Parašė PredatorGTR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio pervažos
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai ir pas mus panašiai viekianti sistema. Įprastai tie šviesoforai pilnai pasikėlus užtvarui užgesta. Reikėtų gal pažiūrėti ne per kiek pakėlus užtvarą užgesta šviesoforo signalas, o kiek prieš nusileidžiant užtvarams jis įsijungia.
O jis pas mus įsijungė praktiškai beveik tiek pat laiko prieš nusileidžiant užtvarams (~14-15 s) kaip ir Vokietijoje. Tik čia taip sutapo, kad tik atsidarius pervažai, atvažiavo traukinys iš kitos pusės ir šviesoforai nenustojo mirgsėti, nes pervaža vėl užsidarė ir po ~15 s nuo užtvaro pasikėlimo jis vėl nusileido.
Esminis dalykas, kad vairuojama pagal KET, o ket reikalauja sustoti prie raudono pervažos signalo, visiškai nepriklausomai kokia užtvaro padėtis, jis yra ar jo nėra ir kt.
Vairuojant pagal KET teoriškai ir avarijos neturėtų vykti, bet kažkodėl papildomai diegiama daugybė saugumą didinančių sprendinių. Mano pateikti pavyzdžai rodo kad ne tik pas mus daroma tokia klaida. Niekas neteisina tokio važiavimo per raudoną, bet užuot tarkavę pagal pilną programą, apsiribotų bauda ir paleistų šviečiamųjų video per spaudą apie daromą klaidą. Bet juk lengviau bausti.... padaryti kaip Vokietijoje net nereik tikėtis... juk reljefas ne toks....8D
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąBahnübergang Zerpenschleuse (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
Bahnübergang Stralsund (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
Vokietijoje šviesoforas užgęsta su kylančiu užtvaru... tvarka yra tvarka...
Ir niekas jų nenulaužo... tad tokias situacijas galima būtų lengvai eliminuoti....
O jis pas mus įsijungė praktiškai beveik tiek pat laiko prieš nusileidžiant užtvarams (~14-15 s) kaip ir Vokietijoje. Tik čia taip sutapo, kad tik atsidarius pervažai, atvažiavo traukinys iš kitos pusės ir šviesoforai nenustojo mirgsėti, nes pervaža vėl užsidarė ir po ~15 s nuo užtvaro pasikėlimo jis vėl nusileido.
Esminis dalykas, kad vairuojama pagal KET, o ket reikalauja sustoti prie raudono pervažos signalo, visiškai nepriklausomai kokia užtvaro padėtis, jis yra ar jo nėra ir kt.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Spoorwegovergang Carmiano-Magliano (I) // Railroad crossing // Passaggio a livello
Spoorwegovergang Dolianova (I) // Railroad crossing // Passaggio a livello
Italai kylantį užtvarą supranta lygiai taip pat 8D, bet čia italai ten įprasta per raudonas važiuoti
Bahnübergang Zerpenschleuse (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
Bahnübergang Stralsund (DE) // Railroad Crossing // Bahnübergang
Vokietijoje šviesoforas užgęsta su kylančiu užtvaru... tvarka yra tvarka...
Ir niekas jų nenulaužo... tad tokias situacijas galima būtų lengvai eliminuoti....
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia išvis per idiotizmas kelti klausimą:
„Nesu kalta. Ne aš esu ta pavojinga – atvirkščiai, aš nukentėjau, nes grėsmė kilo man ir mano vaikams! Kas atsakytų, jei mus nublokštų traukinys?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Dėl važiavimo per geležinkelį teisiama daugiavaikė mama puola: „Ne aš esu ta pavojinga – grėsmė kilo man ir vaikams!Policija į situaciją pažiūrėjo tiesmukai: vairuotoja, geležinkelio pervažą kirtusi degant raudonam šviesoforui, nusipelnė baudos ir vairuotojos pažymėjimo atėmimo, net jeigu ji yra daugiavaikė nepilnamečių motina. Tuo metu pati vairuotoja perėjo į puolimą: teismą užvertė tiek emociniais, tiek juridiniais argumentais: „Nesu kalta. Ne aš esu ta pavojinga – atvirkščiai, aš nukentėjau, nes grėsmė kilo man ir mano vaikams! Kas atsakytų, jei mus nublokštų traukinys?
Policija pažeidimą fiksavo 2024 m. rugsėjį, kai sostinėje, atkarpoje tarp Vilniaus ir Naujosios Vilnios, I. B. vairuojamas visureigis kirto geležinkelio pervažą degant raudonam šviesoforo signalui. Incidentą užfiksavo geležinkelio saugumo vaizdo kameros. Policija surašė vairuotojai pažeidimo protokolą, skirdama minimalią 360 eurų baudą ir du mėnesius uždraudė vairuoti.
Straipsnyje yra video. Važiuot per raudoną ir dar bliaut, kad kažkas kitas kaltas - sorry, čia jau 4G vairuotojos Janinos lygio absurdas.
