Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas

    Comment


      Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
      Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
      Zinoma kad yra. ant RA2 tai yra elektrinis peciukas ir kaloriferis. Ant D1 - kaloriferis.

      Comment


        Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
        Kilo toks man lausimelis O yra sildymas pas masinisto kabinoj? Peciukas ar dar kazkas
        Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Kažkada važiavau su ER9M ir traukiny buvo šalta. Nuėjau paklaust mašinisto kodėl nešildo. O pas jį kabinoj buvo kone pirtis. Jis man pasakė, kad šildymas sugedęs, bet tik ne per seniausiai išsiaiškinau, kad buvo kita priešžastis.
          O kokia gi ta priezastis??Masinistas nesilde nes norejo kad tu pas ji ateitum ir paklaustum
          -Del ko jus nesildot?

          Comment


            O kas yra kaloriferis? o Del m62, 2m62, CME kas pas juos stovi?

            Comment


              Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
              O kas yra kaloriferis?
              http://images.google.lt/images?hl=lt...li%C5%B3&gbv=2

              Comment


                Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                O kas yra kaloriferis? o Del m62, 2m62, CME kas pas juos stovi?
                Kaloriferiai juose.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  sveiki,

                  gal kas turi silumvezio elektomechanines pavaros principe schema? arba ka galima toje pavaroje patobulinti?

                  Comment


                    Parašė Giedriuss Rodyti pranešimą
                    sveiki,

                    gal kas turi silumvezio elektomechanines pavaros principe schema? arba ka galima toje pavaroje patobulinti?
                    http://www.vsdk.lt/biblioteka/metodi...agonu_ukis.pdf

                    Turėtų padėti...

                    Comment


                      O dekui lb uz sia info kaip tik ir reikia..... viskas juk rusu kalboj

                      Comment


                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                        Tai čia lygtais skaičiai dirbant maksimaliu galingumu. O visą kelionę max galingumu tikrai nedirba
                        Tada gera medvedia eina, kai maksimaliu galingumu.



                        Šaltinis: google

                        Comment


                          Žiniasklaida vis dažniau kelia aliarmą apie pasitaikančius dviaukščio elektrinio traukinio neišvykimus į reisą, apie jo pakeitimus modernizuotu ER9M. Apie tai jau buvo diskusijų maršruto „Vilnius-Kaunas“ temoje, nors daugiau problemų gali kilti kitose linijose...
                          Technika lieka technika. Ji genda. Kai defektas aptinkamas depe, traukinys pakeičiamas kitu.
                          Traukinių fotografavimo mėgėjams laimikis būtų pagauti dviaukštį elektrinį traukinį, partempiamą pagalbinio lokomotyvo (greičiausiai – M62). Kažkaip suabejojau, kodėl to traukinio sukabinimas uždengtas kažkokiu odiniu maišu – lyg užtikrinama, kad jo neprireiks...
                          Taigi, dar tenka likti patenkintais, kad elektrinis traukinys iš Vilniaus 5:25; 8:20 ir 16:30 h. išvyksta laiku, nors ir ne išsvajotas ištaigingas dviaukštis.
                          Būtų kur kas liūdniau, jei anksti rytą mašinistui nepasisektų užvesti variklį dyzeliniame traukinyje, per naktį stovėjusiame Rūdiškėse ar Varėnoje. D1 į Vilnių vėluodamas gal nuvažiuotų su vienu varikliu, o traukinyje DR1A variklis tėra vienas. Pagalbinį šilumvežį tose stotyse „susimedžioti“ šansų beveik nėra. Jei tuo metu per Lentvarį važiuotų prekinis sąstatas, traukiamas Radviliškio lokomotyvų depo M62 ar 2M62, tokį kažin ar galima atkabinti ir nuvaryti radviliškiečiams mašinistams nežinoma atšaka į Varėną? Lygiai taip kažin ar Baltarusijos 2TE10 kabintų prie Kenoje ar Stasylose sugedusio dyzelinio traukinio?
                          Vis tik, toks „siurprizas“ pasitaikyti gali dar Turmante, Ignalinoje, Rokiškyje, Šilutėje, Šeštokuose. Ir nebūtinai anksti rytą po traukinio „nakvynės“. Ar numatytos priemonės neprarasti keleivinio traukinio reisą?


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Jei dar pamatyčiau EJ575 tempiamą TEP'o, pagalvočiau kad vaidenasi.
                          (čia buvo temoje apie geležinkelių elektrifikavimą Lietuvoje).

                          O čia pridedu nuorodą apie nuotraukų, kur M62 arba 2M62 traukia elektrinius traukinius ER9M:
                          http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=411 http://foto.terpe.lt/inkelti/2008092...s%20004ooo.JPG


                          Paskutinis taisė Vitas; 2009.03.01, 20:41.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                            http://foto.terpe.lt/inkelti/20081213/DSC06192.JPG
                            Pamatęs šitą nuotrauką, atkreipiau dėmesį kad automotrisa AR2 sukabinta su D1 vagonu (tikriausiai viduriniu). Prieš tai buvau žiūrėjęs nuotraukų ir filmukų su siauruko vagonus traukiančia automotrisa MBxd2.
                            Nuotraukos:
                            http://lh4.ggpht.com/_hecMoKzSqUY/Rs...o/P8230395.JPG
                            http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...rzOhvhCDZB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...tBHBygdwQB.jpg http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...212_Jantar.jpg
                            Filmukas:
                            http://www.youtube.com/watch?v=hzpl3Le9vgk
                            Ir neatsitiktinai iškilo klausimėlis:
                            ar automotrisa AR2 patrauktų nors vieną keleivinį vagoną?
                            Tęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai

                            http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58

                            Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
                            Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)

                            Comment


                              Keletas nuotraukų į temą:

                              TEM2-996 su D1 sekcija


                              TEM2-996, už kurio D1 ir DR1A motorvagoniai, dešinėje TEM2-2949


                              D1-733


                              M62-1640 ir TEM2-1327


                              Keturi TEP60, iš kurių priekinis 286, dešiniau ČME3M-6762 ir 6750
                              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.02.08, 21:15.

                              Comment


                                Nežinau ar teko žiūrėti, bet vis tiek į temą yra delfi reportažas apie senovinius traukinius ir lietuvių požiūrį į techninį paveldą.

                                http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/

                                Comment


                                  Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
                                  nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...

                                  Comment


                                    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                    Gal ne y tema bet man lb yra svarbu zinoti... Kuo skiriasi Dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinistas
                                    nuo Lokomotyvo mašinisto? Nes zadu eiti mokintis ir yra 2 spec tokiu pavadinimu...
                                    Jeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
                                    Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
                                    Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.

                                    Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.

                                    Comment


                                      Labai tau dekui

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Jeigu įgysi lokomotyvo mašinisto profesiją, galėsi valdyti prekinius, keleivinius, manevrinius ir kitus traukinius, kuriuos traukia šilumvežis.
                                        Mokėsi važiuoti su Siemens ER20CF, 2M62M, 2M62K TEM2, ČME3, ČME3M, TEP60, TEP70, TEP70BS serijų šilumvežiais.
                                        Jeigu įgysi dyzelinių ir elektrinių traukinių mašinisto profesiją dirbsi su dyzeliniais traukinukais D1, DR1A (M), RA-2 ir elektriniais EJ575, ER9M vežiojančiais bobutes pasimelsti iš kaimų miestą ir atgal.

                                        Šiaip lokomotyvas yra bendrinis traukos riedmens pavadinimas.
                                        Nera jau taip, kad pabaigei tuos kurus 10 men ir jau tu masinistas, galintis valdyti visus iki vieno LG pasitaikancius lokomotyvus. Jei sakysime gausi masinisto "teises", tai is pradziu turesi dar bent 1-3 metus (o gal ir ilgiau) dirbti masinisto padejeju (nebent jau esi juo toki laika atidirbes). Po to gausi valdyti pati paprasciausia silumvezi - pvz. 2M62, kuri valdo 2 zmones - padejejas ir masinsitas. Atidirbes su juo tam tikra laika, gali tiketis igyti aukstene klase (ju yra 5), ir tada galetum valdyti vieno asmens valdomus lokomotyvus (2M62M, ER-20). I keleivini galetum atsisesti tik gaves gerokai aukstesne klase (nezinau tiksliai - bet minimum trecia berods).
                                        Pirmos klases masinistu tampama po nemazu metu praktikos ir turint gera ziniu ir patirties bagaza. Tokiu masinistu LG nera labai daug, bet juos galima drasiai vadinti "asais".
                                        Tad nera taip jau paprasta su to maisinisto darbu..

                                        Comment


                                          Na suprantu kad baiges mokukla tu nebusi masinistas... Kiekvienam darbe reikia tobuleti ir kilti aukstyn

                                          Comment

                                          Working...
                                          X