Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tiesiog neradau kur ideti, o naujos temos kurti nenorejau.
    Mongolija. Mongolijos gelezinkelis yra TSRS ir Mongolijos bendra akcine bendrove, ikurta 1949 m. Dabar tai bendra Rusijos ir Mongolijos AB. Aisku, kad ir vezes plotis yra rusiskas, naudojama rusiski riedmenys. Nes iki 1949 m. Mongolijoje veike tik viena siaurojo gelezinkelio linija pastatyta 1938 m. padedant TSRS.

    Idomi nuotrauka vakar patalpinta parovoz.com.
    Du lokomotyvai 2M62M (eksportine modifikacija Mongolijos gelezinkeliams) traukia prekini traukini.

    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=160818&LNG=RU

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Tame marsrute nerekia keisti ratu, o pas mus reikia... arba visa traukini, kaip dabar yra. Ir dar, ko gero, elektros itampa sutampa.
    Rusijos puseje 3000V nuolatines itampos, o Suomijos - 25 kV kintamos itampos.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    ČS6 su keleiviniu traukiniu iš Helsinkio (priminti mūsų susisiekimą su Europa? )
    Atvaizdas
    Tame marsrute nerekia keisti ratu, o pas mus reikia... arba visa traukini, kaip dabar yra. Ir dar, ko gero, elektros itampa sutampa.

    Komentuoti:


  • zixelis
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Iš tikro - super. Negaliu atsitraukt, labai įdomu
    uzkabino ir mane

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Stotis Udelnaja (priešais ir metro stotis analogišku pavadinimu).


    Masinis zuikių šokinėjimas nuo platformos, platformą nuo miesto skiria turniketai. Teko ir man šokti, tik kitame gale, nes pervažos pusėje stovėjo "vochras" (apsaugos darbuotojas). Dibuny kasoje neįsigijome bilieto, o traukinyje taip ir nepriėjo joks konduktorius, tai velniai žino ką prie turniketų mums būtų pasakę...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Gal kam įdomu: Spalio geležinkelių viršininko pavaduotojas lietuviška pavarde.

    Atvaizdas
    To paties geležinkelio nuotraukos iš Sankt Peterburgo.
    Tarpstotis Levašovo-Beloostrov, stotelė Dibuny (kažkada stotimi buvo). Suomijos kryptis.
    2009 08







    Elektrovežis su dumpkarine "vertuške".


    ČS6 su keleiviniu traukiniu iš Helsinkio (priminti mūsų susisiekimą su Europa? )




    Pervažos budėtojo namelis:


    Elektrovežis VL10 su krovininiu sąstatu:

    Toje vietoje krovininiai ir keleiviniai maksimaliu greičiu laksto.

    R65 (Nippon Steel) 1996 m.


    Beloostrov-Levašovo
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.30, 21:55.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Gal kam įdomu: Spalio geležinkelių viršininko pavaduotojas lietuviška pavarde.

    Paskutinis taisė Combat; 2009.08.29, 20:47.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Radau interneto platybėse:
    http://www.railblog.ru/sadovyj-motovoz/
    Visai gražiai atrodo

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Truputis geležinkelio Vyborge:

    Stoties rūmai:


    Tiltas per Pilies sąsiaurį:


    Link Suomijos:


    Tiltas:


    Tilto pakeliamoji dalis (bet turbūt jau ilgai nekeliamas, bėgiai įprastinėmis tvarslėmis sujungti):


    Keleivinė stotis nuo tilto pusės:


    Elektrinis traukinys:


    Priemiestinio išvykimas. M62 su dviejais klasiniais vagonais:


    Du motoriniai veržliasukiai (tokį ir Vilniaus stoties pirmame kelyje besidarbuojant mačiau):


