Parašė dts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio pervažos
Collapse
X
-
Sveiki,Taigi papasakosiu kaip važiuodamas i Kėdainius pakliuvau į avarija su traukiniu,Pradėkim.
Taigi važiavau aš kartą į Kėdainius su vakariniu traukiniu(lokomotyvas TEP60) viskas kaip priklauso,gražus vakaras buvo, įlipome i traukini ir pajudėjome iš Klaipėdos link Kėdainių.
Važiuodami jau per Gudžiūnų pervažą (apie 35 km nuo kėdainiu)Girdime labai dideli trenksma,ir paskui paaiškėja kad po mumis palindo BMW automobilis su kuriuo važiavo 4 asmenys,prastovėjome ten gal kokis ~3-4 val ir pajudėjome atgal į Klaipėdą...pasikeisti lokomotyvo,na išvažiave buvome su 5 valandos traukiniu taigi i Kėdainius atvažiavome apie ~11val,Klaipėdoje dauguma žmonių kurie važiavo toliau negu Kėdainiai išlipo ir pasiliko Klaipėdoje.Na video daugiau jum parodys:
Komentuoti:
-
Kadangi vis daugiau nauju automobiliu gaminama su sviesos diodu zibintais - galiniais, o greitu metu ir priekiniais artimio ir tolimos sviesos - jau prototipai yra. Dar keli metai ir tai bus masineje gamyboje. Tuo tarpu dienines sviesoms sviesos diodu zibintai jau ir dabar techniskai realizuoti.
Taip kad snekos apie kuro sanaudu padidejima naudojant tokius zibintus bus nepagristos. 5 W sviesos diodu modulis x 2 vnt = 10 W. Kad diena sviestu ir galiniai zibintai nera reikalo. Ir dienines sviesos bus tik priekines. Todel jie sunaudos maziau energijos nei radijas.
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKuo tai susiję su geležinkelių pervažomis?
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, tai tikrai nepagelbes ir lokomotyvo sviesos
Kaip jau buvo rašoma, automobilių šviesos dienos metu šiek tiek sumažina nelaimingų atsitikimų skaičių.
Komentuoti:
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18653640
Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. [...] Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.
Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.
Komentuoti:
-
Kiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. Čia kiekviena šalis narė tvarkosi kaip jai reikia. O dėl šviesų naudojimo tai pilnai pritariu LT-1, kas nemato be šviesų, tai jokia lempa jam nebepadės. Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąMan atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.
Komentuoti:
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąSmalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?
yra talentu kas bando juos pritaikyti buityje
Komentuoti:
-
Parašė Tropico Rodyti pranešimąDiodai. Akivaizdžiai matosiŠiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom
Komentuoti:
-
Diodai. Akivaizdžiai matosiŠiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom
Komentuoti:
-
Smalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?
Komentuoti:
-
Klepočiai (Trakų raj., Rūdiškių sen.)
Traukiniui esant dar gan toli, pervažoje įsijungia garsinis signalas (skambutis).Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.03, 19:10.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, .....
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.), ne karta ir didelius sunkvezimius vairaves, tad viska is praktikos sako..
Kai blogas matomumas (rukas, lietus ir t.t.), tai be abejo zibintus ijungti butina, tada jie tikrai labai dideli efekta duoda.
Dar galima pagalvoti apie ekologija - zibintai reikalauja kuro daugiau (kad ir viena ar pora procentu daugiau), tad per visas masinas susidaro nemazas kiekis...
Man atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.
P.S.
Sorry uz rasinejima ne i tema, tuoj Vitas2 pareikalaus mane nubaustiPaskutinis taisė LT-1; 2008.10.24, 07:50.
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad Lenkijos PKS traukiniai į šeštokus visada atvažiuojua su įjungtais žibintais. Lietuvos geležinkeliuose mašinistai to nedaro. Realu tikėtis, kad degantys žibintai traukinį padarytų geriau matomu, ir pervažose avarijų sumažėtų.
Beje, cia ne i tema, bet kiek teko girdeti, daugelis vairuotoju profesionalu labai skeptiskai ziuri i automobiliu vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais - tam nera reikalo. Net ir susisiekimo ministerija pripazista, kad vazinejimas su sviesomis laukto efekto nedave.. Manau buvo idealiausias variantas vazineti su sviesomis nuo lapkricio 1 iki balandzio 1.
Beje, kiek girdejau, lenkai pas save jau atsauke vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais..
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠia avarija domėjausi ilgai, nors smalsumą riboti vertė pasienio zona.
Metų nustatyti nepavyko, bet kiek suprantu, avarija įvyko 1960-1966 m. Vietą nujaučiu – kelio Sangrūda-Mockai pervažą geležinkelio tarpstotėje Mockava-Trakiškės. Avarijos pėdsakus uždildė laikas, bet įdomumo išlieka. Labiausiai – dėl tuometiniame pasienyje su Lenkija galiojusių paslapčių.
Pavyko rasti avarijos nuotrauką. Joje matyti ПАЗ-652 autobusas, maršruto trafarete – užrašas „Kapsukas-Kalvarija-kolūkis „Tarybinis Artojas“. Kur Lenkijos pasienyje buvo toks kolūkis, kur kito autobuso maršruto gale buvęs kolūkis „Pasienietis“, neaišku ir dabar, bet abejonių dėl kelio Sangrūda-Mockai kažkaip nelieka...
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNereti tokie bakstelėjimai šilumvežiu ir privažiuojamuosiuose keliuose į Klaipėdos uostą, būna ir kitur.
Bet va kaip mano aprašytu atveju bijota iš Marijampolės maršrutinius autobusus leisti į Lazdijus per Rudaminą, netgi per siauruko pervažą į Agurkiškę...
Prieš kelis metus įdomi avarija atsitiko kelyje Jurbarkas-Tauragė. Siauruko pervažoje traukinuką taranavo "fūra".
Pastebėjau, kad Lenkijos PKS traukiniai į Šeštokus visada atvažiuojua su įjungtais žibintais. Lietuvos geležinkeliuose mašinistai to nedaro. Realu tikėtis, kad degantys žibintai traukinį padarytų geriau matomu, ir pervažose avarijų sumažėtų.Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.24, 07:02.
Komentuoti:
Komentuoti: