Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Visų karinių krovinių nereikėjo saugoti nuo pašalinių. Aišku, tais koridoriais, kuriais vyko intensyvus keleivinis susisiekimas su Vakarų Europos šalimis, svarbių karinių krovinių neveždavo. ČP atveju nusispjaut ant pašalinių. Aišku, karinės perkrovimo stotys galėjo būti įrengtos nuošaliau.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKonkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.
Komentuoti:
-
Konkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKrovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
Komentuoti:
-
Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Komentuoti:
-
O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
Komentuoti:
-
Parašė Seemann Rodyti pranešimąGerb. kolegos,
Gal kartais kas nors iš Jūsų turite arba žinote, kur galima būtų rasti firminio traukinio "Lietuva" (Nr.5/6, Vilnius-Maskva) vagonų nuotraukas su dažymo schema iki 1990 metų? Spalvas daugmaž žinau, ko reikia labiausiai - kad nuotraukoje aiškiai matytųsi užrašo "Lietuva" šriftas, tad tinka ir nespalvotos nuotraukos. Norėčiau padaryti "Ammendorf" ZMV H0 mastelio vagono "konversiją". Ačiū.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 19:53.
Komentuoti:
-
136 nuotraukoje matomi vagonai yra pagaminti vežti medžio drožles kurui
Vilniaus miestui.Iškraunami Vilniaus prekinėje stoti Panerių gatvėje
Komentuoti:
Komentuoti: