Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Šviesoforas išsijungia tik pilnai pakilus atitvarui, kas yra logiška - jei išsijungtų anksčiau, koks fūristas nepastebėtų, kad atitvaras dar nėra pilnai pakeltas ir pradėjęs važiuoti nuskintų jį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kadangi tema apie pervažas, o ne baudas, reikėtų akcentuoti ne nuobaudas už KET pažeidimus, o pervažų lempučių sureguliavimą.

    15min.lt 2024.01.21
    VIDEO: Geležinkelio pervaža: dažna vairuotojų klaida

    https://www.15min.lt/video/gelezinkelio-pervaza-261978

    Po traukinio pravažiavimo pakilus šlagbaumui (užkardui) dar kurį laiką dega mirksintis raudonas signalas.
    O kas laukia patekus į pervažos kamerų video sesiją, rašoma straipsnyje.

    15min.lt 2024.01.21
    Lygioje vietoje prarado teisę vairuoti ir susimokėjo baudą
    Ji praleido traukinį ir pradėjo važiuoti per geležinkelio pervažą pradėjus kilti atitvarui. Netrukus gavo 180 EUR baudą ir prarado teisę vairuoti automobilį. (...)
    "Čia trijų sekundžių reikalas. Klausimas: kodėl atitvaras pakyla pirmiau, nei šviesoforas išsijungia? Kur čia logika? Tokia tvarka klaidina žmones. Juk galima sureguliuoti sistemą taip, kadpirma išsijungtų šviesoforas, o tik tada pakiltų užtvaras"

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2367836

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikrai saugesnės? Kažkas kamerų išsigąs? O gal geriau šlagbaumus įrenkite, manageriai...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / LRT.lt 2024.12.04
    LTG Infra pervažose įrengs 60 vaizdo kamerų
    „Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros valdytoja „LTG Infra” intensyviausio eismo pervažose įrengs 60 naujų vaizdo kamerų. Jos papildys šiuo metu veikiančias 200 kamerų, pranešė LTG.
    „Pervažos, kurių Lietuvoje yra daugiau nei 500, yra nuolatos prižiūrimos, atliekamas jų remontas, modernizacija ar rekonstrukcija. 46 pervažose, kur vyksta intensyviausias eismas, jau dabar yra įrengtos vaizdo kameros“, – pranešime sakė „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
    Anot jo, atnaujinus pervažas eismas taps saugesnis – kamerų užfiksuoti eismo taisyklių pažeidimai bus perduodami policijai.


    Šių metų birželį pradėjo veikti pervažų stebėjimo centras, kurio operatorius centralizuotai stebi eismą vienuolikoje pervažų, o ateityje numatoma stebėti apie 90 pervažų. Nuo centro veiklos pradžios užfiksuota 350 pažeidimų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ismo-pervazose

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O jų darbo rezultatai ką duoda? Vieni kažkada išnaikino šlagbaumus ar pervažų budėtojus, o kiti negali metai iš metų šlagbaumų pavojingose parvažose? Už ką jie algą ima? Ir nereikia sakyti, kad jie gerai vadovauja. Algas ima ir už nieką realiai neatsako. Net jei įmonę prives prie bankroto... Efektyvūs manageriai... Pristatė sienelių, o jos matomumą mažina... Vėlgi, niekas už nieką neatsako... Patys vairuotojai kalti... Kalti. Bet jei įmonėje įvyksta nelaimė, tai kaltu būna visgi dažniausiai ir atsakingi asmenys, kurie potencialiai pavojinguose objektuose ar vietose nesiėmė pakankamų priemonių pavojingos situacijos susidarymui ar įvykiui įvykti, nors darbuotojai gali būti ir gerai prainstruktuoti...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 21:51.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O šlagbaumą įrengti žaba užspaudė šimtatūkstantinius (per metus) atlyginimus gaunančius gelžkeliečių vadus? Vienos tokios kiaulės išbuožinimas leistų įrengti kokius 10 šlagbaumų... O jei imant visą kadenciją, tai ir visos Lietuvos pavojingose pervažose...
    O į jo vietą melžėją pastatyt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O šlagbaumą įrengti žaba užspaudė šimtatūkstantinius (per metus) atlyginimus gaunančius gelžkeliečių vadus? Vieno tokio išbuožinimas leistų įrengti kokius 10 šlagbaumų... O jei imant visą kadenciją, tai ir visos Lietuvos pavojingose pervažose...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 21:10.

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied

    Kazlų Rūda.
    Nereguliuojama pervaža kur prieš du metus traukinys mirtinai sutraiškė ant pervažos sustojusią mašiną su 2 žmonėm. Prevencijai - įrengti veidrodžiai ir ryškesni kelio ženklai.
    Click image for larger version  Name:	DSC_1793_DxO.jpg Views:	0 Size:	147,1 kB ID:	2158230
    Tragedijai atminti.
    Click image for larger version  Name:	DSC_1803_DxO.jpg Views:	0 Size:	152,6 kB ID:	2158231
    Paskutinis taisė Mr. Popular; 2024.10.11, 20:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gudžiūnų geležinkelio pervaža (Kėdainių r.).
    Kelias RK 3019 Krekenava-Devynduoniai-Gudžiūnai kerta geležinkelį Kaišiadorys - Jonava - Kėdainiai - Radviliškis

    Foto 2024.04






    Vaizdas Kėdainių link
    Pastatytos elektrifikuojamo ruožo atramos


    Vaizdas Gudžiūnų stoties ir Kėdainių link
    Tolumoje matosi ir elektrifikuojamo ruožo atramos skersiniai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žeimių geležinkelio pervaža (Jonavos r.).
    Kelias KK232 Kaunas-Žeimiai-Šėta kerta geležinkelį Kaišiadorys - Jonava - Kėdainiai - Radviliškis
    Foto 2024.03




    Pastatytos elektrifikuojamo ruožo atramos.
    Tolumoje matosi statomas "Rail Baltica" viadukas per šį geležinkelį ir per KK144 Jonava - Kėdainiai - Šeduva
    Paskutinis taisė Romas; 2024.03.19, 20:17.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Salininkų pervaža lapkričio mėn.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20231111_150107.jpg
Views:	655
Size:	1,17 MB
ID:	2100411 Click image for larger version

Name:	IMG_20231111_161030.jpg
Views:	688
Size:	2,06 MB
ID:	2100407 Click image for larger version

Name:	IMG_20231111_161123.jpg
Views:	676
Size:	2,16 MB
ID:	2100410 Click image for larger version

Name:	IMG_20231111_161304.jpg
Views:	646
Size:	1,79 MB
ID:	2100409 Click image for larger version

Name:	IMG_20231111_162549.jpg
Views:	647
Size:	1,86 MB
ID:	2100408

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Skėmių pervaža (Radviliškio r.) su geležinkeliu Jonava - Radviliškis
    Foto 2023.12


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vat už tai ir neturi būti sienelių prie pervažos įrengtų taip, kad jos maišytų pervažos apžvelgimui į abi puses dar tik artėjant prie pervažos, o ne tik sustojus prieš bėgius, nes sustojus prie ženklo ar šviesoforo, sienelė trukdo apžvelgti....

    Komentuoti:


  • Selojora
    replied
    2022-08-23 Kazlų Rūdos meras FB įkėlęs viešą įrašą apie pervažą, kurioje įvyko avarija. Cituoju:
    "Šiandien apie 16 val. užfiksuotas bent kelių minučių laikotarpis, kai neveikė pervažos šviesoforas, kurioje neseniai įvyko tragiška avarija. Yra liudininkas."
    Po mero įrašu daug komentarų, nus kreipiamasi dėl pervažos saugumo.
    Paskutinis taisė Selojora; 2022.08.24, 08:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1. Žioplumas.
    2. Noras pravažiuoti nelaukiant. Ten tas šviesoforas (žinau iš savo patirties) įsijungia gan anksti. Todėl tikrai įmanoma pravažiuoti per bėgius, nelaukiant traukinio pravažiavimo. Šlagbaumas nuo tokių atvejų apsaugo. Ne 100 proc., bet apsaugo. O jei ir tai nepadeda, tai kaip Rusijoje - važiuojamojoje dalyje per visą jos plotą sumontuojami atsiverčiantis uždarant pervažą metalinis užtvaras.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    nesuvokiu kaip pervažoje esant veikiančiam (?) šviesoforui ir stop ženklui kažkas sugeba išvažiuoti prieš pat traukinį? ir prie ko tas daugelio prašomas šlagbaumas, jis juk veikia su tuo pačiu šviesoforu...

    dėl blogo matomumo, sutinku, gal reiktų peržiūrėti ir gal sumažinti triukšmo sieneles....
    Paskutinis taisė Premier; 2022.08.24, 17:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sienelė neturi riboti matomumo dar tik artinantis prie pervažos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Sustoti prie bėgių ir pažiūrėti aplink yra "misija neįmanoma"?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, tie ekranai tai tragedija. Matomumas pervažoje visiškai prastas. Tai čia dar bent šviesoforas buvo. O kiek pervažų be šviesoforų ir su ekranais?
    Radviliškyje pagrindinė pervaža Basanavičiaus g. per 10 kelių, įrengus ekranus irgi tapo problematiška. Šviesoforai yra, bet šlagbaumų nėra. Nors traukinių greitis stotyje ir apribotas, bet jų ten važinėja daug, plius visokie manevravimai...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nelaimė Kazlų Rūdoje, Miškininkų gatvės pervažoje.
    Labai keista, kai miestas padalintas geležineklu, o viena iš dviejų pagrindinių pervažų be šlagbaumų..


    Delfi.lt 2022.08.22
    Šeštadienį Kazlų Rūdą sukrėtė nelaimė, kai traukiniui susidūrus su automobiliu žuvo du jauni vyrai. Vietiniai gyventojai iškart po to neslėpė pykčio ir tvirtino, kad tragedijos buvo galima išvengti, jei tik jie būtų išgirsti.

    Akla pervaža
    Kazlų Rūdos gyventojai įsitikinę, kad tragedijos buvo galima išvengti, o problemos esmę, kalbėdamas su Delfi, įvardino miesto meras. „Kol tu nepatenki ant bėgių, tu negali pamatyti atvažiuojančio traukinio“, – sakė M. Varaška. Prieš maždaug 7 metus, vykdant „Rail Baltica“ projektą, Kazlų Rūdoje sumontuoti garsą izoliuojantys barjerai, taip siekiant užtikrinti gyventojų ramybę. Tačiau jie pastatyti taip arti bėgių, kad ženkliai apriboja galimybes pamatyti artėjantį traukinį. (...)


    Gyventojai siūlo ir aiškius sprendimus, ką reiktų daryti, kad situaciją keistųsi. Jie stebisi, kad net kai kuriuose atokesniuose kaimuose pervažose įrengti nuleidžiami užkardai. O čia miestas, 4 vėžės, o vienintelė saugumo priemonė – šviesoforas. „Tokio didelio apkrovimo pervaža privalo būti kontroliuojama užtvaru, arba eismas vykdomas ją kertant viaduku. Kiek dar gyvybių reikės paaukoti, kad imtųsi tai spręsti?“

    https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=91038469

    Komentuoti:

Working...
X