Bet, kaip sakė gynybinio vairavimo ekspertas:
Parašė Romas Rodyti pranešimąTraukinys seniai nuvažiavęs...
Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekundžių vėliau.
Jei rimtai, iš techninės pusės suveikė viskas taip, kaip ir turėjo suveikti - pravažavo elektrinis traukinys, pervaža atsilaisvino, tačiau nespėjus išsijungti signalizacijai pervažą aktyvavo dyzeliukas. Vienintelė bėda - supermamytės nekantrumas.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Jašiūnų pervaža kelyje KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai
Foto 2024.06
Vaizdas važiuojant nuo Jašiūnų link Rūdninkų
Foto 2025.02
Vaizdas nuo Jašiūnų stoties link Jašiūnų miestelio
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Geležinkelių pervažos Šalčininkų rajone. Visos jos kerta geležinkelį Vilnius - Stasylos -Lyda
www.mapy.cz
Arčiausiai Baltarusijos sienos, kelyje RK3927 Tribonys – Karolina esanti Tribonių pervaža
Foto 2012.05
Vaizdas važiuojant nuo Šalčininkų / Benekainių pasienio punkto link Tribonių
Vaizdas Baltarusijos sienos link
Šviesoforas yra jau Baltarusijos teritorijoje
Tartoko pervaža kelyje KK126 Šalčininkai – Butrimonys – Eišiškės
Sovietų laikais čia buvo stotelė Velikjije solečniki, kuri priklausė ne Pabaltijo, o Baltarusijos gležinkeliams
Foto 2012.05
Vaizdas važiuojant nuo Eišiškių link Šalčininkų
Vaizdas link Baltarusijos sienos
Vaizdas link naujojo pasienio terminalo
Jis tapo mažiau reikalingas, kai 2022 metais sustojo trąšų krovinių srautai
Čiužakampio pervaža kelyje RK3907 Šalčininkai – Čiužiakampis – Mažosios Sėlos
Foto 2008.08
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkretus pavyzdys, Kretinga, gatvėje link Darbėnų... Dar kažkur prie Telšių kažką panašaus mačiau...
Aš esu ten ėjęs per senąją pervažą, dabartinės bevardės gatvės nuo Dvaro tilto tęsinyje. Galvojau, bent per ją paliko praėjimą...
Nesulaiksi.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKelios iš atminties, turinčios atskirus šviesoforus pėstiesiems.
Komentuoti:
-
Fotografas Stanislovas Lukošius (1906 - 1997)
Petrašiūnų geležinkelio pervaža I.Černiachovskio (dab. R.Kalantos) g. šalia statomos Kauno ketaus liejyklos 1960 m.
Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 1831
https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/75160302
Pirminės apskaitos numeris KMM GEK 2242
https://www.limis.lt/valuables/e/48941776/420199256
Kauno miesto muziejus. Fotonegatyvų albumas. Stanislovas Lukošius. "Kaunas tarybiniais metais - 60". II dalis.
Komentuoti:
-
Kelios iš atminties, turinčios atskirus šviesoforus pėstiesiems.
Juodšiliai (šviesoforas + atitvaras)
https://maps.app.goo.gl/e9Dwxx32feB3mSzR8
Video nuo ~04:00
Gustonys (šviesoforas)
https://maps.app.goo.gl/s8Qnkh3xgBj8F9VbA
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąOrdnung šalyje pervažas uždaro ir pėstiesiems. Ir kol neišsijungia raudona, niekas neina.
Nežinia, ar Lietuvoje yra pervažų su atskiru dėmesiu pėstiesiems
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGrįžtame į temą.
Fin.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąSudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų
Tai vadinasi sliekų ieškojimu ant sauso asfalto.
Ši tema ne apie sliekų paiešką (kuo tamsta bandai užsiimti), o apie geležinkelio pervažas.
Grįžtame į temą.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.22, 20:34.
Komentuoti:
-
Sudarote tokį įspūdį iš pastarųjų temų replikų - prekaištai kelio tiesimui pagal dabartinius europinius standartus, geležinkelio pervažų (pati nesaugiausia vieta keliuose) saugumo garantų kvestionavimas, vietoj padėkos jiems. Juk aiškiai raiškiai matosi, kad šviesioforas neleidžia eismo, iki sulyg užkardas nepakilo. Jei būtūmėt kitoje standartų pusėje, vairuotoją įvardintumet žiople, kuri pati kalta, kad jai povarpa 2s išlaukimui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąMatosi, kad Romas atstovauja ....
Jei kas nors tamstai vaidenasi, tai žegnokis ar apsilankyk pas specialistus.
Komentuoti:
-
Matosi, kad Romas atstovauja nuostatas nemėgstančias taisyklių ir standartų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTraukinys seniai nuvažiavęs...
Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekunčių vėliau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąVisur vagys ir žulikai, skriaudžia vargšą darbo žmogų.
Nieko neatsitiktų, jei šlagbaumas pakiltų pora sekundžių vėliau.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.24, 20:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: