Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė TVR Rodyti pranešimą
    Lenkijos Bygossc gamykla.
    Iš tikrųjų vadinasi PESA Bydgoszcz SA.

    Komentuoti:


  • TVR
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    I klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).
    Informacija neteisinga. Keleiviniu vagonu depe buvo atlikta tik dvieju vagonu modernizacija o visu kitu 18 vagonu aliko Lenkijos Bygossc gamykla.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Tuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?

    O ką reiškia DL?

    Atvaizdas
    Cia as beje padariau klaida rasydamas, turejo buti DL, o ne VL

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Beje, gal kas nors žinot kas tam komisijos vagonui padaryta? Du papildomi langai ir prožektorius iš galo, taip pat, durų nėra.
    Atvaizdas
    Nereikia manyti, kad cia vagonas, skirtas butent tik mistinei-legendinei komisijai Cia yra vagonas- salonas, kuriame yra padarytos ivarios patalpos, tarp ju - ir konfereciju kambarys. Kazkur internete yra sio vagono vidus. O ji isisnuomoti gali bet kas.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Beje, gal kas nors žinot kas tam komisijos vagonui padaryta? Du papildomi langai ir prožektorius iš galo, taip pat, durų nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG turi daug keleiviniu vagonu - daug daugiau, nei reikia. Puse ju, nenaudojamu, stovi Vilniaus stoties keliuose. Vargu, ar ju daugiau reikes ir ateityje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Vakar elektrinių traukinių depe pastebėjau daug keleivinių vagonų senomis spalvomis. Ir šie jau laukia pjaustymo?
    Berods 12 vagonų. Buvo skelbta apie pardavimo aukcioną, bet rezultatų nežinau.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Vakar elektrinių traukinių depe pastebėjau daug keleivinių vagonų senomis spalvomis. Ir šie jau laukia pjaustymo?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Tuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?
    O ką reiškia DL?
    DL - Keleivių vežimo direkcija. Anksčiau ji vadinosi Keleivių vežimo valdyba (VL).

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Deja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.
    Tuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?

    O ką reiškia DL?

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Kam įdomu ir moka rusiškai, gali pasiskaityti apie vagonų techninius parametrus, numeraciją
    čia http://www.1520mm.com/r/w/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiandien, Klaipėda.
    Choperiai mineralams vežti (mineralinėms trąšoms).


    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Manau, kad turi bent pora būti rezerve.
    Tai žinoma - o jei šventė užklups netikėtai!

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kur naudojamas toks skaičius restoranų? Berods tris vagonus restoranus modernizavo lenkai, lietuviai dar keturis. Atrodytų Maskvos ir Peterburgo traukiniams užtektų keturių ar penkių.
    Manau, kad turi bent pora būti rezerve.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    I klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).
    O kur naudojamas toks skaičius restoranų? Berods tris vagonus restoranus modernizavo lenkai, lietuviai dar keturis. Atrodytų Maskvos ir Peterburgo traukiniams užtektų keturių ar penkių.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
    I klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    AB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia 18 vnt. keleivinių vagonų ir 4 vnt. vežimėlių KVZ-CNII-1M pardavimo viešą aukcioną.
    www.litrail.lt

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
    Man atrodo,kad šituo maršrutu važinėja kapitaliai suremontuoti vagonai

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?

    Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.
    Na, dėmesį reiktų atkreipti į sėdynių ir gultų apmušalus ir šviestuvų kabinimą koridoriuje.

    Taip pat nekoks įspūdis iš kelionės naujaisiais "sėdimaisiais" vagonais traukinyje Klaipėda - Vilnius. Krėslų plastikas jau vietomis aptrupėjęs, kai kurios metalinės grindų detalės surudyjusios. Vargu ar tai eksploatacijos rezultatas, kadangi vagonai santykinai neseniai eksploatuojami.

    Žinoma, nėra viskas taip blogai, kaip čia gali atrodyti, bet vis tik iš naujo produkto norėtų tikėtis mažiau trūkumų.

    Komentuoti:

Working...
X