Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Smagu paskaitinėti, kad ir Lietuvoje kažkas vyksta ir "Lietuvos Geležinkeliai" nestovi vietoje. O saugumo geležinkelio pervažose prevencijai man labiausiai patinka šis Top Gear filmukas

    http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI
    Filmukas geras.. Bet yra ir mase tikru tokiu ivykiu, kai masina buvo netuscia... Pas mus kai kam per raudona signala vaziuoti yra norma, taciau neretai tai uzmokama brangiausiu turtu - gyvybe..
    http://www.youtube.com/watch?v=tmaWysLpwD8

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Užvakar (antradienį, birželio 17 d.) iš Kauno 9:55h į Kybartus išvažiavo D1, kurio galiniai (varikliniai) vagonai dažyti tokiom spalvom kaip tas nuotraukoje TEP70, tok vidurinis raudonai ir geltonai, o šiandien iš Kauno 12:35h į Marijampolę išvažiavo D1 visas tokiom spalvom. Įspūdžio kažkaip neliko. Kiek galiu pasakyti iš prisiminimų, dyzeliniame ir elektriniame traukinyje netinka skirtingų vagonų spalvų maišalynė.
    Smagu paskaitinėti, kad ir Lietuvoje kažkas vyksta ir "Lietuvos Geležinkeliai" nestovi vietoje. O saugumo geležinkelio pervažose prevencijai man labiausiai patinka šis Top Gear filmukas

    http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nereti tokie bakstelėjimai šilumvežiu ir privažiuojamuosiuose keliuose į Klaipėdos uostą, būna ir kitur.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė J.Vitkus knygoje „Automobilių eismas ir avarijos“(1978)

    Yra vietų, kuriose likę ženklai ir bėgiai primena, kad čia kažkada būta pervažos. Ištisais metais niekas nematė čia važiuojant traukinio. Vairuotojai pripranta prie bėgių ir nebesisaugo, o traukiniai ima kartais per pravažiuoja. Taip atsitiko Kalvarijos rajone. Seniai nenaudotais bėgiais atpūškavo traukinys su remontininkų brigada. Kada autobuso ПАЗ-652 vairuotojas jį pamatė, buvo per vėlu. Visu greičiu rėžėsi į keleivinį vagoną su darbininkais. Vagonas nuvirto ant šono, keli darbininkai susižeidė. Autobuse važiavo apie 30 mokinių, laimei nė vienas nesusižeidė.

    Šia avarija domėjausi ilgai, nors smalsumą riboti vertė pasienio zona.
    Metų nustatyti nepavyko, bet kiek suprantu, avarija įvyko 1960-1966 m. Vietą nujaučiu – kelio Sangrūda-Mockai pervažą geležinkelio tarpstotėje Mockava-Trakiškės. Avarijos pėdsakus uždildė laikas, bet įdomumo išlieka. Labiausiai – dėl tuometiniame pasienyje su Lenkija galiojusių paslapčių.
    Pavyko rasti avarijos nuotrauką. Joje matyti ПАЗ-652 autobusas, maršruto trafarete – užrašas „Kapsukas-Kalvarija-kolūkis „Tarybinis Artojas“. Kur Lenkijos pasienyje buvo toks kolūkis, kur kito autobuso maršruto gale buvęs kolūkis „Pasienietis“, neaišku ir dabar, bet abejonių dėl kelio Sangrūda-Mockai kažkaip nelieka. Nuotraukoje matyti pasviręs (šonu dar neapvirtęs) tuomet jau iš mados beišeinąs žalias siauralangis keleivinis vagonas. Tiesa, įdomu – kaip rusiškas vagonas pateko ant 1435mm vėžės bėgių. Išsiaiškinti vėl nepavyko, nes kiek kartų būta Šeštokų stotyje, tokio vagono ant 1435mm vėžės bėgių matyti netekę. Nuotraukoje dar matyti traukinio vilkikas – AГМу markės autodrezina (su keliamojo krano „gerve“). Tokia sovietmečiu Šeštokų stotyje ant 1435mm vėžės bėgių stovėdavo nuolat, remontu iį Kauną būdavo parvežama vagonu-platforma.
    Po nuotrauka prierašas: „tai grubus eismo taisyklių pažeidimas važiuojant per nesaugomą geležinkelio pervažą“.
    Jokiame tais laikais knygynuose pardavinėtame žemėlapyje nepažymėtame geležinkelyje įvykusi avarija ir avarijų vitrinose patalpinta nuotrauka mįslių kėlė daug kam. Vyresni „dėdės“ kalbėjo, kad keleivinis traukinys su tokiais siauralangiais vagonais važinėja maršrutu Alytus-Šeštokai-Alytus. Taip, toks važinėjo nuo 1967 iki 1972 m. Bet autobuso maršrutas iš Kalvarijos į tuometinį „Tarybinio Artojo“ kolūkį šio traukinio maršrutą nekirto. Ir tik negreit pavyko nustatyti, kad kelią Kalvarija-Rudamina-Lazdijai ties Mockavos stotimi kerta nežinomas geležinkelis (čia beveik prilygo tarybinio kino siužetams apie žvalgų atradimus antrojo pasaulinio karo metais).
    Autobuso avarija geležinkelio tam tikrų pasekmių sukėlė. Keleivių saugumu ypač sunerimo tuometinis vežėjas (autobuso „savininkas“) – Kapsuko autotransporto įmonė. Netrukus buvo sutrumpinta keletas priemiestinių maršrutų. Koks likimas ištiko maršrutą į tuometinį „Tarybinio artojo“ kolūkį, nežinau. Keliu iš Jusevičių į Būdvietį ėjęs maršrutas buvo sutrumpintas iki Kvietkinės, maršrutas į Lazdijus per Rudaminą sutrumpėjo iki stotelės „Naujoji Mockava“ (tikriausiai kažkur netoli Mockavos geležinkelio stoties). Lazdijų ATĮ (kurios maršrutai per Mockavos-Trakiškių geležinkelį ėjo į Kalvariją ir net tarpmiestinis į Kauną) nesureagavo: autobusai važinėjo kaip važinėję.
    Autobuso avarijos geležinkelio Mockava-Trakiškės pervažoje atsiliepė kitame tuometinio Kapsuko rajono pakraštyje – netoli Višakio Rūdos. Agurkiškių kaimo gyventojai pageidavo autobuso. Nes jiems į Višakio Rūdą yra 10 km, ne ką mažiau iki artimiausios stotelės kelyje Kazlų Rūda-Višakio Rūda. Ir tuometinės Kapsuko ATĮ viršininkai atsakė, kad autobuso pravedimas negalimas dėl kelyje Višakio Rūda-Agurkiškės esančios nesaugomos geležinkelio pervažos. Vietiniame laikraštuke paminėta pervaža vėl kėlė didelę mįslę, nes minimas vieškelis geležinkelį Kaunas-Kybartai nekerta. Ir negreit vaikiško smalsumo dėka pavyko dviračiu pasiekti minimą žvyrkelį ir juo pavažiavus ~9 km rasti Ežerėlio durpių įmonės siauruko pervažą. Autobusas į Agurkiškę buvo pravestas tik toje pervažoje įrengus atitinkamus užtvarus. Normali jų padėtis buvo „užtvertas geležinkelis“, o kai traukinukas atvažiuodavo, tai mašinistui belikdavo užtvarą perkelti atitveriant bėgius, užtveriant kelią (tiesa, kiek pastebėjau kažkada 1980-1986 metais, durpyno geležinkelininkai išmoko tą tvorą palikti taip, kad pravažiuotų traukinukas ir nesitrukdytų eismas keliu).
    Netaip toli nuo Agurkiškių esančiame kitame kelyje, kuris veda iš Kazlų Rūdos į Pažėrus, autobuso Kaunas-Pažėrai-Kazlų Rūda pravedimui šių „tvorų“ (kiek žinau, tokios dabar yra siauruko pervažoje Anykščiuose) neprireikė, kelyje Zapyškis-Griškabūdis pervaža per siauruką į Novaraisčio durpyną autobusų eismą iš Vilkaviškio ir Šakių per Griškabūdį į Kauną nenutraukė, netgi nesutrukdė pravesti naują maršrutą Kaunas-Griškabūdis-K.Naumiestis-Kybartai (deja, išsilaikė neilgai).
    Besidomint avarija, teko susitikti ir su knygos „Automobilių eismas ir avarijos“ autoriumi. Jis prisistatė kaip techninės kriminalistikos ekspertas, nagrinėjęs autobuso susidūrimo su traukiniu smulkmenas, o avarijos vietą tiksliai įvardinti negalėjo, prisipažino, suklydo minint rajoną (Kalvarijos rajono tada jau nebuvo).
    Istorija sena...
    Bet ar nenutiks kada kažkas panašaus šiandieną kuriame nors uždarytu atrodančiame geležinkelyje ? Kad ir Kretinga-Skuodas, Mažeikiai-Laižuva, Jonava-Rizgonys ...
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.16, 23:44.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    yep. pamiršau pridurti. mačiau Anykščiuose, kai mašinistas išlipa uždaro rankiniu būdu pervaža. pravažiuoja, vėl atidaro ir toliau važiuoja.

    P.S. aš tuo metu buvau tam siauruke , todėl neatsimenu galėjo būti ir mašinisto padėjėjas
    Taip, ir man teko važiuoti tuo siauruku. Bet jo greitis tik iki 12 km/h, nepalyginsi su plačiaisiais...

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uztat yra siauruju gelezinkeliu pervazu, kurios net nera pazymetos kelio zenklais. O traukiniai vazineja.
    As cia apie durpynu siauruosius...
    yep. pamiršau pridurti. mačiau Anykščiuose, kai mašinistas išlipa uždaro rankiniu būdu pervaža. pravažiuoja, vėl atidaro ir toliau važiuoja.

    P.S. aš tuo metu buvau tam siauruke , todėl neatsimenu galėjo būti ir mašinisto padėjėjas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Uztat yra siauruju gelezinkeliu pervazu, kurios net nera pazymetos kelio zenklais. O traukiniai vazineja.
    As cia apie durpynu siauruosius...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    filmuko nežiūrėjau (tingiu), tačiau galiu pasakyti, kad rankiniai užtvarai yra visose pervažose su sargu (kaip atsarginiai užtvarai) bei privačiose pervažose.
    Kadangi skubėjai parašyti nepažiūrėjęs tą filmuką, tai nepamatei vienos "smulkmenos". Žinoma, gal suklaidino tas mano išsireiškimas "rankiniu būdu". Žiūrint filmuką, matyti kaip pervažos budėtojas (sargas) užtvarą (pagrindinį) nuleidžia ir pravažiavus traukiniui pakelia sukdamas tokią rankeną. Tai ir norėjau atkreipti dėmesį, kad Lietuvoje tokių vaizdelių tur būt jau nepamatysime...

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Garvežį Lietuvoje gal pamatysime, vaizdelių su rankiniu būdu pakeliamais-nuleidžiamais pervažų užtvarais – tikriausiai ne... Kaip šitame filmuke
    http://www.youtube.com/watch?v=7_ywvA0roi8&NR=1
    filmuko nežiūrėjau (tingiu), tačiau galiu pasakyti, kad rankiniai užtvarai yra visose pervažose su sargu (kaip atsarginiai užtvarai) bei privačiose pervažose.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
    Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
    O ka gali zinot, gal kada ir ateis tokia diena
    Garvežį Lietuvoje gal pamatysime, vaizdelių su rankiniu būdu pakeliamais-nuleidžiamais pervažų užtvarais – tikriausiai ne... Kaip šitame filmuke
    http://www.youtube.com/watch?v=7_ywvA0roi8&NR=1

