Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[GB] Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Gana dažnai be problemų užsisakinėju bilietus http://www.nationalexpresseastcoast.com/ naudodamas lietuvišką Sampo (Danske) banko kortelę. Tiesa, nežinau, ar jie pardavinėja bilietus ir kitų kompanijų reisams.

    Taisyta > London - Birmingham Airport reisus pirkti leidžia
    Paskutinis taisė Vaidas; 2008.09.24, 23:47.

    Comment


      #22
      Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
      Gana dažnai be problemų užsisakinėju bilietus http://www.nationalexpresseastcoast.com/ naudodamas lietuvišką Sampo (Danske) banko kortelę. Tiesa, nežinau, ar jie pardavinėja bilietus ir kitų kompanijų reisams.

      Taisyta > London - Birmingham Airport reisus pirkti leidžia
      Dėkui. Pavyko. Tik vis tiek jie man keisti tokie - ieškant per nationalrail ir paskui renkantis pardavėją būna kita (ir visiems operatoriams ta pati tik skirtingom spalvom) pardavimo sistema nei tiesiai pačio operatoriaus puslapyje.
      kaip?

      Comment


        #23
        Ne visai į temą, bet konkrečios temos tam neradau:
        Paryžių su Europos miestais sujungs supergreiti traukiniai
        Kelionė traukiniu iš Paryžiaus į Londoną gali trukti mažiau nei 2 valandas, jei bendrovei „Air France“ pavyks įgyvendinti savo planus ir paleisti su „Eurostar“ ekspresais konkuruosiančius savo supergreitus traukinius, praneša „Daily Mail“.
        2010 m. sausio 1 d. pasibaigs bendrovės „Eurostar“, turinčios išimtines teises į keleivių ir krovinių pervežimą po Lamanšo sąsiauriu iškastu tuneliu, monopolis. „Air France“ ketina šia magistrale paleisti nuosavus naujos kartos AGV traukinius, kurie galės pasiekti didesnį nei 352 km/h greitį. Kelionė jais iš Londono į Paryžių truktų mažiau nei 2 valandas, teigia dienraštis. Tiesa, apie AGV traukinių pirkimą svarsto ir pati „Eurostar“.
        Šiuo metu kelionė po Lamanšu „Eurostar“ ekspresais trunka 2 val. 15 min.
        Ekspertų teigimu, 2010 m. prasidėsianti ES geležinkelių rinkos liberalizacija ir sustiprėjusi konkurencija turėtų dar labiau padidinti žemyne kursuojančių traukinių greitį ir sumažinti kelionės kainas. Naujos kartos traukiniai privers peržiūrėti ir Europos oro bendrovių verslo strategiją.
        Naujieji AGV traukiniai turėtų sujungti Paryžių ir su kitais Europos miestais, tarp jų Amsterdamu ir Frankfurtu. Skelbiama, kad iki 2010 m. spalio keleiviai naujaisiais supergreitais bendrovės „Alstom“ AGV traukiniais iš Amsterdamo Schipholo oro uosto į Ch. De Gaulle‘io oro uostą Paryžiuje atvyktų per 1,5 val. Iki 900 keleivių vežantys traukiniai šioje magistralėje važiuotų apie 360 km/h greičiu.
        http://www.kelias.net/assets/images/paristrain.jpg
        Ach, galėtų būti ir be persėdimų traukinio maršrutas Vilnius - Paryžius, bet....
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Ne visai į temą, bet konkrečios temos tam neradau:


          Ach, galėtų būti ir be persėdimų traukinio maršrutas Vilnius - Paryžius, bet....
          Isivaizduoji kiek bilietas kainuotu? Ir kuom dabar persedimai blogai, iki Paryziaus treju uztenka
          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

          Comment


            #25
            Parašė zanaz Rodyti pranešimą
            Isivaizduoji kiek bilietas kainuotu? Ir kuom dabar persedimai blogai, iki Paryziaus treju uztenka
            Taip, bet ir dabar galima tiesiogiai autobusu arba lėktuvu nuvykti. O tiesioginis reisas visada bus pigesnis nei su persėdimais.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              http://www.youtube.com/watch?v=_s8FZvi4hZw
              Filmukas apie angliskus traukinius
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                #27
                Traukinukas tarp Birmingemo oro uosto geležinkelio stoties ir terminalo

                Ankščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).





                Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
                kaip?

                Comment


                  #28
                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Ankščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).

                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
                  Atvaizdas
                  trosas? reiškia funikulierius, o jei paklaustumėte "Vilniaus metro specialistų" - tai metro.

                  P.S. man teko diskutuoti su vienu jų - tai gavau atsakymą, kad metro tai visos miesto transporto sistemos nesusijusios su kelių eismo taisyklėmis.
                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                  Comment


                    #29
                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Ankščiau (1984-1995) šitoje vietoje iš geležinkelinkelio stoties į oro uostą keleivius vežiojo pirmasis pasaulyje Maglev principu veikiantis traukinukas. Bet buvo per sudėtingas, nepasiteisino. Vietoj jo po petraukos buvo pastatytas šitas primityvus automatinis troso traukiamas "traukinukas" (nu bent anglai jį traukiniu vadina).

                    Atvaizdas


                    Atvaizdas


                    Bėgiai. Matomas trosas kuris jį traukia
                    Atvaizdas
                    Kadangi maniškis sąvokos "traukinys" suvokimas yra kitoks, tai manau, kad čia ne traukinys (analogiškai ir kiti modernūs maglev tipo "riedmenys").

                    Comment


                      #30
                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      Kadangi maniškis sąvokos "traukinys" suvokimas yra kitoks, tai manau, kad čia ne traukinys (analogiškai ir kiti modernūs maglev tipo "riedmenys").
                      http://en.wikipedia.org/wiki/People_mover - "žmonių judintojas" pažodžiui. Nu bet gi taip nevadinsi...

                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      trosas? reiškia funikulierius, o jei paklaustumėte "Vilniaus metro specialistų" - tai metro.
                      Nu funikulierius pagal apibrėžimą turi būti į kalną.
                      Jei žiūrėt tik pagal trosą, tai būtų šitas:
                      http://en.wikipedia.org/wiki/Cable_car_(railway) - pagal kitas iliustracijas galima būtų vadinti tramvajumi.
                      kaip?

                      Comment


                        #31
                        Dėl tų cable car tai net nežinau kaip juos lietuviškai vadinti... Amerikiečiai kartais net tramvajus troleibusais vadina...

                        Comment


                          #32
                          aišku, ne mano filmuota, bet kad toks smagus traukinukas... ypač pabaigoj, kur per posūkius mauna.
                          XX a. 4 deš. pradžia, Anglija, krovininis traukinys, vežantis pieną ir pan. produktus žemdirbiškose vietovėse.




                          (This short, silent film captures one of Britain's minor little railways: the Leek and Manifold Light Railway on the Staffordshire Moorlands. The railway opened in 1907, linking the villages of Waterhouses and Hulme End, and was built mainly for agricultural traffic, with a passenger service being a secondary consideration. Its route went through beautiful countryside in Staffordshire, and it is unfortunate that the intertitles state it as being shot in Derbyshire!

                          In 1934 the entire line was closed by the North Staffordshire Railway. There is little in the way of recorded film material of this quaint little train, so this gem gives an invaluable insight into the railway. (Stuart Smith, Midlands Railway Centre)
                          Paskutinis taisė digital; 2024.02.14, 16:40.

                          Comment


                            #33
                            (ačiū kad kažkas perkėlėt)

                            nedidelė citata iš knygos Maiklo Kraitono knygos "Didysis traukinio apiplėšimas" (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gre...obbery_(novel)), angl. išleista 1975-aisiais, liet. - 1982 m. Joje rašoma apie 19 a. vid. įvykdytą garsų apiplėšimą, kurio taikiniu tapo auksas, vežamas į Krymą, ten kariavusiems britų kareiviams kaip užmokestis.

                            apie rūkymą traukiniuose:

                            Comment


                              #34
                              Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                              (ačiū kad kažkas perkėlėt)

                              nedidelė citata iš knygos Maiklo Kraitono knygos "Didysis traukinio apiplėšimas" (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Gre...obbery_(novel)), angl. išleista 1975-aisiais, liet. - 1982 m. Joje rašoma apie 19 a. vid. įvykdytą garsų apiplėšimą, kurio taikiniu tapo auksas, vežamas į Krymą, ten kariavusiems britų kareiviams kaip užmokestis.

                              apie rūkymą traukiniuose:

                              Atvaizdas
                              Dabar, atvirksciai, rukymas vis labiau ir labiau bus varzomas visur...

                              Comment


                                #35
                                Geras BBC reportažas apie neatsakinga eismo dalyvių elgesį
                                http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7878211.stm
                                Paskutinis turėtų jaustis kaip naujai gimęs

                                Comment


                                  #36
                                  Nustebino žurnalų apie geležinkelius gausa UK, stoties spaudos kioske suskaičiavau apie 12 rušių

                                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                  Comment


                                    #37
                                    Savaitgalį teko apsilankyti dar viename savanorių atkurtame istoriniame geležinkelyje Royal Deeside Railway



                                    Šitas stovi pirmas kelyje, nežinau ar dar patraukia, vagonuose įrengta kavinė






                                    "Bilietų kasa" ir parduotuvėlė, kurioje galima įsigyt pačių įvairiausių dalykų geležinkelių tematika.






                                    O šitas stovi už pirmojo, juo jau ir važiavom. Vagonai 2, originalios akumuliatorinės motrisės, kurios čia važinėjo penkiasdešimtaisiais. Akumuliatoriai dabar išmontuoti, stumia tas mėlynas apratas. Šiaip užteko kontrolieriaus paklaust ar čia originalūs vagonai, tai šnektos davė 10 minučių non-stop su datom kada pagamintos, inžinierių, gamyklų vardai ir dar begalia info įdomios gal tik užkietėjusiems railfanams.
                                    Sakė ant kalėdu gal būt jau suorganizuos Kalėdų Senelio Garvežį ir per porą metų bėgius prailgins nuo 1 mylios iki 3 mylių, ten miestelis ir didelis supermarketas, toliau jau užstatyta namais. Vež į prašmatnų restoraną/amatų parduotuves prie dabartinio depo.

















                                    Aplink bėgius pririnkta visokių geležinkelio rakandų, motociklų važinėti ant bėgių ir pan.



                                    Pats važiavimas nieko įspūdingo, lėtai, lėtai mylia pirmyn, mylia atgal, 3£
                                    Fotkinta telefonu apsiniaukusią diena, tai niūrokai viskas atrodo, na gal kada pavyks atnaujint
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      #38


                                      Paskutinis taisė Nikas; 2009.10.22, 18:44.

                                      Comment


                                        #39
                                        Pas mane to Virgin traukinio (Class 390 Pendolino) priekis uždarytas


                                        O vidus man nelabai patinka - dėl mažų langų tamsoka. Stotyje stovint apskritai šviesos net dieną reikalingos
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Eurostar

                                          Nors ši tema nelabai tinkama šiam pranešimui, tačiau neradau tinkamesnės. Galbūt jau laikas sukurti temą "Eurostar" ar pan. BBC puslapyje radau straipsnį anglų k., kurį išverčiau ir sutrumpinau. Originalų tekstą rasite aktyvavę nuorodą (pavadinimą):



                                          Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos santykiai turėjo savo įtemptų momentų , tačiau teisinga sakyti, kad "Eurostar" Geležinkelio paslaugos tarp Londono ir Paryžiaus buvo didelis postūmis į garsiąją Entente cordiale (http://en.wikipedia.org/wiki/Entente_cordiale).
                                          Paliekant Anglijos ir Prancūzijos istoriją šone, nors vis dar lengviau žmonėms kitose Didžiosios Britanijos dalyse ir toliau skristi į Paryžių, tačiau "Eurostar" paslaugos keleiviams yra akivaizdžiai patogiau (negu skrydžiai).
                                          Kad nereikėtų tikrinimo bent prieš dvi valandas iki Jūsų skrydžio oro uoste, tiesiog turite atvykti likus pusei valandos iki jūsų "Eurostar" išvykimo — išvykti iš 2007m. įspūdingai renovuotos St Pancras stoties — ir traukinys lekia tiesiai į Gare du Nord Paryžiaus centre.
                                          Ir jei Paryžius nekutena Jūsų kelionių fantazijų, vietoj to Jūs galite rinktis "Eurostar" į Briuselį, Belgijos sostinę, arba Lilį šiaurinėje Prancūzijoje.