    Keleivinė stotis nuo viaduko:
    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.25, 23:34.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    Velniop, apie Š Korėja iki 5 ryto skaičiau, užsiprenumeravau ir lauksiu pratęsimo
    Šiaip super vaikinai - domisi geležinkeliais, todėl 1. dirba juose 2. keliauja jais po egzotiškas vietas 3. įdomiai aprašo įspūdžius su gausybe foto ir video
    Iš tikro - super. Negaliu atsitraukt, labai įdomu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prisipirko pribaltai metalo lauzo, nereikia viesojo transporto...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    traukiniai gal per skambiai pavadinta, šiek tiek prikabinamų vagonų... didesni keleivių srautai, didesnės skrydžių kainos, ryanair nėra ir pan. čia apie kryptis į Vakarų Europą.
    T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikalą
    Bet į Latviją juk bėgiai yra...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    traukiniai gal per skambiai pavadinta, šiek tiek prikabinamų vagonų... didesni keleivių srautai, didesnės skrydžių kainos, ryanair nėra ir pan. čia apie kryptis į Vakarų Europą.
    T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikalą
    Tiesa pasakius iš Vilniaus per Šeštokus į Varšuvą gaunasi lankstas, tiesiau būtų per Gardiną. Bet deja, yra kaip yra. Iš Kauno pozicijų žiūrint gaunasi beveik tiesiai.
    Kita vertus, iš Peterburgo į Varšuvą per Vilnių taip pat būtų arčiau, bet dabar važiuojama šiek tiek aplinkui. Šių maršrutų buvimas Rusijoje, matyt, tam didelės problemos nesudaro.
    Niekas netrukdo padaryti keletą prikabinamų vagonų ir Šeštokuose iš Talino ir Rygos, Berlyno ir panašiai.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 10:12.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Net keista, kad iš Rusijos yra traukiniai į Europą... O mes ne tik kad turime pasitenkinti vieninteliu traukiniu per Šeštokus, bet ir neturime susisiekimo tarp trijų Baltijos šalių...

    http://eng.rzd.ru/wps/portal/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068
    traukiniai gal per skambiai pavadinta, šiek tiek prikabinamų vagonų... didesni keleivių srautai, didesnės skrydžių kainos, ryanair nėra ir pan. čia apie kryptis į Vakarų Europą.
    T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikalą
    Paskutinis taisė zanaz; 2009.08.20, 00:59.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Net keista, kad iš Rusijos yra traukiniai į Europą... O mes ne tik kad turime pasitenkinti vieninteliu traukiniu per Šeštokus, bet ir neturime susisiekimo tarp trijų Baltijos šalių...

    http://eng.rzd.ru/wps/portal/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Atsakymas Udriui:

    1. forumo temos pavadinimas "Buvusios TSRS šalių geležinkeliai";
    2. ne visi forumo dalyviai turi savų nuotraukų, kad tik jas čia krautų;
    3. ne visi forumo dalyviai ieško ir randa tokių nuotraukų.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Būtų labai smagu, kad skelbtumėme tik savo foto. Svetimų foto pilnas internetas....

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Geležinkelių fotografijos iš Norilsko, Rusijos:

    http://www.home.ru/vt/norilsk/norilsk.html

    Kaip rašo wikipedija, tai vienas šiauriausių (amžino įšalo zonoje) ir labiausiai užterštų miestų. Nuo 2001 n. į jį neleidžiama patekti užsieniečiams.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Gal kam bus idomu

    http://vienna-pyongyang.blogspot.com/

    Du gelezinkelio darbuotojai is austrijos ir sveicarijos susiorganizavo kelione traukiniu
    Velniop, apie Š Korėja iki 5 ryto skaičiau, užsiprenumeravau ir lauksiu pratęsimo
    Šiaip super vaikinai - domisi geležinkeliais, todėl 1. dirba juose 2. keliauja jais po egzotiškas vietas 3. įdomiai aprašo įspūdžius su gausybe foto ir video

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Gal kam bus idomu

    http://vienna-pyongyang.blogspot.com/

    Du gelezinkelio darbuotojai is austrijos ir sveicarijos susiorganizavo kelione traukiniu

    Komentuoti:

Working...
X