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lesu Kauno valdzia neturi... Laukia vyriausybes paramos...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    As rasiau, kad yra 8. Viena karta vaziuodamas skaiciavau, gal apsirikau.
    Is tiesu primiausiai reiketu statyti viadukus Lentvaryje, Amaliuose ir Neveronyse. Cia daugiausiai problemu ir pravaziuoja daugiausiai tiek traukiniu, tiek ir automobiliu. Mariu gatveje vaziuoja tik keleiviniai. Be to ten ir automobiliu srautai mazesni, o traukinio greitis ten nesiekia 100 km/h.
    Dar yra ir kituose ruozuose problematisku pervazu - kad ir pora pervazu Radviliskyje, kurios yra daznai uzdaromos, nes ne tik traukiniai pravaziuoja, bet ir manevravimas vyksta. Ypac plati yra pervaza J. Basanaviciaus g. - ten gal 6 ar 7 keliai.
    Važiuojant traukiniu kiek sunkoka pastebėti pervažą Kariotiškių stotelėje. Joje vairuotojai turi madą važiuoti mirksint raudonoms šviesoms, tai eismo saugumui grėsmė iškyla.
    Neveronyse problema - ilgas prekinis traukinys sulaikomas prieš Palemono stotį ir galas blokuoja pervažą (nevažiuoja pats, neleidžia važiuoti autotransportui).
    Per Marių gatvės Palemone pervažą prekiniai traukiniai važiuoja. Ji yra dar neatsiskyrus atšakai į Rokus. Prekiniai dabar nevažiuoja per Amalių pervažą, bet automobilų eismui nuo to ne ką lengviau: elektrinis "kamščius" sudaro. Ir gaila, kad pasinaudojant dėl uždaryto tunelio sumažėjusiu traukinių eismu Amalių pervažoje nė nepradedama ruoštis viaduko statybai.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.09.10, 18:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    As rasiau, kad yra 8. Viena karta vaziuodamas skaiciavau, gal apsirikau.
    Is tiesu primiausiai reiketu statyti viadukus Lentvaryje, Amaliuose ir Neveronyse. Cia daugiausiai problemu ir pravaziuoja daugiausiai tiek traukiniu, tiek ir automobiliu. Mariu gatveje vaziuoja tik keleiviniai. Be to ten ir automobiliu srautai mazesni, o traukinio greitis ten nesiekia 100 km/h.
    Dar yra ir kituose ruozuose problematisku pervazu - kad ir pora pervazu Radviliskyje, kurios yra daznai uzdaromos, nes ne tik traukiniai pravaziuoja, bet ir manevravimas vyksta. Ypac plati yra pervaza J. Basanaviciaus g. - ten gal 6 ar 7 keliai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kažkas forume rašė, kad tarp Vilniaus ir Kauno stočių yra 8 pervažos. Aš randu 9 (devynias). Kiek žinau, jau kažkur 35 metai sukanka nuo pranašų apie elektrinių traukinių važiavimą iš Vilniaus į Kauną per 50 minučių. Manau, tokiems greičiams tos pervažos kliūtimi yra. Ir mašinistui traukinį vedant 120 km/h greičiu ne kas kita o pervaža yra baisiausia vieta. Ypač- vadinama nesaugoma pervaža, o saugomos yra tik Lentvario, Žaslių stotyse, taip pat ties Neveronimis, Marių g. ir Amalių stotelėje (abi Kaune).

    Komentuoti:


  • Ocelotas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Taip, jūs teisus.
    Gerai į nuotrauką neįsižiūrėjęs, šį kartą suklydau aš.
    Nuotraukoje tikrai užfiksuota Gedimino gatvės pervaža Marijampolės mieste, o ta maža gatvelė yra yra Telšių gatvė.
    Gerai, kad nors taip šioje temoje ledai pajudėjo...


    Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
    O ka gali zinot, gal kada ir ateis tokia diena

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.
    Taip, jūs teisus.
    Gerai į nuotrauką neįsižiūrėjęs, šį kartą suklydau aš.
    Nuotraukoje tikrai užfiksuota Gedimino gatvės pervaža Marijampolės mieste, o ta maža gatvelė yra yra Telšių gatvė.
    Gerai, kad nors taip šioje temoje ledai pajudėjo...


    Lietuvos geležinkelių pervažose šitokių vaizdelių jau nepamatysi... http://www.youtube.com/watch?v=9itNP...eature=related
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.12, 00:05.

    Komentuoti:


  • Duff
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.
    tikra tiesa

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Lenkijos geležinkelių fanas įamžinęs geležinkelio pervažą Marijampolėje.
    http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=816
    Tai Saulės gatvės pavaža, kurioje automobilio ir traukinio susidūrimų būta daug. Lygiagrečiai bėgių eina Geležinkelio gatvė.
    Apie šią pervažą, manau, šioje temoje diskusijų bus.
    Tai kad čia Gedimino gatvės pervaža prie stoties. Šalia Saulės gatvės pervažos nėra tos mažos gatvelės, einančios šalia geležinkelio.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lenkijos geležinkelių fanas įamžinęs geležinkelio pervažą Marijampolėje.
    http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=816
    Tai Saulės gatvės pavaža, kurioje automobilio ir traukinio susidūrimų būta daug. Lygiagrečiai bėgių eina Geležinkelio gatvė.
    Apie šią pervažą, manau, šioje temoje diskusijų bus.

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Na šiaip pervažose, kiek bent jau esu mates, žmonės stovi ir laukia. Kad ir kiek ilgai, bet nerizikuoja. O jeigu užges mašina?

    Komentuoti:

Working...
X