašinų ir traukinių avarijomis? Šalyje yra vos kelios pervažos ir tose pačiose kasmet įvyksta n avarijų?

                                          Negi taip sunku įrengti žmoniškas automatizuotas pervažas su atitvarais? Kad ir tokias, kurios visiškai uždaro kelią artėjant traukiniui?

                                          Atvaizdas

                                          Šaltinis: http://www.shropshirestar.com/news/2010/06/03/92029/

                                          Juk tai kainuotų ne milijardus ir kartą ir visam laikui užbaigtų su tomis avarijomis.
                                          Arba taip...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X