                                          Konkuruojantys vežėjai

                                          Šeštadienį švęsdamas savo 15 metų jubiliejų, "Eurostar" sėkmę patvirtina savo keleivių skaičiumi.
                                          Paslauga pradėta teikti 1994m. lapkričio 14d., daugiau nei 100 mln. žmonių važiavo "Eurostar", dar tikimasi, kad 10 mln. keleivių važiuos šiais metais.
                                          Šiame kontekste paėmus bendrai geležinkelio ir oro keleivius, keliaujančius tiesioginiu maršrutu Londonas-Paryžius, "Eurostar" dabar užima 80% šios rinkos.
                                          Nenuostabu, kad ši sėkmė traukia geležinkelių įmonių Europoje dėmesį — nuo 2010m. sausio 1d. keleivinių traukinių paslaugos Lamanšo tunelyje yra atvertos konkurencijai.
                                          Tačiau keliautojai, kurie tikisi išbandyti varžovus, veikiausiai turės laukti kelerius metus vien dėl to, kad gauti specialius geležinkelių riedmenis būtina turėti griežtus saugos leidimus užsiimti Lamanšo tunelio logistika.
                                          "Eurostar" vykdantysis direktorius Richard Brown sako, kad jis dar nežino kas bus jo vadovaujamos kompanijos konkurentai. Konkuruoti nebus lengva, nes naujai kompanijai reikės ne tik nusipirkti traukinius, bet ir įdarbinti personalą, tad varžovų nebus net 2011m.

                                          "Jokių planų"

                                          Komentatoriai sutinka, kad "Eurostar" labiausiai tikėtinas pirmasis konkurentas bus Vokietijos valstybės valdoma geležinkelių bendrovė "Deutsche Bahn".
                                          Prisimenami 2007m. pranešimai spaudai, kuomet "Deutsche Bahn" sakė norintys vykdyti tiesiogines vežimų paslaugas iš Londono į Vokietijos miestus, pavyzdžiui, Frankfurto ir Kelno.
                                          Pati bendrovė yra daug santūresnė. "Mes neturime planų ateinantiems metams", sako atstovas Andreas Fuhrmann — "Deutsche Bahn" nuolatinis dėmesys šiuo metu yra užtikrinti, kad jos tvarkaraščiai iš Briuselio į Frankfurtą ir Kelną buvo priderinti prie "Eurostar" atvykimų, siekiant užtikrinti, kad laukimo laikas klientams, keliaujantiems į Vokietiją, būtų kiek įmanoma trumpesnis.
                                          Olandijos valstybės valdoma geležinkelių įmonė, Nederlandse Spoorwegen, taip pat buvo įvardyta kaip galima paslaugų teikėja Lamanšo tuneliu iš Londono į Amsterdamą.
                                          Tačiau kompanija pareiškė, kad jos dabartinis dėmesys yra "kokybiškas ir sklandus ryšys" tarp "Eurostar" paslaugų Briuselyje ir jos traukinių į ir iš Olandijos.

                                          Mokestis už traukinį

                                          Bet net jei konkuruojanti geležinkelio įmonė turi reikiamus riedmenis pradėti keliones Lamanšo tuneliu, kaip lengva gauti leidimą iš savininko, Eurotunnel? Matyt, tai nebūtų sunku visiems.
                                          "Deutsche Bahn" dar neturi planų važiuoti traukiniais Lamanšo tuneliu.
                                          "Jeigu įmonė jau turi traukinių saugos sertifikatus tuneliui, jie galėtų pradėti iš karto", — sako Eurotunnel atstovas.
                                          Jis priduria, kad Lamanšo tunelio atvėrimas konkurencijai buvo Europos Sąjungos sprendimas, ir kad jis taikoma tik sėdinčių keleivių vežimo paslaugoms. To pasekoje, Eurotunnel valdo monopolį pervežant žmonės su savo automobiliu, taip pat autobusus ir sunkvežimius.
                                          "Eurostar" vykdantysis direktorius R. Brown, atkreipia dėmesys į tai, kad jau paleisti tiesiogiai sezoniniai reisai į Avinjone, Pietų Prancūzijoje ir žiemos reisai į Bourg-Saint-Maurice, Aime-la-Plagne ir MOUTIERS į Prancūzijos Alpes.
                                          "Ilgainiui pradėti tiesiogines paslaugas Amsterdame bus įdomus pasiūlymas," — sako jis. "Tai jau dabar yra labai populiari kelionių kryptis JK lankytojams, sudominanti daugiau nei tris milijonus kasmet. Bet mes kalbame apie tai, kas bus po 5-10 metų."

                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X