Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vokietijoje kaktomuša susidūrė keleiviniai traukiniai, yra žuvusiųjų
    Vokietijoje, netoli Bad Aiblingo miesto, katomuša susidūrė du keleiviniai traukiniai. Bent 4 žmonės žuvo, dar bent 100 sužeista.Vienas traukinys nulėkė nuo bėgių, keletas vagonų apvirto, vokiečių žiniasklaidą cituoja BBC. Avarija įvyko 7 val. vietos (8 val. Lietuvos) laiku.
    Pasak pareigūnų, vienais bėgiais važiavę traukiniai susidūrė kelyje tarp Rozengeimo ir Holckircheno. Abu jie priklauso privačiai „Meridian“ kompanijai.
    Vier Tote bei Zugunglück in Bayern

    Comment


      Kaip tai įmanoma? Paaiškinkite iš bent teorinės pusės kas turi nesuveikti, kad du traukiniai priešpriešais.

      Comment


        Pranešama, kad eismo signalizacijos sistema galėjo būti tyčia ar netyčia išjungta.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Pranešama, kad eismo signalizacijos sistema galėjo būti tyčia ar netyčia išjungta.
          Paneigta

          Comment


            Nu ir kur europietiškos vertybės? Vokietijoje atsiras traukinių vagonai tik moteris "Nur für Frau".

            http://www.faz.net/agenturmeldungen/...-14143970.html

            Informacija poros savaičių senumo. Gal jau ir atsirado?
            Tikrai galima pasidžiaugti, kaip greitai "civilizuoti" europiečiai gulasi po barbarais. Linkėjimai laukiantiems RailBalticos 2. Quo vadis?

            Comment


              Šiandien prasidėjo kursuoti privatus Locomore traukinys tarp Štutgarto ir Berlyno (per Frankfurtą, Fuldą, Hanoverį). Kursuoja kiekviena diena. Išvykimas iš Štutgarto 6:21 atvykimas į Berlyną Hbf 13:06. Atgal 14:54 - 21:20.

              Manau, kad vagonai (seni, bet remontuoti) gražiai atrodo (interijėras). Taip pat yra daug kupių, vienas vagonas su "temų kupėmis", ir egzistuoja kelėtų "verslo kupių (business compartment)" kur sėdžia tik 3 žmonės. Parduodama irgi ekologišką maistą ir gėrimų.

              Maksimalinė kaina: mažiau nėgu pusė ICE kaina (66€), pigiausias bilietas iš Štutgarto į Berlyną 22€.

              Dar specialus: Traukinys yra iš dalies "crowd-funded" (nežinau kaip sakoma lietuviškai). Jeigu pakankama žmonės važiuos, planuojama kitas traukinys kuris išvažiuoja ryte iš Berlyno į Štutgartą ir daugiau maršrutų: Miunchenas - Štutgartas - Frankfurtas, Berlynas - Bincas (Riugene) ir Bonas - Kiolnas - Esenas - Hanoveris - Berlynas.

              Comment


                Nuo gruodžio 10 iš Berlyno į Miuncheną per 4 valandas.
                Von München nach Berlin in knapp vier Stunden
                https://www.muenchen.tv/das-warten-h...berlin-251476/

                В Германии открывается ВСМ Берлин – Мюнхен
                http://www.rzd-partner.ru/zhd-transp...rlin-myunkhen/

                300 km/h linija statyta nuo 1996 iki 2016 metų. Bilietas kainos €125, dabar už 6 val. kainuoja €75.

                Comment


                  München Hbf - Berlin Hbf

                  12.12.17 ab 11:56
                  an 15:51
                  3:55 ICE ab 105,90 EUR

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Nuo gruodžio 10 iš Berlyno į Miuncheną per 4 valandas.
                    Von München nach Berlin in knapp vier Stunden
                    https://www.muenchen.tv/das-warten-h...berlin-251476/

                    В Германии открывается ВСМ Берлин – Мюнхен
                    http://www.rzd-partner.ru/zhd-transp...rlin-myunkhen/

                    300 km/h linija statyta nuo 1996 iki 2016 metų. Bilietas kainos €125, dabar už 6 val. kainuoja €75.
                    O yra patikra kaip aviacijoja? Ar galima ateiti 10 min iki reiso?

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                      300 km/h linija statyta nuo 1996 iki 2016 metų. Bilietas kainos €125, dabar už 6 val. kainuoja €75.
                      Tai nėra visai teisingas: bilieto kainos Vokietijoje daug skiriasi, pavyzdžiui penktadieniais bilietai brangesni negu trečiadieniais (bet ne visada). Pirmiausiai yra du bilietų tipai:
                      - Flexpreis: maksimalinė kaina, galima važiuoti bet kada galiojimo laike, bet reikia pradėti reisą pirma galiojimo diena. Dabar Miunchenas - Berlynas kainuoja 136€ (2 klasė) ir 226,50€ (1 klasė) penktadieniais (ir sekmadieniais manau), kitos dienos yra truputį pigiau. Nuo sekmadienio bilietai kainuoja 132€ (2 klasė) ir 220€ (1 klasė) - man įdomu kad bilietai bus biški pigiau... Galima ir naudoti BahnCard, tada bilietai kainuoja pusė (BC50) arba 3/4 (BC25).
                      - Sparpreis: galima tik važiuoti tu tikru traukiniu ant bilieto (išskyrus "Nahverkehr", tai S-traukinys, RB, RE, IRE..., galima naudoti visus traukinius). Bilietai kainuoja nuo 19€ iki Flexpreis'o kaino. Galima ir gauti 25% nuolaida su BahnCardu. Pavyzdžiu sausio 10 yra daug bilietų Miunchenas - Berlynas kuri kainuoja 29€.

                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      O yra patikra kaip aviacijoja? Ar galima ateiti 10 min iki reiso?
                      Patrika nėra Vokietijos traukinyse. Galima ir ateiti 1 arba 2min iki reiso. ;-)

                      Comment


                        Vėl atėjo mintį: Flexpreis bilietai bus brangiau perkant nuo sekmadienio. Tai reiškia: daug geriau pirkti Flexpreis bilietus dabar. Nauja kaina bus 150€ (2 klasė), tai 13% daugiau. Bet galbūt ir bus naujas Sparpreis'o kontingentas nuo sekmadienio. Pamiršiau parašyti kad Sparpreis'o bilietai riboti.

                        Comment


                          Oho, kokie DB apetitai. Nuo 80 eur už kelionę iš Berlyno į Miuncheną. Neveltui po konkurencijos draudimo panaikinimo ten taip staigiai išpopuliarėjo pervežimai autobusais.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Nieko tie autobusai neišpopuliarėjo. Važiuoja nepatogiais laikais, retai. Taip, alternatyva yra tiems, kas turi laiko.

                            Comment


                              „Siemens“ pradeda kurti naujos kartos traukinius

                              „Siemens“ planuoja per artimiausius ketverius metus sukurti elektrinį traukinį, kuris galėtų būti varomas kuro elementais. Vokietijos koncernas pasirašė susitarimą su kanadiečių kompanija „Ballard Power Systems“, plėtojančia kuro elementų technologiją. Naujos kartos traukiniai su kuro elementais bus paremti prieš dvejus metus debiutavusia universalia „Siemens Mireo“ traukinio platforma...
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Nuo kitų metų kursuos naktiniai traukiniai tarp Hamburgo ir Švedijos sostinės Stokholmo. Maršrutas jau patvirtintis oficialių institucijų.

                                Šaltinis.: SJ öppnar för nattåg till Hamburg

                                Iki šiol naktiniai reisai buvo vykdomi į Berlyną.

                                Comment


                                  Vokietiją ir Daniją sujunks nauja transporto jungtis su geležinkelio ruožu po Baltijos jūra.

                                  Plačiau - Fehmarnbelt Tunnel will be the world's longest immersed tunnel.

                                  Comment


                                    Naujas traukinių tvarkaraštis nuo 2020.12.13

                                    Kaip būsimojo taktinio tvarkaraščio Deutschlandtakt dalis, pirmą kartą atsiranda pusvalandinis taktas ruože tarp Berlyno ir Hamburgo. Reisų skaičius padaugės nuo 46 iki 60 per dieną (+6000 sėdimų vietų).

                                    Click image for larger version  Name:	ice1.jpg Views:	0 Size:	79,0 kB ID:	1846246


                                    Taip pat verta paminėti, kad Deutsche Bahn tikslas – per kelerius artimiausius metus pamažu „užverti“ skyles takte. T.y. daugiau reisų vyks kasdien, o ne tik atskiromis savaitės dienomis.


                                    Toliau tęsiamas 8,5 mlrd. € vertės tolimojo susisiekimo traukinių atnaujinimas: vis daugės ICE 4 traukinių. Labiausiai paprastam žmogui juntamas skirtumas – ICE 4 būna vietos dviračiams. Vasarą pats vežiausi. Bilietas dviračiui kainuoja 8 €, tiems, kas turi BahnCard – 5,40 €.

                                    Pagal bahn.de ir LOK-Report
                                    Paskutinis taisė taccido; 2020.12.12, 01:02.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Tarp Miuncheno ir Ciuricho elektrifikavimas baigtas. Nuo šiandieno važiuoja 6 traukino porai (ankščiau 3 - 4). Irgi šiandien: maža avarija Hergace (Hergatz prie Lindau), kadandi vienas traukinys buvo pasiųstas į neektrifikuotą ruožę (straipsnis vok. kalba)

                                      Comment


                                        Tai kad ten seniai elektrifikuota. Gal kokia rekonstrukcija tik buvo...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai kad ten seniai elektrifikuota. Gal kokia rekonstrukcija tik buvo...
                                          Tikrai ne: Tarp Lindau ir Geltendorfo (prie Miuncheno) ruožas visai nebuvo elektrifikuotas. Statybos darbai pradėjo 2018m. ir pasibaigė rugsėjo menesi 2020m.; po to važiavo tik pabandomi traukiniai.

                                          Tai aš žinau, nes gyvenu Miunchene, ir dažnai važuoju iš Miuncheno į Lindau ir atgal. Vakar irgi buvo ALEX Sued (Lindau/Oberstdorf - Immenstadt - Kempten - München) paskutinis važiavimas. Ten irgi važiavo neplanuotas, gana senas bet gražus vagonas-restoranas, kuriame daug ALEX darbuotojų važiavo kartu. Buvo truputi keista, bet vis tiek gera nuotaika. Taip pat ėjo daug žmonių į stotis ir sakė "Viso gero". Viena boba Heimenkirche padavė dovaną kondukteriui ir pasakė labai liūdnai: "Aš jums tikrai pasiilgsiu, ir dažnai pagalvosiu apie jums", tikrai emociškai.

                                          Be to: mano fotoreportažas kitame forume (du iš paskutiniausių reisų; vok. kalba)
                                          Paskutinis taisė Felin; 2020.12.14, 03:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X