Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos geležinkelių žemėlapis.1930, Mastelis 1:1 000 000.



    Pasididinti žemėlapį bandykime ČIA
    Paskutinis taisė rimsenas; 2009.01.09, 20:03. Priežastis: Forumiečiai pageidavo matyti detaliau
    http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

    Comment


      Šį savaitgalį per vokiečių tv rodys filmą apie Siauruką ir Banitį... Čia reklama:

      http://www.swr.de/eisenbahn-romantik...cnl/index.html

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Tęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai

        http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58

        Viršutinėje nuotraukoje – automotrisa, tur būt, tokia kaip važinėja Vilniuje į Oro uostą.
        Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
        Gal ir optimistiškai skamba, bet jei tokia automotrisa nuvažiuotų greičiau už autobusą tuo pačiu maršrutu, tuomet tikrai atsirastų paklausa. O kadangi siauruoju geležinkeliu greitis nebūna didelis, tai matyt ir pasiliks tik gražia idėja...

        Comment


          Kelionių romantika su senoviniais traukiniais
          http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/
          Mindaugas Bajarūnas, Robertas Narmontas DELFI.TV

          Žavėtis ir kolekcionuoti senovinius automobilius – madinga, tačiau domėtis senoviniais garvežiais ir šimtmečio praeitį menančiais traukiniais – Lietuvoje dar naujiena. Kuo žavi žmones geležinkelių technikos paveldas? Senųjų traukinių mėgėjai sako, kad šis pomėgis – tai kelionių romantikos paieškos ir galimybė pajusti praeities dvelksmą, lėtai važiuojant garvežiu, iš kurio veržiasi baltų dūmų lavina.

          Video http://tv.delfi.lt/video/0VANj2Fj/

          Vieni geležinkelių entuziastai mėgsta fotografuoti senuosius lokomotyvus, kiti – keliauti kuo didesnius atstumus traukiniais, treti – restauruoja senąją geležinkelių techniką.

          Kokį turi geležinkelių technikos palikimą Vakarų Europos šalys, Lietuvos geležinkelių technikos fanams belieka tik pasvajoti. Visuomenės požiūris į technikos paveldą, trumparegiškas ir barbariškas.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Tęsdamas mintis apie galimą/negalimą papildomų vagonų kabinimą prie automotrisų, pridedu dar dvi rastas nuotraukas. Jose prie lenkiškų automotrisų prikabinti papildomi keleiviniai vagonai

            http://www.tgk.rail.pl/details.php?image_id=58
            Apatinėje nuotraukoje - Lenkijoje populiari siauruko geležinkelio automotrisa MBxd2 (tokia galėtų važinėti Aukštaitijos siauruoju geležinkeliu. Ir ko gero ekonomiškiau už TU2 ?)
            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Gal ir optimistiškai skamba, bet jei tokia automotrisa nuvažiuotų greičiau už autobusą tuo pačiu maršrutu, tuomet tikrai atsirastų paklausa. O kadangi siauruoju geležinkeliu greitis nebūna didelis, tai matyt ir pasiliks tik gražia idėja...
            Tai buvo buvo temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...512#post322512 (apie LG lokomotyvus).


            Kas liečia atkirčius „mažiau kalbų, daugiau darbų“ vėl pridursiu, kad forumas yra tam, kad rašytume ...
            Kas liečia darbus, juos reglamentuoja Darbo įstatymai, jų vykdymą kontroliuoja Darbo inspekcija. Geležinkelyje – dar sudėtinga darbų sauga.
            Pinigų lietuvius „į ugnį nemesti“ primena vyresnės kartos žmonių prisiminimai apie finansines aferas 1992-1993 metais...
            LG tema primena neoficialų M62 ir 2M62 lokomotyvų „registrą“ (nuo spalvų iki numerių). Tai nieko blogo. Nejaučiu savo blogio pradėjęs rašyti apie automotrisas, kad ir Lenkijoje paplitusias siauruko MBxd2 . Buvo įdomu, kiek tokia automotrisa būtų ekonomiškiau už TU2 su vienu vagonu? Nes traukinį užsisakančių grupių būna visokių (pagal žmonių skaičių ir jų pinigingumą).

