Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio pervažos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLRD-1
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.

    tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
    fotkinta is CME3M, pro priekini langa is masinisto vietos, tiesiog del to kad kreiveje

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive
    nepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.

    tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    šilumvežis taip įdomiai nuo kelio nuslydęs
    na nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Man atrodo , šitos vietos ir video turiu

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    šilumvežis taip įdomiai nuo kelio nuslydęs

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Ta pati pervaza is silumvezio

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied
    Pervaža prie Panerių memorialo

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
    Kur kelias su mediniais pabėgiais - traukinys važiuoja tyliau. O dar tyliau - jei balastas ne skaldos, o žvyro. Žinoma, tokiais keliais ir traukinio greitis būna ne kažin koks. Priklauso kaip kelio konstrukcijos medžiagos sugeria garsą ir vibraciją. Atkreipkite dėmesį, kad garsas būna daug didesnis traukiniui važiuojant per metalinės konstrukcijos tiltus, negu per gelžbetoninius.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
    Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
    Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
    Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
    na tai priklauso ir nuo kelio kuriame ta pervaza, t.y.
    koks ir kokiu autotransporto priemoniu eismas ten yra vykdomas .
    Nors man asmeniskai tos gumos "skystokai" atrodo, "furos" jas lengvai ismina

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kiek teko vaziuot per "gumuotas" pervazas - visur jos gerai padarytos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ne visur STOP ženklas yra. Ir jei pervaža geležinkelio kreivėje yra, tai irgi negerai gaunasi.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
    Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
    Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
    Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
    Abejoju, ar apskritai visos pervažos tokios. Jei taip, tai matomai daroma dėl automobilių greičio, nes būna "asų", kurie pervažą prašoka net nepristabdę.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
    Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
    Geriausia būtų visiems nukapot...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
    Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
    Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
    Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied

    pervaza tarpstotyje Gimbogala - Baisogala.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ilgam užsidarančios pervažos

    Parašė Almis Rodyti pranešimą
    2009 08 08 Pušaloto g. pervaža. Uždaroma min. 15 min. iki traukinio

    Atvaizdas

    ...
    Atvyksta mūsų laukimo priežastis
    Atvaizdas

    Atvaizdas
    Tokia su didesniu vaizdelių kiekiu žinutė buvo temoje apie Panevėžio miesto geležinkelius

    http://www.miestai.net/forumas/showt...116#post363116

    Kažkada „žurnaliūgiškų“ galimybių daugiau turėdamas parašinėjau apie pusvalandžio prastovą Mauručių pervažoje (dabar prie jos pėdsakų kartais pastoviniuoju, transporto eiles prisimindamas...). Kažkuris įvykį aprašantis vadinosi straipsnukas „Mažas kelmas didelį vežimą verčia“.
    Tada po ilgo stovėjimo į Mauručius nuo Kauno pusės atvažiavo drezina. Tai dėl šio mini-riedmens autotransporto eilė nuo Veiverių pusės nutįso per visą Mauručių gyvenvietę.
    Matyt, drezina su kelio darbininkais buvo sustojusi jau pravažiavusi pervažos daviklį ir ten darbavosi.
    Bereikalingų pervažos užsidarinėjimų padažnėjimą pastebėjau vasarą, kai oro temperatūra būna aukščiausia. Kartą taip užsidarė ir traukiniui pravažiavus neatsidarė Amalių pervaža. Budėtojas pasiguodė, kad jo „būdelėje“ netgi telefonas veikti nustojo... Tada priežastį spėliodami kažkas užsiminė apie „elektronikos“ perkaitimus metalinėse dėžėse arba vario vagių pasidarbavimą. Pervažos budėtojas apie padėtį stočiai perdavė per stotelėje sustojusio elektrinio traukinio mašinistą.

    Kodėl rugpjūčio 8 d. taip ilgai išbuvo uždaryta pervaža Pušaloto gatvėje Panevėžyje?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    N. Vilnia
    Arimų g. pervaža.



    Pramonės g. pervaža (prie Elektrodepo st.).



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Marijampolės Gedimino g. pervaža.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Žaslių pervaža.



    Komentuoti:

Working...
X