Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai ir pas mus panašiai viekianti sistema. Įprastai tie šviesoforai pilnai pasikėlus užtvarui užgesta. Reikėtų gal pažiūrėti ne per kiek pakėlus užtvarą užgesta šviesoforo signalas, o kiek prieš nusileidžiant užtvarams jis įsijungia.
    O jis pas mus įsijungė praktiškai beveik tiek pat laiko prieš nusileidžiant užtvarams (~14-15 s) kaip ir Vokietijoje. Tik čia taip sutapo, kad tik atsidarius pervažai, atvažiavo traukinys iš kitos pusės ir šviesoforai nenustojo mirgsėti, nes pervaža vėl užsidarė ir po ~15 s nuo užtvaro pasikėlimo jis vėl nusileido.
    Esminis dalykas, kad vairuojama pagal KET, o ket reikalauja sustoti prie raudono pervažos signalo, visiškai nepriklausomai kokia užtvaro padėtis, jis yra ar jo nėra ir kt.
    Na nereik pritempinėti.... palyginus su ankstesniu buvusio straipsnio video skirtumas akivaizdus... pateiktose Vokietijos pervažose šviesoforas užgęsta po 1-2 sekundžių nuo kilimo pradžios, pas mus užgeso tik po 11 sek. Tai tikrai ne panašiai
    Vairuojant pagal KET teoriškai ir avarijos neturėtų vykti, bet kažkodėl papildomai diegiama daugybė saugumą didinančių sprendinių. Mano pateikti pavyzdžai rodo kad ne tik pas mus daroma tokia klaida. Niekas neteisina tokio važiavimo per raudoną, bet užuot tarkavę pagal pilną programą, apsiribotų bauda ir paleistų šviečiamųjų video per spaudą apie daromą klaidą. Bet juk lengviau bausti.... padaryti kaip Vokietijoje net nereik tikėtis... juk reljefas ne toks....8D

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Bahnübergang Zerpenschleuse (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
    Bahnübergang Stralsund (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang

    Vokietijoje šviesoforas užgęsta su kylančiu užtvaru... tvarka yra tvarka...

    Ir niekas jų nenulaužo... tad tokias situacijas galima būtų lengvai eliminuoti....
    Tai ir pas mus panašiai viekianti sistema. Įprastai tie šviesoforai pilnai pasikėlus užtvarui užgesta. Reikėtų gal pažiūrėti ne per kiek pakėlus užtvarą užgesta šviesoforo signalas, o kiek prieš nusileidžiant užtvarams jis įsijungia.
    O jis pas mus įsijungė praktiškai beveik tiek pat laiko prieš nusileidžiant užtvarams (~14-15 s) kaip ir Vokietijoje. Tik čia taip sutapo, kad tik atsidarius pervažai, atvažiavo traukinys iš kitos pusės ir šviesoforai nenustojo mirgsėti, nes pervaža vėl užsidarė ir po ~15 s nuo užtvaro pasikėlimo jis vėl nusileido.
    Esminis dalykas, kad vairuojama pagal KET, o ket reikalauja sustoti prie raudono pervažos signalo, visiškai nepriklausomai kokia užtvaro padėtis, jis yra ar jo nėra ir kt.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Spoorwegovergang Carmiano-Magliano (I) // Railroad crossing // Passaggio a livello
    Spoorwegovergang Dolianova (I) // Railroad crossing // Passaggio a livello

    Italai kylantį užtvarą supranta lygiai taip pat 8D, bet čia italai ten įprasta per raudonas važiuoti

    Bahnübergang Zerpenschleuse (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
    Bahnübergang Stralsund (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang

    Vokietijoje šviesoforas užgęsta su kylančiu užtvaru... tvarka yra tvarka...

    Ir niekas jų nenulaužo... tad tokias situacijas galima būtų lengvai eliminuoti....

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kas čia išvis per idiotizmas kelti klausimą:
    „Nesu kalta. Ne aš esu ta pavojinga – atvirkščiai, aš nukentėjau, nes grėsmė kilo man ir mano vaikams! Kas atsakytų, jei mus nublokštų traukinys?
    Turbūt visi supranta, kad atsakingas vairuotojas, kuris ......... šiuo atveju yra ta pati supermamytė. Žurnalistika dabar tokio žemo lygio, kad tiražuoja žmonių su protine negalia kliedesius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dėl važiavimo per geležinkelį teisiama daugiavaikė mama puola: „Ne aš esu ta pavojinga – grėsmė kilo man ir vaikams!
    Policija į situaciją pažiūrėjo tiesmukai: vairuotoja, geležinkelio pervažą kirtusi degant raudonam šviesoforui, nusipelnė baudos ir vairuotojos pažymėjimo atėmimo, net jeigu ji yra daugiavaikė nepilnamečių motina. Tuo metu pati vairuotoja perėjo į puolimą: teismą užvertė tiek emociniais, tiek juridiniais argumentais: „Nesu kalta. Ne aš esu ta pavojinga – atvirkščiai, aš nukentėjau, nes grėsmė kilo man ir mano vaikams! Kas atsakytų, jei mus nublokštų traukinys?

    Policija pažeidimą fiksavo 2024 m. rugsėjį, kai sostinėje, atkarpoje tarp Vilniaus ir Naujosios Vilnios, I. B. vairuojamas visureigis kirto geležinkelio pervažą degant raudonam šviesoforo signalui. Incidentą užfiksavo geležinkelio saugumo vaizdo kameros. Policija surašė vairuotojai pažeidimo protokolą, skirdama minimalią 360 eurų baudą ir du mėnesius uždraudė vairuoti.
    https://www.15min.lt/m/id/aktualu/nu...ams-59-2398316

    Straipsnyje yra video. Važiuot per raudoną ir dar bliaut, kad kažkas kitas kaltas - sorry, čia jau 4G vairuotojos Janinos lygio absurdas.
    Bet, kaip sakė gynybinio vairavimo ekspertas:
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Traukinys seniai nuvažiavęs...
    Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekundžių vėliau.
    Turbūt tos kelios sekundės būtų išgelbėję vargšę mamą.

    Jei rimtai, iš techninės pusės suveikė viskas taip, kaip ir turėjo suveikti - pravažavo elektrinis traukinys, pervaža atsilaisvino, tačiau nespėjus išsijungti signalizacijai pervažą aktyvavo dyzeliukas. Vienintelė bėda - supermamytės nekantrumas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jašiūnų pervaža kelyje KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai​
    Foto 2024.06
    Vaizdas važiuojant nuo Jašiūnų link Rūdninkų



    Foto 2025.02
    Vaizdas nuo Jašiūnų stoties link Jašiūnų miestelio


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geležinkelių pervažos Šalčininkų rajone. Visos jos kerta geležinkelį Vilnius - Stasylos -Lyda

    www.mapy.cz

    Arčiausiai Baltarusijos sienos, kelyje RK3927 Tribonys – Karolina esanti Tribonių pervaža
    Foto 2012.05
    Vaizdas važiuojant nuo Šalčininkų / Benekainių pasienio punkto link Tribonių




    Vaizdas Baltarusijos sienos link


    Šviesoforas yra jau Baltarusijos teritorijoje


    Tartoko pervaža kelyje KK126 Šalčininkai – Butrimonys – Eišiškės
    Sovietų laikais čia buvo stotelė Velikjije solečniki, kuri priklausė ne Pabaltijo, o Baltarusijos gležinkeliams

    Foto 2012.05
    Vaizdas važiuojant nuo Eišiškių link Šalčininkų




    Vaizdas link Baltarusijos sienos


    Vaizdas link naujojo pasienio terminalo
    Jis tapo mažiau reikalingas, kai 2022 metais sustojo trąšų krovinių srautai


    Čiužakampio pervaža kelyje RK3907 Šalčininkai – Čiužiakampis – Mažosios Sėlos
    Foto 2008.08

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Konkretus pavyzdys, Kretinga, gatvėje link Darbėnų... Dar kažkur prie Telšių kažką panašaus mačiau...
    O ką Kretingos miesto taryba? Nebevaikšto pėsčiomis į kapines?

    Aš esu ten ėjęs per senąją pervažą, dabartinės bevardės gatvės nuo Dvaro tilto tęsinyje. Galvojau, bent per ją paliko praėjimą...
    Nesulaiksi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kelios iš atminties, turinčios atskirus šviesoforus pėstiesiems.
    Čia tai atskiros pėsčiųjų perėjos. O yra tekę matyti, kad šaligatvis eina iki geležinkelio pervažos ir prieš ką teisiog baigiasi. Pėstiesiems reikia eiti važiuojamąja dalimi, ir, kad dar debiliškiau, stovi ženklai, draudžiantys pėstiesiems eiti per pervažą... Konkretus pavyzdys, Kretinga, gatvėje link Darbėnų... Dar kažkur prie Telšių kažką panašaus mačiau...
    Paskutinis taisė digital; 2025.02.09, 22:02. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Fotografas Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
    Petrašiūnų geležinkelio pervaža I.Černiachovskio (dab. R.Kalantos) g. šalia statomos Kauno ketaus liejyklos 1960 m.

    Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 1831
    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/75160302


    Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 2242
    https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420199256

    Kauno miesto muziejus. Fotonegatyvų albumas. Stanislovas Lukošius. "Kaunas tarybiniais metais - 60". II dalis.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.02.08, 08:17. Priežastis: Atkurtas nuotraukų rodymas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kelios iš atminties, turinčios atskirus šviesoforus pėstiesiems.

    Juodšiliai (šviesoforas + atitvaras)

    https://maps.app.goo.gl/e9Dwxx32feB3mSzR8

    Video nuo ~04:00

    Gustonys (šviesoforas)

    https://maps.app.goo.gl/s8Qnkh3xgBj8F9VbA

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ordnung šalyje pervažas uždaro ir pėstiesiems. Ir kol neišsijungia raudona, niekas neina.
    Yra tokių pervažų su šlagbaumais ir Lenkijoje.


    Nežinia, ar Lietuvoje yra pervažų su atskiru dėmesiu pėstiesiems

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Grįžtame į temą.
    Ordnung šalyje pervažas uždaro ir pėstiesiems. Ir kol neišsijungia raudona, niekas neina.
    Fin.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
    Sudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų
    Kolega, išdėstyk savo požiūrį, surašyk argumentus, o ne po visas temas ieškok nuomonių skirtumų ten kur jie yra ir ten kur pačiam tik vaidenasi.
    Tai vadinasi sliekų ieškojimu ant sauso asfalto.
    Ši tema ne apie sliekų paiešką (kuo tamsta bandai užsiimti), o apie geležinkelio pervažas.

    Grįžtame į temą.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.22, 20:34.

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Sudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų replikų - prekaištai kelio tiesimui pagal dabartinius europinius standartus, geležinkelio pervažų (pati nesaugiausia vieta keliuose) saugumo garantų kvestionavimas, vietoj padėkos jiems. Juk aiškiai raiškiai matosi, kad šviesioforas neleidžia eismo, iki sulyg užkardas nepakilo. Jei būtūmėt kitoje standartų pusėje, vairuotoją įvardintumet žiople, kuri pati kalta, kad jai povarpa 2s išlaukimui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimą
    Matosi, kad Romas atstovauja ....
    Kolega, iš kur pas patį tas apykvailis įprotis dėtį kitiems į burną tai, ko nebuvo sakyta?
    Jei kas nors tamstai vaidenasi, tai žegnokis ar apsilankyk pas specialistus.

    Komentuoti:


  • Chiuvakas
    replied
    Matosi, kad Romas atstovauja nuostatas nemėgstančias taisyklių ir standartų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Traukinys seniai nuvažiavęs...
    Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekunčių vėliau.
    Kaip ir rašiau, atsitiktų su pirmu užsižiopsojusiu fūristu. Tuomet būtų straipsniai "Kodėl geležinkelio pervažos šviesoforas išsijungia dar nepakilus atitvarui?".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Visur vagys ir žulikai, skriaudžia vargšą darbo žmogų.
    Traukinys seniai nuvažiavęs...
    Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekundžių vėliau.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.24, 20:58.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kadangi tema apie pervažas, o ne baudas, reikėtų akcentuoti ne nuobaudas už KET pažeidimus, o pervažų lempučių sureguliavimą.
    Lemputės užsidega - o, ne - anksčiau nei pradeda leistis užtvaras.
    Visur vagys ir žulikai, skriaudžia vargšą darbo žmogų.

    Komentuoti:

Working...
X