            Apie siauruko automotrisos (arba traukinio) „lenktynes“ su autobusu minčių neturiu. Pilnai tikiu, kad keleivių vežimui siauruku iš Panevėžio į Anykščius (konkurencijai su autobusais) perspektyvos nėra ir nebus (na gal į Surdegį ar dar kur, bet tokių stotelių yra mažai).
            Traukinio reisai iš Panevėžio į Rekstino mišką, iš Anykščių į Rubikius ir Troškūnus yra pramoginiai. Nemaža dalis jų – užsakomieji. Pramogautojai niekur neskuba (greičio ir šiuolaikiško komforto mėgėjai dabar naudojasi dviaukščiu elektriniu Vilnius-Kaunas), ir siauruko greitis neaktualu. Priešingai – dar įdomumo susidarytų traukinukui sustojus ar bent greitį ženkliai sumažinus ant viaduko per plentą ir platųjį geležinkelį Panevėžys-Rokiškis (Panevėžio priemiestis Vaivadai), ant tilto per Šventąją Anykščiuose.
            ASG kelionių traukiniais populiarumą rodo papildomi Karazijos vyno traukiniai 2009m. vasario 13 ir 15 d.d. iš Panevėžio į Surdegį http://www.siaurukas.eu/index.php?cid=5889 (pagrindinio vasario 14 d. http://www.siaurukas.eu/get.php?f.5883 neužteko)

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Tai buvo buvo temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...512#post322512 (apie LG lokomotyvus).


              Kas liečia atkirčius „mažiau kalbų, daugiau darbų“ vėl pridursiu, kad forumas yra tam, kad rašytume ...
              Kas liečia darbus, juos reglamentuoja Darbo įstatymai, jų vykdymą kontroliuoja Darbo inspekcija. Geležinkelyje – dar sudėtinga darbų sauga.
              Pinigų lietuvius „į ugnį nemesti“ primena vyresnės kartos žmonių prisiminimai apie finansines aferas 1992-1993 metais...
              Nesinori būti piktam, bet tikrai - tokios šnekos priverčia taip šnekėti. Pateikiu du pavyzdžius iš Estijos :
              1. Įžymusis Lavasare muziejus - pradėtas kurti dar 1988 metais. Nežinau, koks jo statutas dabar, tačiau jis išlaikomas savanorių, prižiūrimas savanorių. Technika pradėta pirkti dar tarybiniais metais, dabar technika gaunama dovanų.
              2. Avinurme 800 metrų siaurojo geležinkelio atšaka. Pradėta kurti ir išlaikoma savanorių. Atstatytas motovežis MUZ-4 - irgi savanorių ir privačiomis lėšomis. Ir tik 2008 metais ši grupė gavo pirmą valstybės paramą technikos perdažymui.

              Taigi, Tavo teiginiai " Darbo įstatymai", "Darbo inspekcija" ir pan., yra tik tinginio pasiteisinimas.

              Taip niekas netrukdo rašyti ir skaityti forumuose, tačiau aš prisimenu VŠĮ "Karo paveldo centro" posakį - kalbų metas seniai praėjo, dabar reikia darbų. Pavyzdys - jie nusipirko 7 Kauno fortą.

              Comment


                Manau, kad čia yra svarbus ir steigėjų požiūris. Tarkim Latvijoje tebeveikiančiame siaurojo geležinkelio ruože Gulbenė-Alūksnė važiuoja vos 2 autobusai (vienas pirmadieniais, penktadieniais - Alūksnė-Gulbenė, o Alūksnė-Jekabpilis visomis savaitės dienomis; žr. http://www.1188.lv/satiksme/starppilsetu_autobusi/?). Traukinys kursuoja 3 kartus į dieną (http://www.1188.lv/satiksme/vilcieni/). Latvių SIA "Gulbenes-Alūksnes bānītis" steigėjai yra LDZ, Alūksnės, Gulbenės miestų savivaldybės ir Stamerienos pag. Taigi viskas yra padaroma jei to norima. Beje latviai šiuo traukiniu mielai važinėjasi, teko ir man pas draugus į ekspediciją Stamerienoje vykti 2003 m.
                O Lietuvoje mūsų siauruko "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" steigėjų yra dar daugiau:
                Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija;
                Lietuvos Respublikos kultūros ministerija;
                Panevėžio apskrities viršininko administracija;
                Utenos apskrities viršininko administracija;
                Anykščių rajono savivaldybė.
                Tai ar negali steigėjai susitarti, kad nuimti kai kuriuos autobusus tam, kad galėtų išsilaikyti traukinio (kad ir automotrisės) linija Panevėžys-Anykščiai. Noro (nedidelio bent) tik reikia.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.14, 18:07.

                Comment


                  Matai, siaurukui šiek tiek nepasisekė - problema tame, kad jis eina ne per gyvenvietes, ypač tarp panevėžio ir Anykščių, todėl toks transportas nelabai būtų efektyvus...

                  Comment


                    Tai, kad Latvijoj irgi ne per gyvenvietes važiuoja. Tiesa šiam labiau pasisiekė, nes maršrutas trumpas - vos 33 km, bet kelionė trunka 1.25 val. Mūsiškiu teko važiuoti iš ekspedicijos 1998 m. - kelionė berods truko 1.50 val. Mūsiškiame ruože yra Raguvėlė, Troškūnai. Na nežinau, bet steigėjai galėtų paskaičiuoti, atlikti galimybių studija (dabar tai madinga), nes "marinti" bėgius be darbo - nuodėmė.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      bet steigėjai galėtų paskaičiuoti, atlikti galimybių studija (dabar tai madinga), nes "marinti" bėgius be darbo - nuodėmė.
                      Taigi ta studija už ES pinigus jau seniai atlikta ir apie tai diskutuota šios temos 8-18 pranešimuose

                      Comment


                        Žinai, jei realiai, skaičiau tą studiją. Studijos išvada - reikia statyti pramogų parką prie Piniavos. Jei kam reikia, kažkur kompe ji dar buvo atrodo ...

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Nesinori būti piktam, bet tikrai - tokios šnekos priverčia taip šnekėti. Pateikiu du pavyzdžius iš Estijos :
                          1. Įžymusis Lavasare muziejus - pradėtas kurti dar 1988 metais. Nežinau, koks jo statutas dabar, tačiau jis išlaikomas savanorių, prižiūrimas savanorių. Technika pradėta pirkti dar tarybiniais metais, dabar technika gaunama dovanų.
                          2. Avinurme 800 metrų siaurojo geležinkelio atšaka. Pradėta kurti ir išlaikoma savanorių. Atstatytas motovežis MUZ-4 - irgi savanorių ir privačiomis lėšomis. Ir tik 2008 metais ši grupė gavo pirmą valstybės paramą technikos perdažymui.

                          Taigi, Tavo teiginiai " Darbo įstatymai", "Darbo inspekcija" ir pan., yra tik tinginio pasiteisinimas.

                          Taip niekas netrukdo rašyti ir skaityti forumuose, tačiau aš prisimenu VŠĮ "Karo paveldo centro" posakį - kalbų metas seniai praėjo, dabar reikia darbų. Pavyzdys - jie nusipirko 7 Kauno fortą.
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Žinai, jei realiai, skaičiau tą studiją. Studijos išvada - reikia statyti pramogų parką prie Piniavos. Jei kam reikia, kažkur kompe ji dar buvo atrodo ...
                          Nemanau, kad pastačius vandens pramogų parką atsigavo geležinkelio eismas (kaip ir kita infrastruktūra) į Druskininkus. Dažnai tos studijos rašomos tam, kad jų "rašytojai" turėtų darbo.
                          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.14, 20:32.

                          Comment


                            Čia tik pavyzdys kaip projektai rašomi... Kadangi turėjau galimybę palyginti Anykščių Kalitos slidinėjimo kalno ir siauruko galimybių studijas, tai patikėkit, skirtumas kaip dangus ir žemė. Aišku, tokios nevykusios studijos, kurią rengė Ekonominių tyrimų centras apie siauruką nemačiau...

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Čia tik pavyzdys kaip projektai rašomi... Kadangi turėjau galimybę palyginti Anykščių Kalitos slidinėjimo kalno ir siauruko galimybių studijas, tai patikėkit, skirtumas kaip dangus ir žemė. Aišku, tokios nevykusios studijos, kurią rengė Ekonominių tyrimų centras apie siauruką nemačiau...
                              Dėkui už nušviestą realią padėtį.

                              Comment


                                Šiandien Panevėžio stotyje buvo įspūdingas reginys - Užgavėnių siaurukas. Traukinys net iš 12 keleivinių vagonų su TU2 dvitrauka!













                                Comment


                                  Užgavėnių siaurukas sugrįžo:


                                  Be komentarų:


                                  Ačiū už nuotraukas RJK.

                                  Comment


                                    2009 03 14
                                    Panevėžys - Surdegis
                                    Karazijos vyno traukinys


                                    Pradžiai keletas nebevažiuojančio garvežiuko prie stoties nuotraukų









                                    Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:51.

                                    Comment


                                      Dabar Panevėžio geležinkelio stoties rajono nuotraukos

















                                      Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:52.

                                      Comment


                                        Prieš kelionę...







                                        ...viduje...


                                        ...pro langą




                                        Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:53.

                                        Comment


                                          Traukinukas važiuoja apsisukti. Tiek mes jį ir tematėme . Priežastis paprasta - vietoj vyno ėjom į Surdegį apžiūrėt bažnyčios (tema Anykščių raj. bažnyčios), kai grįžom kažkodėl tai jis jau buvo išvykęs. Grįžt teko automobiliu su direktoriu G.Kerbedžiu.
                                          Beje, vyno ragaut važiavo ir užsieniečiai. Nenoriu minėt iš kur, nors tai buvo latviai .



                                          Surdegio stotis




                                          Viduje




















                                          Gal kažką galima bus išskaityt








                                          Kito traukinio belaukiant...
                                          Paskutinis taisė Almis; 2010.01.01, 13:55.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X