Parašė X3dO
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio pervažos
Collapse
X
-
Video reportaže sakė, kad vienai aštuoniolika, kitai - tik šešiolika metų. Tai ta vyresnė mirė paskutinė, jau po susidūrimo.
-
Na taip o dar gi buvo visai jaunu merginu automobilyjeParašė dts Rodyti pranešimąkraupu...
Komentuoti:
-
Sveiki,Taigi papasakosiu kaip važiuodamas i Kėdainius pakliuvau į avarija su traukiniu,Pradėkim.
Taigi važiavau aš kartą į Kėdainius su vakariniu traukiniu(lokomotyvas TEP60) viskas kaip priklauso,gražus vakaras buvo, įlipome i traukini ir pajudėjome iš Klaipėdos link Kėdainių.
Važiuodami jau per Gudžiūnų pervažą (apie 35 km nuo kėdainiu)Girdime labai dideli trenksma,ir paskui paaiškėja kad po mumis palindo BMW automobilis su kuriuo važiavo 4 asmenys,prastovėjome ten gal kokis ~3-4 val ir pajudėjome atgal į Klaipėdą...pasikeisti lokomotyvo,na išvažiave buvome su 5 valandos traukiniu taigi i Kėdainius atvažiavome apie ~11val,Klaipėdoje dauguma žmonių kurie važiavo toliau negu Kėdainiai išlipo ir pasiliko Klaipėdoje.Na video daugiau jum parodys:
Komentuoti:
-
Kadangi vis daugiau nauju automobiliu gaminama su sviesos diodu zibintais - galiniais, o greitu metu ir priekiniais artimio ir tolimos sviesos - jau prototipai yra. Dar keli metai ir tai bus masineje gamyboje. Tuo tarpu dienines sviesoms sviesos diodu zibintai jau ir dabar techniskai realizuoti.
Taip kad snekos apie kuro sanaudu padidejima naudojant tokius zibintus bus nepagristos. 5 W sviesos diodu modulis x 2 vnt = 10 W. Kad diena sviestu ir galiniai zibintai nera reikalo. Ir dienines sviesos bus tik priekines. Todel jie sunaudos maziau energijos nei radijas.
Komentuoti:
-
Berods šituoParašė spirit Rodyti pranešimąKuo tai susiję su geležinkelių pervažomis?
Nors pats nesutinku dėl to...Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, tai tikrai nepagelbes ir lokomotyvo sviesos
Kaip jau buvo rašoma, automobilių šviesos dienos metu šiek tiek sumažina nelaimingų atsitikimų skaičių.
Komentuoti:
-
Kuo tai susiję su geležinkelių pervažomis?Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18653640
Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18653640Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąKiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. [...] Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.
Smagu skaityti tokias kategoriškas ir subjektyvias nuomones.
Komentuoti:
-
Kiek žinau, tai nėra jokių ES direktyvų dėl šviesų naudojimo dieną nei autotransporte, nei geležinkeliuose. Čia kiekviena šalis narė tvarkosi kaip jai reikia. O dėl šviesų naudojimo tai pilnai pritariu LT-1, kas nemato be šviesų, tai jokia lempa jam nebepadės. Be abejo šviesų naudojimas dieną - n e r e i k a l i n g a s.. nei autotransporte, nei geležinkeliuose.
Komentuoti:
-
Visko gali buti... Galbut ateityje net ES direktyvomis gali buti ivesti reikalavimai vazineti istisus metus istisa para su ijungtomis sviesomis. Juk pagal ES reikalavimus (skaiciau kazkur) jau privaloma i naujus automobilius montuoti specialius dienos zibintus. Taigi dabar nauji automobiliai turi tureti priekyje 4 tipu sviesas - gabaritus, trumpasiais, ilgasiais ir dienines.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąMan atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.
Komentuoti:
-
cha vieno skrytulio kaina sako apie 1000ltParašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąSmalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?
yra talentu kas bando juos pritaikyti buityje
Komentuoti:
-
Specialiai fotkinau šviečiančius, kad matytųs...Parašė Tropico Rodyti pranešimąDiodai. Akivaizdžiai matosi
Šiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom
Komentuoti:
-
Diodai. Akivaizdžiai matosi
Šiaip seniai bemačiau pervažą su paprastom lempom
Komentuoti:
-
Smalsu - pervažų šviesoforuose naudojami led diodai ar paprastos lempos?
Komentuoti:
-
Klepočiai (Trakų raj., Rūdiškių sen.)
Traukiniui esant dar gan toli, pervažoje įsijungia garsinis signalas (skambutis).Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.03, 20:10.
Komentuoti:
-
smulkus pastebėjimas, Europinėje vėžėje nėra pervažų su šviesoforaisParašė LT-1 Rodyti pranešimąJei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, .....
Komentuoti:
-
Akivaizdu, bet vasara kai plieskia saule, buna, kad tu zibintu isvis nesimato kad jie dega, nes saule juos uzgozia. LT-1 turi profesionalo teises (sorry uz nekuklumaParašė Eimantas Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.
), ne karta ir didelius sunkvezimius vairaves, tad viska is praktikos sako.. 
Kai blogas matomumas (rukas, lietus ir t.t.), tai be abejo zibintus ijungti butina, tada jie tikrai labai dideli efekta duoda.
Dar galima pagalvoti apie ekologija - zibintai reikalauja kuro daugiau (kad ir viena ar pora procentu daugiau), tad per visas masinas susidaro nemazas kiekis...
Man atrodo, kad Lietuva po kazkiek (po metu keliu galbut) laiko atsauks reikalavima vazineti vasara su zibintais dienos metu.
P.S.
Sorry uz rasinejima ne i tema, tuoj Vitas2 pareikalaus mane nubausti
Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.24, 08:50.
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad su įjungtomis šviesomis automobilis geriau matomas, o būną momentų, kai iš priekio palei saulę važiuoja, be žibintų vos pamatytum.
Komentuoti:
-
Jei kazkas pries nosi 2 pakaitomis mirksinciu sviesoforo zibintu nemato, tai tikrai nepagelbes ir lokomotyvo sviesos (itin nejudriose pervazose, kur sviesoforo nebuna, susidurimai labai reti). Manyciau, jog nera jokio reikalo vazineti su ijungtomis svioesomis (aisku kitas reikalas kai blogas matomumas, rukas, lietus ir t.t., taciau siais atvejais ir yra ijungiamos sviesos).Parašė Vitas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad Lenkijos PKS traukiniai į šeštokus visada atvažiuojua su įjungtais žibintais. Lietuvos geležinkeliuose mašinistai to nedaro. Realu tikėtis, kad degantys žibintai traukinį padarytų geriau matomu, ir pervažose avarijų sumažėtų.
Beje, cia ne i tema, bet kiek teko girdeti, daugelis vairuotoju profesionalu labai skeptiskai ziuri i automobiliu vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais - tam nera reikalo. Net ir susisiekimo ministerija pripazista, kad vazinejimas su sviesomis laukto efekto nedave.. Manau buvo idealiausias variantas vazineti su sviesomis nuo lapkricio 1 iki balandzio 1.
Beje, kiek girdejau, lenkai pas save jau atsauke vazinejima istisus metus su ijungtais zibintais..
Komentuoti:
-
Iš žėmėlapio (1965 m.) ištraukos bus aiškiau, kur buvo "Tarybinis artojas" ir "Pasienietis"...Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠia avarija domėjausi ilgai, nors smalsumą riboti vertė pasienio zona.
Metų nustatyti nepavyko, bet kiek suprantu, avarija įvyko 1960-1966 m. Vietą nujaučiu – kelio Sangrūda-Mockai pervažą geležinkelio tarpstotėje Mockava-Trakiškės. Avarijos pėdsakus uždildė laikas, bet įdomumo išlieka. Labiausiai – dėl tuometiniame pasienyje su Lenkija galiojusių paslapčių.
Pavyko rasti avarijos nuotrauką. Joje matyti ПАЗ-652 autobusas, maršruto trafarete – užrašas „Kapsukas-Kalvarija-kolūkis „Tarybinis Artojas“. Kur Lenkijos pasienyje buvo toks kolūkis, kur kito autobuso maršruto gale buvęs kolūkis „Pasienietis“, neaišku ir dabar, bet abejonių dėl kelio Sangrūda-Mockai kažkaip nelieka...

Komentuoti:
Komentuoti: