Neperka, nes planuojama Vilniaus - Klaipėdos maršrutui nupirkti modulinius traukinius. Tuomet turimų keleivinių šilumvežių būtų daugiau nei pakankama Kaliningrado tranzitui ir vieninteliam LG traukiniui į S. Peterburgą. Iki Vilniaus atvažiuoja Baltarusijos šilumvežiai. Kodėl neleidžia važiuoti per visą Lietuvą - o iš ko LG duoną valgys?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
ЭПТ уже оборудованы в М62-1091.Parašė st 2832465728 Rodyti pranešimąа кстати lg не собираются еще какой-нибудь м62к эпт оборудовать?
EPS jau įrengti M62-1091.
Comment
-
Palydovų reikės ir moduliniams traukiniams. Mažiau, bet reikės. O gal kaip tik naują maršrutą atidarys į Klaipėdą ar bent jau Vilnius - Šiauliai. Traukinius pirks, tai faktas, nes kitos išeities nėra. Vagonai jau baigia savo amžių, šilumvežių trūksta. Modulinių traukinių konkursas jau buvo, bet jis neįvyko. Vadinasi bus skelbiamas naujas su naujomis sąlygomis, nes anos sąlygos buvo tiesiog neįgyvendinamos. Galbūt iš viso bus atsisakyta modulinio traukinio (nes niekas tokių šilumvežių traukai negamina, išskyrus Bombardier Izraeliui) bei bus perkami 4-5 vagonų dyzeliniai traukiniai, išvystantys 160 km/h ir su 1-2 klasės salonu.
Comment
-
BS'ai genda, nes pirko pačius pirmuosius, kurie dar neišgydyti nuo vaikiškų ligų. Visa bėda tame, kad nėra jokių vakarietiškų keleivinių šilumvežių 1520 mm vėžei. O išdirbinėti specialiai vos kelis vienetus kainuoja brangiai. Tai ir pakišo koja modulinių traukinių pirkimui. Pirmiausiai reikia sukurti ir pagaminti šilumvežį, jį išbandyti ir tik po to jam gaminti modulinio traukinio vagonus.
Comment
-
Abejoju, ar kas gali atsakyti į tokį klausimą, kai dar net nėra paskelbta konkurso traukiniams pirkti. Nors įsivaizduoju, jog turėtų būt kažkas panašaus į čekiškus dviaukščius su durimis, kurias pats atidarai..Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąO modulinių traukinių vagonų duris pačios atsidarinės ar palydovai atidarinės ?
Comment
-
Šiaip tai į Vakarus nuo Lietuvos vagonų durų palydovai neatidarinėja. Arba jos atidaromos automatiškai mašinisto, arba jas atsidaro keleivis naujuose vagonuose mygtuko paspaudimu, o senesniuose rankenos paspaudimu, pasukimu, durų pastumimu. Palydovai duris tik uždaro, jei jos neturi automatinio uždarymo galimybės.Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąO modulinių traukinių vagonų duris pačios atsidarinės ar palydovai atidarinės ?
Comment
-
Galėtų kelis Siemens'us panaudotParašė Al1 Rodyti pranešimąBS'ai genda, nes pirko pačius pirmuosius, kurie dar neišgydyti nuo vaikiškų ligų. Visa bėda tame, kad nėra jokių vakarietiškų keleivinių šilumvežių 1520 mm vėžei. O išdirbinėti specialiai vos kelis vienetus kainuoja brangiai. Tai ir pakišo koja modulinių traukinių pirkimui. Pirmiausiai reikia sukurti ir pagaminti šilumvežį, jį išbandyti ir tik po to jam gaminti modulinio traukinio vagonus.
Comment
-
Kažkur buvo minėta, kad jie numatyti aširačių pakeitimui į 160 km/h greitįParašė Al1 Rodyti pranešimąPer galingi ir per lėti.
Comment
-
BS'ai morališkai pasenę o tiems vagonams jau po 40 metų...Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąMano nuomonė tai geriau LG nupirktų TEP'ų 70Bs'ų ir būtų gerai. O kuo jau tie vagonai blogi ? Važiavau su Vilnius-Klaipėda traukinius vagonas buvo tvarkingas ir patogus..
Comment
-
Ne aširačiai lemia greitį. Jei šilumvežis buvo sukonstruotas 120 km/h, tai padidinti greitį reikia daug daugiau perdarymo.Parašė AB13 Rodyti pranešimąKažkur buvo minėta, kad jie numatyti aširačių pakeitimui į 160 km/h greitį
Vagonai nėra tokie seni, bet apie trečdaliui iš jų daugiau nei 20 metų. Kitiems irgi jau apie 18-20 metų.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąBS'ai morališkai pasenę o tiems vagonams jau po 40 metų...
Comment
Comment