
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio pervažos
Collapse
X
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąnepamirštu, ir nesiginčyju, kad fotkinta kitaip.
tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna nepamirsk kad silumvezis truputi platesnis nei vezes plotis ir cia dar kreive
tačiau.... jei teigsim, kad čia nekarpyta ir brauksim ašį per nuotrauką, kuri tokiu atveju sutampa su objektyvo ašimi, pamatysim kad ašis yra šalia griovio krašto. tokio plataus lomotyvo man asmeniškai neteko matyt, nebent fotkinta gerokai išlindus iš lokomotyvo ir dar papildomai ištiesus ranką
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąšilumvežis taip įdomiai nuo kelio nuslydęs
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąo ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
koks ir kokiu autotransporto priemoniu eismas ten yra vykdomas .
Nors man asmeniskai tos gumos "skystokai" atrodo, "furos" jas lengvai ismina
Komentuoti:
-
o ir traukinys vaziuodamas net prityla - t.y. kokybiskesnis kelias bent jau sprendziant is garso
Komentuoti:
-
Ne visur STOP ženklas yra. Ir jei pervaža geležinkelio kreivėje yra, tai irgi negerai gaunasi.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Komentuoti:
-
Dar vienas bendras klausimas apie pervažas.
Dauguma jų yra atnaujintos su guminėmis platformomis. Tik važiuojant per tokias Vakaruose pervažiuojama lygiai lygiai, o pas mus ne daug geriau nei prieš tai - su didžiausiomis bangomis peraukštėjimais...
Tai kam čia reikėtų nagus ar pirštus kapot, statybininkams, konstruktoriams ar tiems kas priima darbus?
Tiesiog pikta kai daroma naujomis medžiagomis, bet padaroma kreivai.
Komentuoti:
-
Ilgam užsidarančios pervažos
Parašė Almis Rodyti pranešimą
http://www.miestai.net/forumas/showt...116#post363116
Kažkada „žurnaliūgiškų“ galimybių daugiau turėdamas parašinėjau apie pusvalandžio prastovą Mauručių pervažoje (dabar prie jos pėdsakų kartais pastoviniuoju, transporto eiles prisimindamas...). Kažkuris įvykį aprašantis vadinosi straipsnukas „Mažas kelmas didelį vežimą verčia“.
Tada po ilgo stovėjimo į Mauručius nuo Kauno pusės atvažiavo drezina. Tai dėl šio mini-riedmens autotransporto eilė nuo Veiverių pusės nutįso per visą Mauručių gyvenvietę.
Matyt, drezina su kelio darbininkais buvo sustojusi jau pravažiavusi pervažos daviklį ir ten darbavosi.
Bereikalingų pervažos užsidarinėjimų padažnėjimą pastebėjau vasarą, kai oro temperatūra būna aukščiausia. Kartą taip užsidarė ir traukiniui pravažiavus neatsidarė Amalių pervaža. Budėtojas pasiguodė, kad jo „būdelėje“ netgi telefonas veikti nustojo... Tada priežastį spėliodami kažkas užsiminė apie „elektronikos“ perkaitimus metalinėse dėžėse arba vario vagių pasidarbavimą. Pervažos budėtojas apie padėtį stočiai perdavė per stotelėje sustojusio elektrinio traukinio mašinistą.
Kodėl rugpjūčio 8 d. taip ilgai išbuvo uždaryta pervaža Pušaloto gatvėje Panevėžyje?
Komentuoti:
Komentuoti: