Tiesiog neradau kur ideti, o naujos temos kurti nenorejau.
Mongolija. Mongolijos gelezinkelis yra TSRS ir Mongolijos bendra akcine bendrove, ikurta 1949 m. Dabar tai bendra Rusijos ir Mongolijos AB. Aisku, kad ir vezes plotis yra rusiskas, naudojama rusiski riedmenys. Nes iki 1949 m. Mongolijoje veike tik viena siaurojo gelezinkelio linija pastatyta 1938 m. padedant TSRS.
Idomi nuotrauka vakar patalpinta parovoz.com.
Du lokomotyvai 2M62M (eksportine modifikacija Mongolijos gelezinkeliams) traukia prekini traukini.
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...=160818&LNG=RU
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTame marsrute nerekia keisti ratu, o pas mus reikia... arba visa traukini, kaip dabar yra. Ir dar, ko gero, elektros itampa sutampa.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąIš tikro - super. Negaliu atsitraukt, labai įdomu
Komentuoti:
-
Stotis Udelnaja (priešais ir metro stotis analogišku pavadinimu).
Masinis zuikių šokinėjimas nuo platformos, platformą nuo miesto skiria turniketai. Teko ir man šokti, tik kitame gale, nes pervažos pusėje stovėjo "vochras" (apsaugos darbuotojas). Dibuny kasoje neįsigijome bilieto, o traukinyje taip ir nepriėjo joks konduktorius, tai velniai žino ką prie turniketų mums būtų pasakę...
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimą
Tarpstotis Levašovo-Beloostrov, stotelė Dibuny (kažkada stotimi buvo). Suomijos kryptis.
2009 08
Elektrovežis su dumpkarine "vertuške".
ČS6 su keleiviniu traukiniu iš Helsinkio (priminti mūsų susisiekimą su Europa?)
Pervažos budėtojo namelis:
Elektrovežis VL10 su krovininiu sąstatu:
Toje vietoje krovininiai ir keleiviniai maksimaliu greičiu laksto.
R65 (Nippon Steel) 1996 m.
Beloostrov-Levašovo
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.30, 21:55.
Komentuoti:
-
-
Truputis geležinkelio Vyborge:
Stoties rūmai:
Tiltas per Pilies sąsiaurį:
Link Suomijos:
Tiltas:
Tilto pakeliamoji dalis (bet turbūt jau ilgai nekeliamas, bėgiai įprastinėmis tvarslėmis sujungti):
Keleivinė stotis nuo tilto pusės:
Elektrinis traukinys:
Priemiestinio išvykimas. M62 su dviejais klasiniais vagonais:
Du motoriniai veržliasukiai (tokį ir Vilniaus stoties pirmame kelyje besidarbuojant mačiau):
Keleivinė stotis nuo viaduko:
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.25, 23:34.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąVelniop, apie Š Korėja iki 5 ryto skaičiau, užsiprenumeravau ir lauksiu pratęsimo
Šiaip super vaikinai - domisi geležinkeliais, todėl 1. dirba juose 2. keliauja jais po egzotiškas vietas 3. įdomiai aprašo įspūdžius su gausybe foto ir video
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimątraukiniai gal per skambiai pavadinta, šiek tiek prikabinamų vagonų... didesni keleivių srautai, didesnės skrydžių kainos, ryanair nėra ir pan. čia apie kryptis į Vakarų Europą.
T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikalą
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimątraukiniai gal per skambiai pavadinta, šiek tiek prikabinamų vagonų... didesni keleivių srautai, didesnės skrydžių kainos, ryanair nėra ir pan. čia apie kryptis į Vakarų Europą.
T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikalą
Kita vertus, iš Peterburgo į Varšuvą per Vilnių taip pat būtų arčiau, bet dabar važiuojama šiek tiek aplinkui. Šių maršrutų buvimas Rusijoje, matyt, tam didelės problemos nesudaro.
Niekas netrukdo padaryti keletą prikabinamų vagonų ir Šeštokuose iš Talino ir Rygos, Berlyno ir panašiai.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.20, 10:12.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNet keista, kad iš Rusijos yra traukiniai į Europą... O mes ne tik kad turime pasitenkinti vieninteliu traukiniu per Šeštokus, bet ir neturime susisiekimo tarp trijų Baltijos šalių...
http://eng.rzd.ru/wps/portal/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068
T.p. gal tiesesni ir geresni bėgiai, nes iš Lietuvos į Lenkiją atkarpa Marijampolė-Bialystokas žudo visą reikaląPaskutinis taisė zanaz; 2009.08.20, 00:59.
Komentuoti:
-
Net keista, kad iš Rusijos yra traukiniai į Europą... O mes ne tik kad turime pasitenkinti vieninteliu traukiniu per Šeštokus, bet ir neturime susisiekimo tarp trijų Baltijos šalių...
http://eng.rzd.ru/wps/portal/rzdeng?STRUCTURE_ID=4068
Komentuoti:
-
Atsakymas Udriui:
1. forumo temos pavadinimas "Buvusios TSRS šalių geležinkeliai";
2. ne visi forumo dalyviai turi savų nuotraukų, kad tik jas čia krautų;
3. ne visi forumo dalyviai ieško ir randa tokių nuotraukų.
Komentuoti:
-
Būtų labai smagu, kad skelbtumėme tik savo foto. Svetimų foto pilnas internetas....
Komentuoti:
-
Geležinkelių fotografijos iš Norilsko, Rusijos:
http://www.home.ru/vt/norilsk/norilsk.html
Kaip rašo wikipedija, tai vienas šiauriausių (amžino įšalo zonoje) ir labiausiai užterštų miestų. Nuo 2001 n. į jį neleidžiama patekti užsieniečiams.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal kam bus idomu
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/
Du gelezinkelio darbuotojai is austrijos ir sveicarijos susiorganizavo kelione traukiniu
Šiaip super vaikinai - domisi geležinkeliais, todėl 1. dirba juose 2. keliauja jais po egzotiškas vietas 3. įdomiai aprašo įspūdžius su gausybe foto ir video
Komentuoti:
-
Gal kam bus idomu
http://vienna-pyongyang.blogspot.com/
Du gelezinkelio darbuotojai is austrijos ir sveicarijos susiorganizavo kelione traukiniu
Komentuoti:
Komentuoti: