Na jau!? Kokia čia vagystė? Autorinių teisių neturima, tad ir niekas nevagiama. Talpinimas internete tai atviras ir nemokamas nuotraukų dalinimas bet kam.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Na, jei kažkas bėdavojasi kad LG savo patalpas pasipuošė jo darytomis LG nuosavybės fotonuotraukomis, tai elgiasi ne ką geriau negu tie LG apsauginiai, kurie neleidžia jos fotografuoti.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Kaip iškapstei kad čia Al1 nuotraukos? Nebent žinai, kad jo tikras vardas Ан@толий (taip parašyta parovoz'e)? Aišku, būtų gerai, jei čia pats Al1 atsilieptų ir visa tai patvirtintų arba paneigtų...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVilniaus geležinkelių infrastruktūros patalpose kabo nurodytų nuotraukų pagrindu padaryti "paveikslai". Beje, viena iš pavogtų nuotraukų yra ir mūsų forumo kolegos Al1.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Anatolijus ir Al1 - du žmonės.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip iškapstei kad čia Al1 nuotraukos? Nebent žinai, kad jo tikras vardas Ан@толий (taip parašyta parovoz'e)? Aišku, būtų gerai, jei čia pats Al1 atsilieptų ir visa tai patvirtintų arba paneigtų...
Comment
-
Na, vis tiek negražu taip daryti, manau. Vis tiek LG kaip didelei organizacijai nereikėtų taip daryti dėl prestižo. Galima buvo parengti fotografijos konkursą, galima buvo pirkti iš autorių, tačiau copy-paste iš Parovozo tai tikrai negražus poelgis, kertantis Įmonės prestižui. Jei šita informacija pasklistų spaudoje, LG tikrai nebūtų labai malonu...
Comment
-
Pataisysiu: taip pasielgė tik Vilniaus infrastruktūros filialas (vienas struktūrinis padalinys), tad nevertėtų iš esmės kaltinti visos bendrovės. Aišku, toks padalinio poelgis kerta per visos bendrovės prestižą.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa, vis tiek negražu taip daryti, manau. Vis tiek LG kaip didelei organizacijai nereikėtų taip daryti dėl prestižo. Galima buvo parengti fotografijos konkursą, galima buvo pirkti iš autorių, tačiau copy-paste iš Parovozo tai tikrai negražus poelgis, kertantis Įmonės prestižui. Jei šita informacija pasklistų spaudoje, LG tikrai nebūtų labai malonu...
Comment
-
vaizdas per langą (nelabai švarų
), tad tiesiog kaip faktas:
Vilniau stoty tempia sąstatą raudonas garvežiuks:

keistas tamsus vagonas traukiny į Palangą:

pamatau keistą traukinį - jis važiuoja be garvežio:

... nes jį iš užpakalio stumia
-

šiukšliadėžės 16.10 sausio 2 d. traukiny Kaunas1-Vilnius:

(na bet ir šalta jame, konduktorius visiems siūlė eiti į kitą, šiltesnį vagoną, bet kad jau užsiimi vietą, įsitaisai, o paskui vėl krapštykis kažkur...)
turiu klausimą - kodėl elektriniuose traukiniuose kai kuriuose ruožuose ima ir užgęsta šviesos?:} nelabai jauku, tiesą sakant.
Comment
-
Kauno HESo tiltas:

kadangi ten triukšminga, mašinos važiuoja, deja, net nepastebėjau, kaip traukinys atvažiavo
. o visada sakydavau, kokie gluši žmonės, kurie bėgiais eina, nepastebi ir pakliūva. nors bėgiais, tiesa, nėjau.
tad garvežio niema.


vežė kažkokius ritinius. na, ir dar daug kitokių vagonų, kadangi pafilmavau ne nuo pradžių ir ne iki galo, tai užteks ir šito
Comment
-
-
Pataisysiu - šilumvežis.Parašė anaiptol Rodyti pranešimąvaizdas per langą (nelabai švarų
), tad tiesiog kaip faktas:
Vilniau stoty tempia sąstatą raudonas garvežiuks:
Garvežiai jau iš praėjusios eros. O su dyzeliniais varikliais vadinami šilumvežiais.
Be to jis manevravo su keleiviniais vagonais iš įvairių sąstatų, o ne su tam tikru traukiniu. Todėl ir įsimaišė tas žalias vagonas. Jei neklystu, tai yra rusų pašto vagonas.
Apie tai jau parašiau temoje Maršrutas Vilnius-Kaunas, tad nesikartosiu.Parašė anaiptol Rodyti pranešimąturiu klausimą - kodėl elektriniuose traukiniuose kai kuriuose ruožuose ima ir užgęsta šviesos?:} nelabai jauku, tiesą sakant.
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.03, 14:43.
Comment
-
ai, visi garvežiais vadinaParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPataisysiu - šilumvežis.
Garvežiai jau iš praėjusios eros. O su dyzeliniais varikliais vadinami šilumvežiais.
ir visi supranta, kad tai gali būti išvis atomvežis koks
. na, gal įprasiu lokomotyvas sakyti, bus neutralu.
ten ne tam sąstate. anas su žaliu vagonu stovėjo. bet paštas, aišku, kodėl ne, gali būti.Parašė Vytautas_LTBe to jis manevravo su keleiviniais vagonais iš įvairių sąstatų, o ne su tam tikru traukiniu. Todėl ir įsimaišė tas žalias vagonas. Jei neklystu, tai yra rusų pašto vagonas.
aha, paskaičiau, bet kaip tada traukinys važiuoja - iš inercijos? ir ne visos, beje, lempos užgęsta, tambūre lieka. o tai kokia to prasmė?:}Parašė Vytautas_LTApie tai jau parašiau temoje Maršrutas Vilnius-Kaunas, tad nesikartosiu.
Comment
-
Taip, traukinys privalo būti pasiekęs tam tikrą greitį, kad pavažiuotų tą atkarpėlę iš inercijos. Aš kai važiavau, tai ir vagone viena kita lempa degt likdavo (bet tai buvo senuose vagonuose, modernizuotuose matyt užgęsta visos - akmuo į modernizuotojų daržąParašė anaiptol Rodyti pranešimąaha, paskaičiau, bet kaip tada traukinys važiuoja - iš inercijos? ir ne visos, beje, lempos užgęsta, tambūre lieka. o tai kokia to prasmė?:}
). Yra akumuliatoriai traukinyje, bet manau yra tam tikros apsaugos sistemos, kurios neleidžia laikyti įjungtų visų šviesų, lieka tik vadinamos avarinės šviesos, kurių turėtų pakakti susiorientuoti vagone.
Comment
-
O tie ritiniai yra susukti plieno lakštai, anksčiau kai Rusija dar netaikė diskriminacinių geležinkelio tarifų jų daug būdavo gabenama per Klaipėdą, ir ekologiškas ir pelningas krovinys metalai. Pamenu kaip prieš gerą dešimtmetį bičiuliaudavosi Klaipėdos atstovai su Čerepovecu (Vologdos sritis berods),ten metalurgijos gamykla yra. Ir jie buvo patenkinti bendradarbiavimu, ir mūsiškiai.
Comment
-
gyveni ir mokaisi:]Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO tie ritiniai yra susukti plieno lakštai, anksčiau kai Rusija dar netaikė diskriminacinių geležinkelio tarifų jų daug būdavo gabenama per Klaipėdą, ir ekologiškas ir pelningas krovinys metalai.
Comment
-
Kuo jis buvo ypatingas?Parašė robertas Rodyti pranešimąGal kas nors iš forumo dalyvių šiandien fotografavo dyzelinį traukinį Nr. D666 Vilnius - Turmantas tarp Vilniaus ir Pavilnio?
Comment
-
Taip, PESA 620M-009 oro uoste - mano nuotrauka. Bet as pretenziju nereiskiu.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKaip iškapstei kad čia Al1 nuotraukos? Nebent žinai, kad jo tikras vardas Ан@толий (taip parašyta parovoz'e)? Aišku, būtų gerai, jei čia pats Al1 atsilieptų ir visa tai patvirtintų arba paneigtų...
Comment

Comment